Den offisielle skraveltråden!

Søt ho va som hadde skrevet lapp t deg[:D]
Det bi visst bytur på meg også i dag. Skal møte ei venninne, men først må senteret åpne[8|] Føles jo langt på dag sia man e oppe kl 7. [8D]
Nu ligg Tobias i vogna på altan og søv. Da har e fått tømt kattedo, søpla og satt på en maskin med klær. Nu sitt e med dataen og koser meg med surfing.[:)]
 
Skjønne prinsessa di da trone
du har en hektisk men kjekk dag :) kos deg masse :) håper det blir bra hos sminkøren [:)]

Her venter jeg på at snuppa skal sovne så jeg kan lage fruktsalat osv til besøket som kommer i 12 tiden :)
hun vil ikke sove i dag :( ligger å vrir seg og prøver men får det ikke til.. fiser som en gammal mann gjør hun å [:D]

Ha en fin dag snupper :)
 
Da ska e kle på Tobias og meg selv og komme oss i gåinga t senteret... Også må pus bi stengt inne i gangen, ellers herja ho tulling på kjøkken og stua. Da va e gått *poff borte*
 
Sånn da er jeg hjemme igjen!! Herregud for en dag!!! Sukkpuststønnphu!

Først var jeg å stelte brynene mine. Ville jo ha en time på de med voks og farge før prøvetimen pluss voks og farge før bryllupet.
Det gikk kjempebra! Nydelig jente og fantastisk hyggelig! Så det gikk kjempebra. Gleder meg sykt mye til prøvetimen! [:)][:)]

Så var jeg å bestilte fruktfat vi skal ha til mottakelsen. Fruktsjefen var på ferie denne uken, så hun skal ringe meg til uken. For hun som tok i mot bestillingen visste ikke noe særlig pris, så jeg har fått ca pris på 500 kr. Det er jo 16 kr kuverten ( bestilte til 30 stk, siden jeg tviler på alle 60 kommer til å spise like mye) og det er jo ingenting! Så nice det! Jeg har også sett de fatene og frukten blir kjempeflott dandert, juhuu!! [:D]

Etterpå dro jeg til byen for å levere alle skjemaene. Jeg trodde kanskje likningskontoret hadde flyttet, men gikk til der jeg visste de lå tidligere. Der lå de jo seff ikke... Greit nok, jeg GIKK til der de ligger nå. Det er ett stykke unna. Jeg med vond kropp, jada, men gikk likevel jeg. Når jeg kommer opp og har stått en stund i kø så får jeg vite at de ikke kan ta i mot skjemaene... Samboern hadde ikke signert på at han vet jeg har ett barn fra før... Så ¤/&#)%&) typisk...! Men jeg fikk direkteadressen til der de sender inn skjemaene, så jeg skal sende alt direkte selv. Så var det å gå ned til sentrum igjen. Jadda..

Så var jeg på scrappebutikken for å skravle med ei venninne. Der shoppet jeg jo selvfølgelig litt, hi hi !!! Men koselig å treffe kjente igjen da [:)] Fikk også levert invitasjonen til venninnen min, pluss den kopien som skal ligge i butikken.

Etter det var jeg helt gåen i kroppen så nå ligger gullet og sover (og våkner om hverandre) og jeg ligger på sofaen og slapper av. Snuppa går hjem fra skolen i dag, eller bruker sparkesykkelen, så jeg slipper å tenke på henting. Nice!! [:)][:)]
 
Etter bytur me ei venninne så har e også kommet heim. Hold nu på å lage middag. Eller den laga seg sjøl[8D].. Kylling og pommes frites. Ska lag kyllingsaus nu.
Temmelig sliten i beina etter gåturen. Kjennes at e har en kropp som ikke har vært god på mange mnd[:@]
Junior søv igjen i vogna, men nu står vogna inne. Var våken i ca 2 tima før han slokna igjen. Fått mat og ny bleie på seg. Så nu kan han bare søv godt[:)]
 
Her i huset er det slutt på sååå godt mat!! Åh gjett om jeg fikk lyst på middagen deres da sofie!! Sukk!!
Nå er det trening og sunn mat som står på dagsplanen her i huset. Men jeg er så lei av kylling, kylling og bare kylling og grønnsaker... Vi hadde det jo mens samboern trente. Sukk.. Elsker kylling og elsker grønnsaker, men kjære gud.. Ikke hele tiden.... Så nå må jeg finne sunne oppskrifter gitt!
 
