Den offisielle skraveltråden!

Herregud å skravlesyk du var i kveld Ingvild, hahahah!!! Utrolig vittig! he he he!!!

Jeg måååå få vekk mage og lår for å komme inn i kjolen vettu, så nå er det fyfy med 90% av det jeg normalt har spist. Usj :( :(

Ja Joakim er jo såååå skjønnn!!!!! Smelter jo helt av han!! hjertehjerte
 
ORIGINAL: Trone

Hvordan går det med lillesøsteren din da? Eller, hvordan går det med i magen med henne,hehe!!


Joda, nå går det MYE bedre med oss alle. Hehe. Håper også det er bra med henne inni magen :D
Fikk snakket ut med dem om hva jeg mente om ditten og datten, og da løsna det litte grann. Fortsatt ikke helt sånn at jeg gleder meg til hun skal komme, men det snur nok. Pappa møtte opp med nytt barnesete og base til oss når vi kom i forrige uke[8D] Ble nok litt paff av hvordan jeg reagerte. Syns jo litt synd på han også da :)
 
ORIGINAL: sorciere_

sorry...  eg leste det du hadde skrive etter at eg sa det...

men dæven døtte det er godt med eple og!!=)
og sånn grønnsaks-suppe som folk som slanker seg bruka? eg digga den;D


Hva er det? :P Moren til mannen til mamma lager den hele tiden, men jeg hakke fått med meg hva hun har i den? Er det vanelig grønnsaksuppe ??
 
hei hei =)

da ligger gullet i vogna ute og sover etter en laang trilletur[:D]
Og jeg har akkuratt bestilt meg videreutdanning i ambulansefag via nett [:D]
Så gleder meg til dette [:D][:D]
 
Trone: huff, må vere slitsomt å måtte forandre kostholdet SÅ totalt!! :( :( Ja, var suuuperskavlesjuk:P men augelåka mine vegde eit tonn!:P klarte ikkje holde dei opne:P

Eldorado: veit ikkje kva som er i dei;) trur det berre er sunne og gode grønnsaker;) kan sikkert mixe og trikse litt=) kanskje eg skal lage masse det, fryse litt og ete noke,- men ved sia av eit vanleg kosthold=) Skal jo ikkje slanke meg når eg amma, men det er jo sunt... :D
 
Vært på 2 mnd kontroll med Tobias. Han har lagt på seg en del, men også vokst seg lang, så e må tilbake i neste uke og veie han igjen. HS mener at han har lagt litt lite på seg, så nu bi det mating ofte... Ska ikke ha noe av at gutten min spis lite... Må pumpe meg og se kor mye e klar å skvise ut av puppene i løpet av en dag..[&o]
Koselig å være på gruppekontroll, for da bi man kjent med flere som har babyer i samme alder[:D] Fått nr og adresse til hverandre så kanskje man klar å kom seg ut på trilletur i lag med en av de..
 
ORIGINAL: Sofie.

Vært på 2 mnd kontroll med Tobias. Han har lagt på seg en del, men også vokst seg lang, så e må tilbake i neste uke og veie han igjen. HS mener at han har lagt litt lite på seg, så nu bi det mating ofte... Ska ikke ha noe av at gutten min spis lite... Må pumpe meg og se kor mye e klar å skvise ut av puppene i løpet av en dag..[&o]
Koselig å være på gruppekontroll, for da bi man kjent med flere som har babyer i samme alder[:D] Fått nr og adresse til hverandre så kanskje man klar å kom seg ut på trilletur i lag med en av de..

 
2mnd-kontroll???? Har jeg gått glipp av noe? [:-]
 
ORIGINAL: siljegulli

ORIGINAL: Sofie.

Vært på 2 mnd kontroll med Tobias. Han har lagt på seg en del, men også vokst seg lang, så e må tilbake i neste uke og veie han igjen. HS mener at han har lagt litt lite på seg, så nu bi det mating ofte... Ska ikke ha noe av at gutten min spis lite... Må pumpe meg og se kor mye e klar å skvise ut av puppene i løpet av en dag..[&o]
Koselig å være på gruppekontroll, for da bi man kjent med flere som har babyer i samme alder[:D] Fått nr og adresse til hverandre så kanskje man klar å kom seg ut på trilletur i lag med en av de..


2mnd-kontroll???? Har jeg gått glipp av noe? [:-]

Her i bodø er det vanlig.... Så hakke peiling på om du har gått glipp av noe... Det var også gruppekontroll i dag, så e regna nu med at det er vanlig.... Skal tilbake når han e 3 mnd og få sprøyter.
 
