Den offisielle skraveltråden!

Sofie: hehehe;P men sånn går det når eg glømmer å ete;D sein frukost, er det godkjent?? :D


Trone: det er såklart godtatt når det er kake til brylløpet det er snakk om!! ;)  å eg tenker... er det lov å vere litt usunnare på lørdaga?? korleis er reglane?? :P
Vi hadde forresten pølse og potetstappe til lørdagsmat [8|][X(] skulle egentlig ha lasagne men så vart pølsene og potetstappen så seint og vi er så mette at eg trur ikkje det blir noke lasagne laging;P
 
Her va middagen kyllingsalat. Kveldsen va vafler og kakao[:)]
Nu jobba e og sambo med å få Tobias t å sovna skikkelig.... Han søv i 15 min så e han våken også søv han igjen i noen min osv. Holdt på sånn sia kl 19.. [>:]
Han fikk ikke søv skikkelig på dagen.. Trur han e vant t mine rutina om mårran. Men når e sendte sambo opp me han i morges så bei da ikke helt likedan....
Ellers ha det vært en rimelig rolig dag. Tobias har vært sutråt i hele dag. Trur han har en del luft i systemet. Sia han rapa og propper masse... [8|]
Han bei bada i kveld, og da fant han plutselig ut at han kunne plaske med armer og bein...... Så heretter bi da å bad han med minst mulig klær på meg.. hehe[8D]
(tappa i badekaret som e på badet med litt vann. Så la e han oppå en sammenbrettet handduk sånn at han ikke sku få vann i ansiktet.. )
 
soifie: må vere noke med lufta idag.. joakim og er sånn i dag:\ men eg har ikkkje lagt han i senga, kun her i stoova;)

dørti; eg misunner deg :\
 
Sorciere_ : her er det fast rutine at når pysjen kjæm på så legges han i senga på soverommet. [:)] Hatt den rutinen hele tiden sia vi kom heim fra sykehuset. Tobias bi sur hvis ikke rutinene holdes.. hehe
Ja, byn nesten å lur på om da e nåkka i lufta som gjær han dårli i magen[&:] Førr e har ikke spist noe unormalt i dag og heller ikke i går kveld som sku før t at han fikk vondt i magen. E har einast pumpa me og gjett han på flaske førr å vet kor my han spis..
 
ORIGINAL: Trone

Guuuuuuuuuuuud å mye dårlig det var med nå!!!!

????????? *ana ikke ka du snakka om nu..... *
 
Sofie: ho snakka om nrk1;)

etter at pysjen er på skal joakim rett inn på soverommet også;) men eg legger han ikkje i senga før eg skal legge meg!;P vist ikkje sovner eg i senga med kle på og full pakke, så det må eg berre gje opp :\
 
ORIGINAL: Sofie.

ORIGINAL: Trone

Guuuuuuuuuuuud å mye dårlig det var med nå!!!!

????????? *ana ikke ka du snakka om nu..... *


De viste de forskjellige bidragene til MGP nå på nrk. Fytti... Virker jo nesten som norge har en sjans til å komme litt opp på listen faktisk..
 
Okei.. Her trur e Tobias ha tatt kveld *sniker seg inn på rommet og sjekker... JAAAAAAAAAAA han søv!!! *

Vurder å gå å sett me i sofaen me brus, snop og boka mi [:)]
Avgjørelsen er tatt.. Da snakkes vi jenter. Kos dåkk i kveld[:D]
Bi uansett å legg me innen en time... Trøtt.
 
ååååååå jeg er så støl , har spilt innebandy turnering i dag[8D] og kroppen er ikke akkurat der den var engang .. bare vært på trening 1 gang etter fødsel, før kamp.. au au
 
ORIGINAL: sorciere_

å herregud, går det ann å kjede seg SÅ jævlig??


Ja.. Kjenn t det der....[&:][:'(]
Men nu lokka boka på meg...
Favorittserien: Flammedans og Ingebjørg Olavsdatter. Hold på me flammedans nu. Da e har lest alle bøkene i Ingebjørg-serien.
 
skulle ønske eg hadde noken bøke eg hadde lyst å sjå på...seven går på tv norge om dåke er intr.. :P
 
Luxusproblem her ....

Dere vet, jeg fikk en reise av samboern i gave etter fødselen. Men vi finner ikke ut hvor vi vil! Eller når det blir. Det blir en langweekend. Men det kan ikke være for nærme bryllupet mtp utdrikkingslag og sånn. Og så vil vi dra til en plass med spaaaa hehe!!!

Kikker litt på tallinn nå. Har dere andre noen forslag?
 
Skal jo ikke koste skjorta heller. Selv om jeg fortjener pokker så bra tur!! hehe!!!
Er nesten ikke vits i å ta fly fra oslo, for det koster masse å la bilen stå på gardermoen i 4 dager[&:]
 
Back
Topp