åååh idag skal jeg lage med indrefilet med ris og (bearne?) saus :D mm mm mmmmmmm[:D] jeg som aldri lager mat må vell begynne.. skal kjøpe salat og ha ved sidenav og ;D det blir HERLIG! [:D]
 
Trone: mye sunt som er godt da[:D]
 
Jia mye sunt! Men er ikke alt sunt som er veldig sunt. Bananer feks er ikke sånn super sunt faktisk. Så jeg overlater den sunne maten til samboern, så får han lage noe. Men nå måååå han begynne å variere litt altså! [&:]
 
ORIGINAL: Trone

Nå skal jeg bare kle meg og gullet så skal vi til sminkøren min. Skal få orden på brynene mine. I den pakken jeg har valgt på bryllupsdagen så er det med napping/voksing og farging. Men jeg vil gjøre det en gang allerede nå slik at jeg er sikker på jeg får den rette fargen. Og så skal jeg gjøre det en måneds tid før bryllupet igjen.
Og etterpå der igjen så skal jeg innom en butikk og bestille oppkuttet frukt som vi skal servere til velkomstdrinkene.
Etter der skal jeg til byen igjen og levere alle skjemaene vi må sende inn.
Og så skal jeg innom noen venner og levere ett par invitasjoner.

Så jeg har nok og gjøre i dag i grunn

Ja, det glemte jeg! Hi hi!! Jeg sa til prinsessa at hvis formen min var bedre i dag så skulle vi ut på shopping. Når jeg stod opp lå det en stor lapp på dataen min:
" Bli bra igjen mamma, for jeg vil dra til byen i dag. Hilsen prinsessa"
Og så hadde hun tegnet meg, he he he!!!



Så søøøt [:D] Man kan jo ikke annet enn å le av dem når de finner på slikt.
Er jo veldig sjarmerende! Har et par yngre søsken som vet å lure meg på den måten der, hehe!
 
ORIGINAL: Trone

Her i huset er det slutt på sååå godt mat!! Åh gjett om jeg fikk lyst på middagen deres da sofie!! Sukk!!
Nå er det trening og sunn mat som står på dagsplanen her i huset. Men jeg er så lei av kylling, kylling og bare kylling og grønnsaker... Vi hadde det jo mens samboern trente. Sukk.. Elsker kylling og elsker grønnsaker, men kjære gud.. Ikke hele tiden.... Så nå må jeg finne sunne oppskrifter gitt!


Middagstips : Ovnsstekt laks på en seng av hakka mandla. Potet,agurkskiver i eddikvann og lett-rømme som tilbehør. MMMMM... NAM!!!!
Legg laksebiter i en form, som du har helt litt olje i bunnen på, så hakka du mandla og legg oppå olja og fiskebitan oppå mandlan. Stekes i ovn på 120 grader i 30 min.
 
Sofie,mmmm! Det hørtes jo kanongodt ut!!! Må bare bytte ut lett-rømmen med kesam, hi hi !!

Men nå fikk jeg lyst på fisk altså! Fytti!!! :) Takk for oppskriften!! [:)][:)]
 
da sov endelig alle ungene i huset å nå skal jeg kose meg med fløtepoteter, har litt rester fra i går:) naaaaam hihi
 
har besøk av min kjære nevø i dag og natt, utrolig koselig, han er så hærlig å har de beste kommentarene du kan tenke deg!!!
 
å skjer hos dere da jenter???
 
Åh så herlig da!! Savner svigerdatteren min! Gleder meg til å se henne igjen til uken, forhåpentligvis! :)

Her pumper jeg. Og så skal jeg sove. her er min agenda for i morgen:

* Lage ferdig 5 invitasjoner ( må knytte fast båndet og skrive på konvolutten)
* Kjøre ut disse
* Innom jobben min for å levere ett par av de, pluss hilser på pappa og han skal vise frem gullet hehe
* Samtale med presten! Weee!!!!!!!!!!!!
* Hjem
* Snuppa og jeg skal på sørlandssenteret på jentetur
* Hjem
* Lage resten av sløyfene på invitasjonene
* Begynne på bordpynten

Det er min dag i morgen! Pust!!
 
broren min eiger eine narvesen butikken her i by'n... TIPP kem som fekk påske-egg for halvpris;D;D;D;D Tipp kem som definitivt skal vente med å gå av noken kg, fordi ho har ein full pose med påske-egg å ete opp?;D :D :D
 
sorry...  eg leste det du hadde skrive etter at eg sa det...

men dæven døtte det er godt med eple og!!=)
og sånn grønnsaks-suppe som folk som slanker seg bruka? eg digga den;D
 
var på 6.ukers kontroll i dag;D å den superdeilige gutten min tissa (som vanlig) når eg fekk av han bleia:P

Å guuuu han er så søt når han mista smokken å han får sånne hyperventilerings tendensa!!! [:D] (han gjorde det nettopp) :)
 
nei huff... sikker på at eg fremdeles har jernmagen, så mykje søvn som kroppen trenger! føler meg konstant trøtt, uansett kor mykje eg sover...
men får prøve å komme meg i seng igjen no:P

nattinatt jenter;) Eg lika dåke =D


Å eg er forresten suuuperstolt av gullgutten min som eter så bra;D han legger i snitt på seg 330 g i veka [:D][:D][:D][:D]
 
joakim trur no fremdeles at han kan slå og sparke meg sånn som han gjorde inni magen;) trur eg liker det like godt no;P når han ikkje er fornøgd så slår og spara han .. . .  sånn ein  skikkelig sjef skal gjere;D;D
 
Back
Topp