Den offisielle skraveltråden!

nei no skal du høyre.. gubben har besøk av 3 kompisar og ein attpåklatt (ein polakk som eine kompisen drog med seg, som ikkje kan norsk, så han KOSER seg nok :P)
å eg sitter no her eg....
joakim har sovna og, men eg klara ikkje å sove:P trur det er fordi vi har for mykje besøk eller noke:P [X(][8|]

å elles så ser eg på kaker:) http://www.alloccasioncakes.ca/pages/Cake_Pages/Adult.htm

kanskje eg skal prøve meg på dorullen ein gong!! ;D den såg litt enkel ut;)

har laga puppekake ein gong!:) vart ei solbrun puppekake då!:) Ei på jobben som skulle lage kake til ei ho dreiv på med, så sia dei er jente begge to foreslo eg puppekake!=) vart kanonstilig!!
 
Nei nå er det nok data!!! ER firkanted i øynene nå... Og avtalen om at samboern skal ta gullet på natta i helgene, funker IKKE lengre.. så jeg må nok få meg noe søvn før det er mating om en del timer..

I morgen er det nok en skogstur og så bursdag til bestemor. Crap!! NÅ kom jeg på at jeg har glemt å lage kort.. Får gjøre det i morgen tidlig jeg da.. snufs!1

Jaja sove godt og drømme søtt jenter! lovelove!!
 
jøss.. avtale om å ta gullet i helgane?? endå min kjære kjem heim i 7 tida om morningane og er våken til iallefall 10, så tar han ikkje joakim...
så eg kan berre DRØMME om at han skal tenke tanken på å ta han i helgane...



men har ein plan om å lage til eit skikkelig lager i frysaren og kjølarskapet... å så skal eg begynne å få SKIKKELIG aua i hodet!!;P
 
Kordan får æ bilde i signaturen min?
Æ e skikkelig dårlig på det her. :P

Skulle ordne meg profilbilde her nu også mens æ hadde tid og ro, men neeeida. Filen e for stor. :S
 
gå inn på http://www.imageshack.us/ og last opp bilde:) så på resizing 320 - 240

så kjem det opp noken linka, og meiner du skal ta ein plass som heiter "direct link" :) kopier den!:) (mulig det er ein anna link altså) :D

deretter går du inn på "min profil" her på babyverden og limer linken inn mellom dette: [img] [/img*] men tar vekk stjerna i siste "luka" :D
 
ORIGINAL: sorciere_

gå inn på http://www.imageshack.us/ og last opp bilde:) så på resizing 320 - 240

så kjem det opp noken linka, og meiner du skal ta ein plass som heiter "direct link" :) kopier den!:) (mulig det er ein anna link altså) :D

deretter går du inn på "min profil" her på babyverden og limer linken inn mellom dette: [img] [/img*] men tar vekk stjerna i siste "luka" :D


Skal prøve på det da.
 
ORIGINAL: sorciere_

lykke til ;)


Æ fikk til. :)
Gjør æ det samme til profilbilde?
 
neei.. profilbilde må du forminske bildet ein del:) innpå paint f.eks? så trykker du "endre str" og velger f.eks 50% eller noko? :) så lagrer du (hugs å lagre i jpeg)... og sjekker kor stort bildet er;) (hugser det måtte vere veldig få kb) :) men er innpå min profil og på avatar!:)
 
ORIGINAL: sorciere_

neei.. profilbilde må du forminske bildet ein del:) innpå paint f.eks? så trykker du "endre str" og velger f.eks 50% eller noko? :) så lagrer du (hugs å lagre i jpeg)... og sjekker kor stort bildet er;) (hugser det måtte vere veldig få kb) :) men er innpå min profil og på avatar!:)


Okei. :)
 
morgen stund har gull i MUNN[:D] hehe...!!
 
God Morgen jenter [:D] helga vært bra? er jo suuuper vær idag og jo[:)]
 
det hørtes ut som en suuper helg anne marit [:D] den filmen vil jeg se ooog .. heh!! kose seg med svigers daa[:D][:D]
 
heeeeeei snupper [:)]
nå har jeg vært sløøøøv.. glemt ut å skrive i denne tråden siden side 6 [:-][:-][:-] oioioioio.. sorry [8|]
så kjekt at vi har fått 2 nye medlemmer i sunnhetsklubben [;)] den er nå i full gang [:)] lagde den store skålen med fruktsalat og skal ha en dæsj melon yoghurt oppå [:)] kjekt når jeg blir søsugen [:D] lørdager er utskeielses dagen [:D]

gosh det var mye å lese i de trådene, jeg klarer ikke å huske hva jeg tenkte å svare på [:D][:D][:D] gullfisk hjerne [:D]
sorc og trone er noen gode kakle høner [:D] og sorc er veldig glad i å prate med seg selv [:D][:D] *søtingen*[;)]
godt dere holder tråden på topp [:)]
 
Har svigermor på besøk, så kommer fostersøsteren min med familie på besøk litt seinar. Svigermor ska spis middag med meg og sambo.[:)]
 
Back
Topp