Den offisielle skraveltråden!

finnes det noken nybakte mødre som gjer noke fornuftig på fredagskvelden??
eg vurerer å reise på tapas neste fredag... ;D noken som blir med??;) :) tenker då med unga, ettersom eg ikkje vil ha barnevakt endå:P



men no trur eg det er bade og leggetid for gullet og meg;)
hadebra, jenter;D meg likar dykk alle saman! ;D



forresten, innen ein mnd, - altså 9. mai skal eg ha vert hos frisøren, kjøpt meg nye kle, gått ned 5 kg og ha fått farge på kroppen  (enten av sol eller solarium) ;Purealistisk mål, men må prøve:P
 
Sorciere: Er noko anna med jobb, enn å reise rundt til kompiser/venniner[:)] Men er kjedeleg å sitje aleine om kveldene/nettene. I kveld drikker han også, så grue meg litt til å få han heim [:-] Men eg ante ikkje at han skulle ut omtrent og han spurte ikkje kva eg syntes (ikkje at han må be om lov, men greit å få seie mi meining). 
 
veit du, eg vil at min kjære skal "be" om lov dersom han reiser ut! no har vi ein liten ein å ta hennsyn til som eg passer på 24/7.. dersom han hadde brukt frikvelden på å reise ut, uten å seie ifrå i litt god tid på forhond?!! nei då hadde eg blitt kjempesint! IALLEFALL om det var 3. kvelden på rad! å eg kjem til å gjere det samme.. "be" om lov til å reise ut når eg vil det, for det betyr at han sannsynlegvis må vere heime med gullet. Likt skal vere likt. eg trur faktisk vi har meir behov for fritid ilag med venner enn kva mannfolka har!
 
Sorciere: Eg har jo fått fritid eg [:)][:)] Var jo ute på torsdag og i dag var eg på venninebesøk[:)][:)]
 
Her har jeg lekt reisebyrå for min bror. Han mistet flyet hjem fra Trondheim, så jeg måtte finne kjappeste reiserute til han. Det var kl 11... Og tidligste han kan være hjemme her er kl 19 i kveld.. Dakkars... Og han som skulle hatt en instruktørjobb om to timer.. Jaja. Så nå må han vente på Gardermoen i 5 timer.

Og snuppa er suuuupervrang i dag! Herregud som hun tøyer tålmodigheten!! Ikke vil hun sitte å spise opp ordentlig, ikke vil hun lage maten hun får beskjed om ( hun vil bare ha loff med sjokoladepålegg) Blir hodegal!!

Og vi skal på s.senteret og handle bursdaggave til min bestemor som bli 71 år i morgen og jeg må lage ferdig konvoluttene med invitasjoner som skal sendes ut. Og hva gjør samboern? Joda, han har lagt seg han!! Så jeg sitter med to galramme sutrete unger, invitasjoner og meg selv i joggeklær, ustelt og sliten..
 
ORIGINAL: Svartengel

Sorciere: Eg har jo fått fritid eg [:)][:)] Var jo ute på torsdag og i dag var eg på venninebesøk[:)][:)]

duverden;p men det er bra!!=) er såå viktig! =)
 
ORIGINAL: dørti gullkorn

guuud nå er det lenge siden jeg har skrevet noe[&o]

Da er vi to[;)]
 
hakke bidratt så mye på denne skravletråden selv ass ;P heh!! men dere er jo flinke til og holde denne oppe[:D]
 
ORIGINAL: Trone

Har funnet ut at sorc og jeg er glad i å snakke for oss selv, hahaha!!


det er vi ;) blir jo sånn, når ingen svara... så venner ein seg til å prate med seg sjølv;)

korleis er snuppa no då?;) er ho mindre vrang??;)
 
Ja, nå har hun spist (brukte 1 time på to skiver) og stelt seg. Nå har hun satt frimerker på konvoluttene til bryllupet, he he!!

Nå skal jeg bare stelle meg og så drar vi. Vekket samboern nå og fikk hantil å bytte til Fredrik og stelle han. Jeg har lagt frem sagge-jeans, grå genser og en breaker-caps, hihih!!!!
 
Frokost nu??? Hm. Trur e heller vella kalla da sein lunsj :P
Her har vi vært på shoppetur m svigermor/farmor. E ha en stk ilter sønn, så ho bei rimeli svett om øran...

Ikke så rart da sia ho e 88 år.........

T slutt dro vi heim. Gjett kem som ligg å søv så fint i vogna si nu???? Jo lemen-gutten min [:)]
 
Nå har vi kommet hjem. Endelig...
Var først på Hotel Norge og fikk med meg tre kakestykker. Jeg skal bestille kake derfra og fikk tlf fra sjefen der i går at jeg kunne komme ned og velge meg tre stykker jeg skulle få smaksprøve på. Og jeg gikk ned i dag og fikk tre vanlige stykker. Så..... Jeg joiner ut sunnklubben akkurat i kveld, he he he! Må jo smake på kakene vi skal ha i bryllupet!! Hi hi hi !!!!

Og så var vi på sørlandssenteret. Fytti... Er i grunn verre og ha med mannfolk der enn to unger...!!!!!!!!! Fytti grisen altså..
Fikk handlet noe tøy til gullet og sånn småsnack. Og gave til bestemor.

Nå skal jeg bare pumpe ferdig og så skal vi ut på trilletur.
 
ååå hvor jeg elsker lørdager [:)][:)][:)][:)][:)]
 bytur å shopping...kafe besøk...så deilig mat til kvelds [:)][:)][:)][:)][:)]
Kjøpte meg ny bukse idag...elsker å kjøpe nye klær, gjør ikke det så veldig ofte, så da er det ekstra gøy de gangene jeg gjør d[:)] måtte på Jack & Jones da (elsker buksene de har der, så behagelige).....for de fleste buksene på h&m og only osv var så sykt lav i livet...men er storfornøyd med buksa jeg fant jeg [:)]
 Så har jeg fått tak i lagringsplass til møblene mine...nå er leiligheta sagt opp å jeg har vel da helt og holdent flytt hjem til foreldrene mine [8D] det var sååå absolutt ikke i mine planer! ville ikke "plage" dem med å bo her, men de ønsket det (gudene må vite hvor mange ganger jeg har spurt og forsikra meg om at dem virkelig vil ha oss her[8D])
 Driver å ser etter større leilighet da, satser på at det kommer noen på markedet nå når skola blir ferdig...noe i min prisklasse [:)]

hvordan er helga deres da, damer og herre? [:)]
 
Helgen resten er å sløve hjemme. V i kom hjem nå fra 1,5 times gåtur i lysløypa. Snuppa hadde med seg ei venninne og det var kjempekoselig [:)]
Jeg spurte samboern om hva vi skulle ha til god lørdagsmiddag. "mexikansk gryterett" Hallo...lørdagsmiddag liksom!![8|][8|][8|]
 
Back
Topp