Den offisielle skraveltråden!

ORIGINAL: lille snegle

ORIGINAL: juneb

ååååh sååå kjedelig[:(] skjønner att du kanskje er litt trøtt da ja! * sender masse fødestøv til Fredrik*

Hva i all verden skal en liten gutt med FØDESTØV?[8|][:D]


[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] HAHAHA!!! :) ikke rart han ikke sovna da [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
 
Fint, jeg leser også akkurat det jeg vil for tiden! Plakater med dekkskift blir fort til bleieskift og sånn [:D]
 
Sorciere_: Tobias bei tatt me sugekopp og i følge jordmor og lege så regnes det som kirurgisk inngrep. Der for e sku få time hos ho som tok i mot gutten min e rett og slett bare fordi ho veit ka som bei gjort og eventuelt ka slags "skada" som bei gjort på meg.. Ho veit ka ho ska sjå etter...
 
ORIGINAL: lille snegle

ORIGINAL: juneb

ååååh sååå kjedelig[:(] skjønner att du kanskje er litt trøtt da ja! * sender masse fødestøv til Fredrik*

Hva i all verden skal en liten gutt med FØDESTØV?[8|][:D]

 
 NÅÅ FIKK JEG MEG EN GOOOOD LATTER JAAA!! nei trur ikke han har behov for det!! haha.. edit: * sovestøv *
 
Trur vi e vant med å sende fødestøv t kværainner [8D]
Men nu som alle ongan e ute så bi da litt vanskelig å motta fødestøv[8D] hehe
 
JUNE!! Så DIGGbar du er!!=D Ser at du har retta på det, men åååååh *ete opp* du er så godknall, atte!!! 
 
Sorciere_ : hehe søøøtah[:)] ja går litt på gammlevaner her trur jeg[:D]
 
 
Skulker? Hvem? Jeeeg? [:-][8|][8D]

Bortsett fra å være trøtt og sliten innimellom, som seg hør og bør, så har både jeg og den lille det ganske bra. Vi var på 6-ukers for bare noen dager siden. Bare positivt. Han var 4000 gram og 53 cm ved fødsel. Nå er han 5190 gram og 59 cm. Snart er han ikke så bitteliten lenger. Plutselig tenåring og hater meg. [&o] Ok da, kanskje ikke det går så fort. Han er så fin.

Hvordan går det med deg og Joakim?
 
Går veldig bra=) han sliter veeldig med luft i magen.. sykler og maserer han fleirfoldige gongar for dagen... kjem dei suuuraste prompane også, men det hjelper ikkje skikkelig.. han har fremdeles veldig aua :(
så får litt vondt i meg av det

elles så stoorkosar eg meg;)

var også hos hs på 6ukerskontroll=) dei målte han ikkje, men han veger no 5750 g :D (var 3930 g ved fødsel) så eg trenger ikkje bekymre meg for at han skal ha for lite mat:P
 
Ja, jeg leste det i den andre tråden. [&o]

Det er verdt å få det sjekket, ihvertfall, og bekrefte eller avkrefte hva det kan være eller hva det ikke kan være. Masserer du under føttene også? Har du prøvd fennikel te? Den kan du drikke selv, selvfølgelig, men den kan også gies direkte til babyen.

for at de søte små er glad i mat.
 
var å veide han i dag eg, å han e hele 6300[:D][:D]
stoooore stoooore gutten min...
ingen som tror meg at han bare e 2 mnd... hehe[8D][8D]

nå tror eg jammen meg det e kveld, endeli så sovna han... håpe han soooooove leeeenge nå[:D][:D]
natta jenter, kos dere masse og natti natt når dere hopper til køys[;)][;)]
 
ja, har med meg fennikelte  kvar gong vi er ute å reiser, har gått på kaplsla og drikker no ca to kopper pr dag.. men merker igrunn lite/ingen forskjell dei dagane eg har drukke eller ikkje, og merker lite forskjell på han også..
ja, mamma tipsa om masasje under fotane, men det har ingen effekt på han.. er sykling til den store gullmedalje:P



eg hadde faktisk aldri trudd eg skulle bli så STOLT over at gullet vokser så bra og sånt!=) men alle følelsane rundt gullet er mykje sterkare enn ka eg hadde trudd! =D berre det at folk kommentera at han har hår, får meg til å bli stolt og kry av å seie at det har han hatt frå fødselen:P e så heise:P
 
Back
Topp