Den offisielle skraveltråden!

June : åssen er formen?? leste at du hadde kledd deg for lite [:-][:-][:-]
 
hehe, henger ikke med i denne tråden i det heeeletatt jeg t0mmelise ;P så da legger jeg innlegg sånn innimellom[:D][:D] jeg sitter og spiser APPELSIN ... mmm!! :) sunnhetsklubben vår er suuuper :) heh!!
 
åh, da må du kose deg masse sofie[:D][:)]
 
ORIGINAL: t0mmelise

June : åssen er formen?? leste at du hadde kledd deg for lite [:-][:-][:-]

 
ja [:-] går litt opp og ned faktisk.. men alt i alt er den bra assåh :) bare frøsin og slapp[X(] men det går fint[:D] så lenge det ikke er feber er jeg fornøyd jeg! heh.. og sette seg i badekaret hjelper ALLTID[:D]
 
Huff da :/ ja badekar er deilig når en ikke er helt i form :)
Ja sunnhets klubben vår er goooood, for jeg tenkte jeg skulle ta en bit av en sjokolade samboer hadde men så tenkte jeg nei fy fy.. da hadde jeg fått dårlig samvittighet over june og det sa jeg til sambo og han bare lo [:D] men det hjelper på det altså [:)]

God bedring da snuppa :)
Nå skal jeg ut litt i sola, snuppa sovna på meg for litt siden så hun ligger i vugga si [:)] og hunden står ute i bånd..
alle dyner og gulv tepper henger ut på lufting [:)]
 
hehe flink du er daa ;D  ja jeg har masse godis og sjokolade men har faktisk ikke lyst på en gang å det er diigg[:D] sprekker nok ikke på den assåh! så gjestene hiiiver seg på godisen min når dem kommer så da er det jo greit.. forsvinner litt etter litt[8D] hehe!!
 
takk for det snuppa <3[:D] ja, Nora har nettopp lagt seg henne og.. så tenkte lage meg taco nå faktisk! selvom jeg egentlig burde sovet selv.. meen meeen [8D] hehe... koooose deg ute i sola[:)][:D]
 
Mmm, kos deg med taco :) det er sååå digg :) her skal vi opp til søsteren min på middag kl 15 :) spennende hva det blir :D
såååå sulten, vært ute å gått laaang tur i dag :)

ha en najs dag alla ihoppa [:)]
 
åj, ja det er spennendee ;D blir sikkert noe suuuper godt[:)] og mat er sååå godt når en sulten ;D flinkis du har vært idag da[:D] har ikke nyti fin været idag jeg[X(] usj * slå seg selv på hånda*...
får håpe på like fint vær imorgen[:D] heh!!
 
kose deg på middags besøk hoss søstra di[:D]
 
Nå skal vi i selskap. Bestemor er 71 år i dag. Jeg har gått gjennom hele garderoben min og har ikke NOE som passer meg over magen og puppene!!!! Faderen steike som det kan ødelegge humøret!! Og samboern har slengt noen kommentarer som jeg har blitt skikkelig sur og lei for og han påstår fremdeles at det var humor... Ikke faen.. Da får han google seg ny humor!!!!

(¤/"=(/%(/(/¤?!)#!`=)%%()?(% God dag videre jenter...
 
Gratulerer til bestemoor da[:D] må dere kose dere..!alt du har på blir fint vettdu Trone.. detta fikser du.. :)
 
nå skal jeg faktisk google humor og se hva som kommer opp[8|]
 
Heeeei jenter!!;) ;)

har dåke Merka kor flink eg er å vere på babyverden for tida??;) noke anna enn like etter fødsel, gitt!!:) føler eg har litt meir rutiner på ting (ok, har NULL rutiner, men slapper kanskje litt meir av?;p) :D

er pilates bra trening? Vetsj ka det går utpå, eg?:P
 
Tanteungen min har trent pilates, og ho si at det e go trening samt at musklene bi skikkeli tøyd... Man får visst go kroppskontroll[:)]
Va skikkelig godt me påskeskinke, potet og peppersaus samt grønnsaker t middag[:D] Ville ikke bi mætt.. Men e bei da[&:][>:]

Nu ha katta funne seg en stålstreng som ho leka me under stolen som e sitt på. Tobias ligg å søv, og sambo bruka tv-en som data[:D]
 
der minna du meg på at vi har påskeskinke ;D

hmm..kanskje eg skal ta meg nokon pilatesøkter å teste ut, då:)
 
Hehe bra at e kunne hjelp deg å husk ;-)
[8D]

Det skader neppe å prøv. E har en kranglevoren kropp som skal *håpa e på* bi knadd og knekt opp i morgen... Når den bi i orden igjen så kan e gå lange tura og vær litt mer aktiv..
 
ORIGINAL: anne marit

juneb: Filmen var genial[:D] var skikkelig sært å se jim carrey som homofil[8D] å det verste er at det er en sann historie[8D] Ewan McGregor var råkjekk som vanlig[;)]

 
åååh gleeeeder meg syykt til og se den!![:D] ja vil tru det er rart og se han som homofil[:-] hah!! har sett trailern ;) bra du kosa deg[:D]
 
JAAAAAAAAAAAAAA SORCIERE_ !!!!!!!! jeg har lagt merke til att du er blitt veeeldig aktiv igjen[:D] og jeg LIKER''E blitt mer aktiv enn meg å jo[:-]
 
I love you phil morris har jeg også lyst å seeeeee
virker kjempe bra :=) kanskje jeg skal få barnevakt neste helg så jeg og sambo kan gå på kino [;)]

June : Åssen står det til med kjææææærleiken da? [;)][;)][;)] nå må du fortelle oss litt [;)]
 
ja, sant?:P hehehe;D men du er jo nyforelska og sånt, då!!=) og etterkvart blir kanskje eg og meir opptatt:P når eg får ræva mi til å gjere noke!;P
 
[:)]åh, eg og viiiiil se[:D][:D]
godt at dere blir mer aktive, her e eg desverre blitt mindre aktiv merker eg[:@][:@]
har liksom ikke tid, eller jo har jo det... men e alti på farten[:D]
men ska skjerpe meg... nå begjynne eg å få rutiner inn på minsten også, så då e det hvertfall hååååp[:)]
 
Back
Topp