Dagens outfit

Det er vel gjerne en fordel ja:P
Selv får jeg min siste fulle lønn på fredagen, og da blir det evt. det jeg jobber ekstra;) Allerede fått tildelt to vakter da:P

Du kommer til å bli rik av de 2 vaktene :D:P haha

Leoh-mann idag :)
Klæra har jeg vel vist før kansje :P
1404756311116.jpg
Viktig å passe på parasollen;)
1404756329870.jpg
1404756344529.jpg

Så fin han er<3 Syns han kler så godt sterke farger jeg, som turkis på det nederste bilde:D
Hehe, passer på parasollen ja:p Den så forresten veldig grei ut. Har en parasoll selv,men den er ikke sånn vippegreie øverst. Hvor har du kjøpt den eller følger med vognen kanskje?:)

Også ser jeg jeg den fischer price gåleken på nederste bilde der, er den grei?:) Så den med løve på her om dagen, og vurderte kjøpe den:)

Så fin han er<3 Syns han kler så godt sterke farger jeg, som turkis på det nederste bilde:D
Hehe, passer på parasollen ja:p Den så forresten veldig grei ut. Har en parasoll selv,men den er ikke sånn vippegreie øverst. Hvor har du kjøpt den eller følger med vognen kanskje?:)

Også ser jeg jeg den fischer price gåleken på nederste bilde der, er den grei?:) Så den med løve på her om dagen, og vurderte kjøpe den:)

Hehe takk:D ja han kler sterke farger, også mørk blått :)

Den parasollen tror jeg er kjøpt hos Bare barn.. kjøpte den når Liana var baby :) for den som fulgte med en av vognene, knakk :P

Ja den gåleken har vært populær her:D Emira fikk den husker jeg.. og alle har likt den før dem har lært å gå med den;) det eneste jeg ikke liker, er at den er så lett å trille.. i begynnelsen er det lett for de små at det går for fort fordi dem lener seg på den..hehe men det har bare vært for en kort periode da;) ellers er den super:D

Hehe takk:D ja han kler sterke farger, også mørk blått :)

Den parasollen tror jeg er kjøpt hos Bare barn.. kjøpte den når Liana var baby :) for den som fulgte med en av vognene, knakk :p

Ja den gåleken har vært populær her:D Emira fikk den husker jeg.. og alle har likt den før dem har lært å gå med den;) det eneste jeg ikke liker, er at den er så lett å trille.. i begynnelsen er det lett for de små at det går for fort fordi dem lener seg på den..hehe men det har bare vært for en kort periode da;) ellers er den super:D

Ja,ok. Jeg må se meg om etter en annen parasoll;)

Jeg må kjøpe en sånn til veslegutt altså:D Mon tro om jeg kommer over den på salg noen plass:P

Ja,ok. Jeg må se meg om etter en annen parasoll;)

Jeg må kjøpe en sånn til veslegutt altså:D Mon tro om jeg kommer over den på salg noen plass:P

Ja greit å ha en man kan stille på :) denne kan bøyes både nede og oppe :)

Hehe der gjør du sikkert;) det er vel også en side som heter prisjakt eller noe? Man kan hvertfall finne ut hvor ting blir solgt billig :P

Ja greit å ha en man kan stille på :) denne kan bøyes både nede og oppe :)

Hehe der gjør du sikkert;) det er vel også en side som heter prisjakt eller noe? Man kan hvertfall finne ut hvor ting blir solgt billig :p

Veldig praktisk ja!

Ringoshop til 589kr,lekekassen 554kr,lekmer 579kr og jollyroom 549kr. Så lite å spare der:P

Lekekassen har denne også som er billigere:

http://www.lekekassen.no/fp-lær-å-gå-vogn-med-aktiviteter-k6670

Må innom et kjøpesenter i dag uansett, så skal sjekke hva de tar. Da er det like greit kjøpe i butikk;)

Veldig praktisk ja!

Ringoshop til 589kr,lekekassen 554kr,lekmer 579kr og jollyroom 549kr. Så lite å spare der:P

Lekekassen har denne også som er billigere:

http://www.lekekassen.no/fp-lær-å-gå-vogn-med-aktiviteter-k6670

Må innom et kjøpesenter i dag uansett, så skal sjekke hva de tar. Da er det like greit kjøpe i butikk;)

Hehe nei da er det like greit å kjøpe i butikk :P så slipper du hvertfall å betale for frakt;) haha..

Den ser veldig fin ut da :D nesten litt kjedelig at jeg har spart på alt sånt her :P

Idag har Leoh på seg body fra H&M (arvet etter Liana), og shorts fra name it :)
1404811905884.jpg

Hehe nei da er det like greit å kjøpe i butikk :p så slipper du hvertfall å betale for frakt;) haha..

Den ser veldig fin ut da :D nesten litt kjedelig at jeg har spart på alt sånt her :p

Vel, hadde dere ikke spart på det så hadde det blitt veldig dyrt med 3 små da:P haha

Vettu ka!! Mannen lo av meg når jeg sa vi trengte ny parasoll. Det er sånn man kan stille på den vi allerede har:P Jeg er tydeligvis både blind og dum,haha:P

:smiley-ashamed005:smiley-ashamed005

Vel, hadde dere ikke spart på det så hadde det blitt veldig dyrt med 3 små da:P haha

Vettu ka!! Mannen lo av meg når jeg sa vi trengte ny parasoll. Det er sånn man kan stille på den vi allerede har:P Jeg er tydeligvis både blind og dum,haha:P

:smiley-ashamed005:smiley-ashamed005

Haha ja hadde blitt dyrt.. men SÅ gøy å kjøpe ting!:D blir vel mer shopping når han er litt større og vil ha gutte ting:P til da, så får han nøye seg med litt nøytrale og noe jenteting :P:D haha..

Hahahhaha dævver!! Ikke lett å vite sånt bestandig:P hahaha..

Haha ja hadde blitt dyrt.. men SÅ gøy å kjøpe ting!:D blir vel mer shopping når han er litt større og vil ha gutte ting:p til da, så får han nøye seg med litt nøytrale og noe jenteting :p:D haha..

Hahahhaha dævver!! Ikke lett å vite sånt bestandig:p hahaha..

Han kan jo ikke bare leke med barbie og dukkehus nei:P hahaha

Nei, huff...Følte meg litt dum, men ble jo glad også:D:P

Han kan jo ikke bare leke med barbie og dukkehus nei:P hahaha

Nei, huff...Følte meg litt dum, men ble jo glad også:D:P

Haha nei tror det blir litt kjedelig for han:P

Trenger ikke føle deg dum da;) fort gjort å se feil :)

I dag har det kun vært bleie som outfit her. Vært 31 grader!!!!:eek:

Joda, sant nok;) Fikk uansett dum-kortet av mannen så:P haha
I dag har det kun vært bleie som outfit her. Vært 31 grader!!!!:eek:

Haha ja så snill er han!:P

Ja samme her idag! Men ute har det vært sommerdrakt på Leoh, og t-skjorte og shorts på jentene.. kommer mye knott nå med det været her:confused: tror Liana hadde blitt bitt 8-10 steder:eek: Emira ingenting? ? :P men inne har det vært bleie eller bare shorst på Leoh og Liana :)

Back
Topp