Den offisielle skraveltråden!

ORIGINAL: dørti gullkorn

woow, nå la jeg gullet VÅKEN i senga og han sovna!!
Og han som bare har ligget med meg siden fødsel og AAAALLE (ikke dere altså[;)]) har sagt at jeg driter meg ut og at han aldri kommer til å ville sove i sin egen seng..
BLÆÆÆ [8D]



wiiiii, det gjorde prinsessa for første gang i går også :) lå å stirra på uroen sin nesten en time før hun sovna men hu sovna iallefall :) herlig er det :)

Der ser du, skal ikke høre på andre vettø :) ska gjøre det man føler er best selv også går ting seg til [:)]
 
ORIGINAL: t0mmelise

I love you phil morris har jeg også lyst å seeeeee
virker kjempe bra :=) kanskje jeg skal få barnevakt neste helg så jeg og sambo kan gå på kino [;)]

June : Åssen står det til med kjææææærleiken da? [;)][;)][;)] nå må du fortelle oss litt [;)]

Tror ikke jeg klarer å se den der, mest fordi jeg bare forbinder Jim Carrey med humor... så da blir det vel vanskelig å le også??[8|]
 
trone; du er tilgittl.. er det lov med usunt på lørdaga forresten??  sånn litt lørdagskos? er jo ikkje bra om det blir BOM stopp liksom:P




dørti; joakim sovna i senga si våken for første gong i går også!!=) han sovner alltid med puppen eller så sovner eg ifrå han med puppen=)
 
ORIGINAL: Trone

Gjeeeeeeeeeesp, nå finner jeg senga. Ingenting gøy som kommer ut av meg nå kjenner jeg he he!!

Natti snuppene mine!! [:)][:)]

Da kan du jo sjekke ut brudekjolen min på bryllupstråden da[:D] Men du får sove godt Trone. Tenker jeg snart skal sove selv[:)]
 
ORIGINAL: sorciere_

Heeeei jenter!!;) ;)

har dåke Merka kor flink eg er å vere på babyverden for tida??;) noke anna enn like etter fødsel, gitt!!:) føler eg har litt meir rutiner på ting (ok, har NULL rutiner, men slapper kanskje litt meir av?;p) :D

er pilates bra trening? Vetsj ka det går utpå, eg?:P

Pilates er da ganske bra det, men jeg har gjort det lite. Godt du klarer å slappe av, jeg har 1000 baller i lufta hele tida nå. Skal rekke både det ene og det andre helst igår. Holder på å gjøre klar hagen med planting til dåpen og har ennå ikke sendt takkekort, men så fikk jeg nye presanger idag. Så må innbydelsene lages også pluss et konf kort. Jaja jeg håper jeg får tid til kortene og innbydelsene snart, for jeg har alltid nesa i jorda og rumpa i været ute i hagen når været er fint og Ronja Isolde sover[:D]
 
ORIGINAL: dørti gullkorn

uff, burde vel egentlig gå å legge meg nå..!
hvorfor gjør jeg aldri det nå som han sover??[8D]

Samme her. Er vel fordi jeg alltid har 200 baller i lufta tenker jeg. hehe. Nei skal snart hoppe i køya nå. Er kun meg som er våken hjemme her nå likevel[8|][8|]
 
ORIGINAL: dørti gullkorn

ORIGINAL: bettand

ORIGINAL: dørti gullkorn

uff, burde vel egentlig gå å legge meg nå..!
hvorfor gjør jeg aldri det nå som han sover??[8D]

Samme her. Er vel fordi jeg alltid har 200 baller i lufta tenker jeg. hehe. Nei skal snart hoppe i køya nå. Er kun meg som er våken hjemme her nå likevel[8|][8|]


her er alle våkne bortsett fra lillesøs.. meeen skal jo opp tidlig i morra (kl 10.00[8D]) så burde vel komme meg i seng[:)]

Burde jeg og. Skal bare gjøre noen kjappe ting først som haster så skal jeg sve[:D]
 
E har hatt ei go natt[8D] hehe

Litt lite søvn da, men men[8D] Søv kan vi gjær når vi bi gammel..
Opp kl 7. spist frokost, stelte Tobias og nu ligg han på altan og søv, mens e har fått tatt noen tlf... Grr. sku på 6-ukers kontroll hos legen som tok i mot Tobias, men ha ikke fått innkalling. Ringte og purra på, men fikk da vite at ho sku ut i permisjon i flere mnd [:@] Så e sku få time hos en annen lege. Jaja det e ikke så vikti kem da bi, men e mått regn me å ikke få time før i mai..[:'(][>:]
 
Huff for en NATT [&o] hun sov til 03.30 men har vært våken siden.. lå med henne i sengen for å prøve å få henne til å sove men neida.. bare kose puppen.. gaaad.. prøvde seriøst alt.. men pappan stod opp med henne kl 7 og da fikk jeg sove 2 timer før han dro på jobb [:)]

I dag skal vi gå tur til helsestasjonen på 6 ukers kontroll :) gleder meg kjempe masse :) hun er 7uker og 2 dager nå da så litt forsinket [:D][:-]

Nydelig vær her så det skal bli deilig å gå den turen :)
 
har hatt to supre netter på rad :D
 natt til søndag sov hun fra 22.00 - 07.30 ....og natt til idag sov hun fra 22.30 til 07.00 ...men på morgenen så er det bare at hun skal ha litt mat også så sovner hun igjen å våkner igjen kl. 09.00....da koser vi litt i senga før vi står opp [:)]
 
Gjeeeeeeeeeeeesp... Etter en natt som gullet sov 22-0530, så har han vært våken fra da og frem til nå. Nå har han sovet i 5 minutt, så hn våkner nok snart.. [>:]
 
ååååh sååå kjedelig[:(] skjønner att du kanskje er litt trøtt da ja! * sender masse fødestøv til Fredrik*
 
Sofie: kvifor skulle du egentlig vert hos legen som tok imot tobias?? var det noko spesielt med fødselen dåka, eller.. ? kjipt du kanskje ikkje får time før i mai... litt lenge til:\
eg bestilte min time på onsdag, å fekk time 20. april ;D

t0mmelise: må fortelle korleis det gjekk på kontrollen med Emilie;D



bettand: kan eg få litt av den engergien du har??:P
 
Kontrollen gikk suuuper bra :)
kom inn å veide henne + måling :)
Blitt hele 4960 gram og 57 cm lang :) 39 cm rundt hodet :)
Start målene var 3150,52cm lang og 35 rundt hodet så gooooood vekst jah [:D]
hun ligger akkurat på gjennomsnittet på lengde og rundt hodet men litt under på vekten.. men følger jo sin egen kurve så det er jo det som er viktigst sa hs [:)]
 
ORIGINAL: juneb

ååååh sååå kjedelig[:(] skjønner att du kanskje er litt trøtt da ja! * sender masse fødestøv til Fredrik*

Hva i all verden skal en liten gutt med FØDESTØV?[8|][:D]
 
Back
Topp