Den offisielle skraveltråden!

ORIGINAL: CrazyBeautiful

Tronemor, jeg ser at du sniker i bakgrunnen. [8D]


Ha ha ha!!! Jupp!!! Jeg sniker før jeg skal legge meg. Men så ombestemmer jeg meg og er oppe litt til, og så skal jeg legge meg, og så er det på an igjen hehe!! Men NÅ skulle jeg faktisk inn for å si nattinatt! :) Jeg kan jo ikke legge meg uten å si natta he he!!
 
Natta jenter[:D] *kosemoseoverdose*
 
og hvis noen ser på Paradis så skal jeg fortelle en HEMMELIGHET!![:-]
 
jeg veit hvem som VINNER * high five* [:D]
 
[8|]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
[:D][:D]
 
neeeeeei[:D] *hemmelig* hehe..!!
 
er jo ikke sikkert alle her inne vil vite[8|][:-]
 
 
 
MEN kan sende deg på PM ? [:D]
 
sorc: Du gjør alt du kan for gullet ditt. [:)]

Jeg hadde ikke de følelsene med det samme, men nå, nå tar jeg meg selv i å sitte med den lille på fanget f.eks og bare få gledestårer i øynene.

[hr]
Sove godt, Trone og alle andre som skal snorke i vei. [:D]
 
crazy; kanskje det:) eg har kjent anntydninga til å bli litt yr av og til:P sikkert våren som hjelper på:P men eg tør ikkje før eg har vert hos lege 20.april!:P *gleder meg* ;D
 
Go mårn [:)]
Her ha e vært oppe sia kl 7, Tobias lå å søv t nu. Nu sitt han i vippestolen og prata me katta.. Men ho ignorer han[>:] Så han prøva for harde livet å få ho t å kom t seg.. [:)] Søte gutten min
Vurder om e ska gå på helsestasjonen og få Tobias veid i dag eller på torsdag... *valgets kvaler* [8D]
Men nu ska e gå å få Tobias stelt også ska han få litt mat, så ska han få lek litt under babygymmen.
 
JUNE JEG VIL HA PM [:D][:D][:D][:D][:D][:)][:)][:)][:)] MÅÅÅÅ VITE [:D][:D][:D]


Nå har endelig prinsessa sovnet igjen :) vært litt våken i natt også så i dag morges da samboer reiste til oslo i 6 tiden sovnet vi begge helt til kl 8 [:)] herlig.. merkelig å være aleine.. hehe.. han ville jo vanligvis vært på jobb kl 10 eller 12 men nå dro han kl 6 og kommer hjem i morra kveld.. er jo litt deilig også :) vi skal bare kose oss og nyte det :D heeh..
får besøk av 3 venninner i kveld så vi skal lage mat og kose oss, i morgen er det treff hos lille snegle og jeg gleder meg masse masse :)

Ha en strålende fin dag, skal ut å gå tur når snuppa har fått mat igjen etterpå.. vi har gått tur HVER dag nå siden påske :) og det gjorde vi før påske også.. i påska var det litt mindre, 2 dager var vi ute å gikk mens resten av dagene var det regn og møkka vær [:'(]

Men men.. nå melder VÅREN seg her for fullt og det er såååå digg, elsker våren [:)] uten tvil beste årstiden :) får goooood følelse inni meg når våren kommer [:D]

og neste mnd er jo den mnd(bare i fjor) de fleste februar bebisser ble unnfanget hvis jeg regner på det [:D][:D][:D]
så det var mange som var våryr i fjor jah [:D][:D][:D]
 
Ååååh tiltaksdag.. Gullet sov fra 22-06. Kjempeherlig!! :) Men da sovner han jo ikke etterpå.. Så han lå i senga med med etter samboern var dratt. Da lå han og fikk melk av meg ( flinke meg forøvrig he he) og slumret, men sovnet aldri. NÅ sove han..!!
Men.... Jeg må egentlig til byen for å kjøpe en siste billett til teaterstykket vi skal på i morgen. Jeg bestilte tre billetter jeg.. Det var jo fryktelig lurt kom jeg på etter en time.. Jeg hadde jo glemt til meg selv.. Heldigvis er det uten plassreservering, så jeg trenger bare en siste billett. Men utrolig tiltak å dra ned til byen i dag kjenner jeg..[&o][&o][&o]
Billettkontoret stenger kl 19, så kan jo ta det senere, men det er så knotete med parkering utenfor teateret og sånn, og å bet i dyre dommer minimumsbeløp på hotellet ved siden av, når jeg skal inn i ett minutt å bet en billett.. Ååååh.. TILTAK!!!!

Hadde jeg bare skulle noe annet i byen liksom!! Jeg kunne jo gått på NAV og byttet om kontonummeret mitt for utbetalingene, men.. De er vel stengt før jeg klarer å komme meg til byen. Pluss jeg må jo hente snuppa på skolen. Samboern skal vel ut tter jobb tenker jeg... hmprf....
 
Da bei trilletur på helsestasjonen. På 5 daga har gullet mitt lagt på seg 240 g[:D] Nu e han 5390 g. Så da slæpp vi å engst oss førr at han ska få førr lite mat[:D] Ei mamma som e megahappy nu!!!!!
 
Oj!!!! Så bra!!!! Nei, du trenger ikke bekymre deg i det hele tatt!! :) :) :)

**********************

Nå har jeg snakket med teateret ang billettene mine.. Jeg bestilte jo til feil dag PLUSS en billett for lite. Og etter mye om og men, så får jeg nå byttet inn de jeg har bet via nett nede på teateret og får til i morgen og riktig antall.. SÅ jeg må ned til byen innen kl 19 jeg.. Eller så må jeg ta det i morgen.
Og med dette fine været så.... Kanskje jeg tar det i morgen heller. De reserverer billettene til i morgen så det gjør ikke sånn altfor mye altså.

Nå har jeg hengt ut årets første vask!! Altså, he he he!! Jeg har jo vasket tøy før i år altså hahah! Men første maskin som henger ute til tørk, hi hi !!!!
 
nå har jeg nettopp lagd meg middag jeg[:D] ostesnittsel med ris og (bearne?) saus[:)] * stolt av seg selv fortiden*[:D]
 
Ska heng ut klær t tørk. maskinen må bare bi færdi m sin tørn[8D]
Også må e ta vare på andre klær som har blitt tørre.. Syns ikke e gjær nåkka ainna om dagan enn å vask og tørk klea...[>:][:'(]
 
no sitter eg å slapper av og venter på at klokka skal nærme seg 19.00.. då skal eg og Joakim i Høgre møte! Snakk om å få politikken inn med morsmelka  Sola held på å forsvinne frå verandaen og Joakim har bææsja!!:P (stinka heilt forferdelig til opplysning) :P
Men var sikkkert deilig for han å få ut av systemet!:) Så etter at han bæsja klarte han eeendelig å få sove i dag!! [:D][:D]
 
Back
Topp