Den offisielle skraveltråden!

er så vaaanskelig!! :\ amming er oppskrytt!!!:P har ikkje gått ned 1 KG!!! alt er babyen, fostervatn, blod og morkake!! Ingenting er meg:S
 
skal vi joine sunnhetsklubben til june og t0mmelise??
frå no av skal vi ete så sunt vi berre klara, og dersom vi får lyst på noko godt tar vi oss eit glas vatn!:P
 


Plan!!

50 va litt masse heilt til å begynne med... [:-]


ser forresten at svigermor er så sjarmerandes at ho har lagt igjen pilates for dummies og 15 minutters trening når ho flytta... tar hintet, liksom!!:P
 
ORIGINAL: Trone

HA ha ha ha ha ha!! utrolig sjarmerende faktisk, hahahha!!! [8D][8D][8D][8D]


upåklagelig [:-]
 
han er på FEM no... men no når eg har sett 30 min ut i programmet ser eg at han av og til ligna på x-en, så han blir plutselig mindre pen...


no gulpa gullet på chelsea teppet til min kjære:D:D:D
 
Vi har ikke 5, så da er det jo ett fett, he he he!!

Jeg har Homogenic på skravlings nå og hun skriver at snuppa de sin er skikkelig kolikkbaby [:o][:o][:o][:o] Dakkars jentene mine!
 
åååhneeei:( stakkars!! :( Det må vere så utrulig slitsomt!! =( hels å sei at eg føler veldig med ho!! håper det roer seg snart!
kolikk varer vanlegvis ikkje lenger enn 3 mnd?
 
Kan ikkje spise reker eg[:-][:-]


Her sitje eg med Malin i senga, hu sov nett, no pludre hu litt, har nett spist omtrent. Eg har pumpa meg litt, må gjere det igjen om ein time trur eg. Me gir malt i melka no pga litt sutring og vond mage.

Mannen er ute på vift hos ein kompis, er tredje kvelden han er ute frå huset, på rad. Andre som har menn som er ofte ute om kvelden?

Kva skjer hos dykk damer?
 
Fortalte svigermor at sønn hennes var ute på vift igjen og hun skreiv: Ring og be han pelle seg heim, typisk mannfolk [8D][8D] 
 
ORIGINAL: Trone

Fredag i dag gitt!! Og hva gjør jeg? Koker flasker, ha ha ha ha!!!!


Ikkje betre enn at eg pumper og vente på bæsjebleie då[8D][8D]  For ein spennende fredag[8D][8D]
 
Svartengel: neei, min driver ikkje å reiser på den måten! Vi har kun funne på ting i fellesskap etter at gullet kom ;)
eller, når vi er aleine sitter vi kvar for oss.. men vi har besøkt venner og hatt besøk av venner i helgane ilag=)

elles er eg jo på ein måte aleine kvar einaste kveld, då min kjære reiser på jobb rundt 23 kvar dag;P
 
Back
Topp