Hjelpes.... Ikke hørt om det, så satser på jeg ikke har gått glipp av noe. Skal på 3 mnd 26. april[:)]
 
her er det eller ikkje vanleg med 2 mnd kontroll=) hs setter opp ny time kvar gong=) men så kos at du får 2 mnd kontroll også;)
håper han får i seg nok mat, då;D
 
Det er 2-mnd kontroll ilag med ei gruppe med mødre som har barn i samme alder. Den gruppa har tima ilag ved:
2 mnd, 4mnd, 5 mnd, 7/8 mnd og 10 mnd.
Så har man kombinert lege og helsesøster ved :
6 uka, 6 mnd, 12 mnd og 2 år.
Bare helsesøster ved:
3 mnd, 15 mnd og 4 år.
 
ORIGINAL: sorciere_

Trone: huff, må vere slitsomt å måtte forandre kostholdet SÅ totalt!! :( :( Ja, var suuuperskavlesjuk:P men augelåka mine vegde eit tonn!:P klarte ikkje holde dei opne:P

Eldorado: veit ikkje kva som er i dei;) trur det berre er sunne og gode grønnsaker;) kan sikkert mixe og trikse litt=) kanskje eg skal lage masse det, fryse litt og ete noke,- men ved sia av eit vanleg kosthold=) Skal jo ikkje slanke meg når eg amma, men det er jo sunt... :D


Det var det jeg også tenkte at jeg kanskje skulle gjøre :D Grønnsaksuppe burde man egentlig lage mye oftere, så godt som det er :D
 
dååååke.. eg har eit lite "problem".. :P joakim er veeldig oppmerksomhetssjuk når han er våken:P Er kjempekoselig å prate og skravle med han såklart, men det blir av og til litt mykje mas;P
eg gjer liksom alt.. bytter bleie, får han til å sove, mater han, underholder han og går rundt å tørker gulp heile tida:P
Han har ein sånn vippestol med bamser han kan slå på, men eg trur rett og slett han er redd dei:P eller... han ligger å ser vekk ganske lenge, og dersom eg går ifrå han med leikane så begynner han å grine..
egentleg begynner han å grine berre eg går vekk ifrå han og han er våken...
What to doo??!
 
Noen som har sett på Tangerudbakken? [:D]

Søstern til Hans lurte på hvorfor han ikke turte å gå bort til sauene, når de var på ferie.
Da sa han at han var redd dem, fordi de kom til å bite han til blods! hahaha.. så søøøt [:D][:D]
 
tangerudfolka er så skjønne!! [:D][:D][:D]


men trur dåke at ein babygym er mindre skummel enn dissa stolane? at han kanskje han bli liggande å ikkje merke at eg har gått vekk?? :P  (sikter til mitt litt lenger innlegg nesten på slutten av forrige side) :P
 
God morgen jenter!
I dag, om ikke så lenge, skal jeg på trilletur med ei på barselgruppen vår. Rinya er også på samme barselgruppe som meg og fytti så stor hun var blitt!! [:)] Og hun lå å flørta med Fredrik når de lå på matta, ha ha ha ha!!!! Godt ikke snuppa til beybin var der, for da hadde det blitt drama! Hun er jo nemlig jenta til Fredrik, hi hi hi !!! [:D][:D]
 
hei jenter!!;D om litt skal eg dusje, deretter skal eg på besøk til ei som er sj.meldt... det er ikkje smittsomt, men kjempe hemmelig [:D][8D]
 
ORIGINAL: sorciere_

dååååke.. eg har eit lite "problem".. :P joakim er veeldig oppmerksomhetssjuk når han er våken:P Er kjempekoselig å prate og skravle med han såklart, men det blir av og til litt mykje mas;P
eg gjer liksom alt.. bytter bleie, får han til å sove, mater han, underholder han og går rundt å tørker gulp heile tida:P
Han har ein sånn vippestol med bamser han kan slå på, men eg trur rett og slett han er redd dei:P eller... han ligger å ser vekk ganske lenge, og dersom eg går ifrå han med leikane så begynner han å grine..
egentleg begynner han å grine berre eg går vekk ifrå han og han er våken...
What to doo??!

 
Akkurat slik e han Fredrik Andrè også, så det går i baby heile dagen heilt til pappaen kjem heim..utenom når han tek sej en lur da på formiddagen :)
 
E og Tobias søv læng i dag. Helt t kl 9. Gjett om da va ei som ha melkspreng...[&o] hehe[8D]
Nu ha vi vært på butikken og shoppa inn t middag. Ska vær sunn og lag kyllingsalat t middag, så får nu sambo spis da eller la vær[8D]
Vaska klær også.. Men ha ikke enda klart å knot me t å lægg sammen og på plass de klean som e tørr[>:]
Pus e på fluejakt, ho mjaua og spring etter fluan i stua[:D]
Gutten min ligg på altan i vogna si og søv. * håpa e da... Han bruk å ligg å bare se seg rundt så da går ei stund før e merka at han e våken *
 
Back
Topp