Samme her! Smelter vekk hele gjengen!
Ja, vært ekstremt i dag! Gått rundt nakne hele gjengen omtrent
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! Smelter vekk hele gjengen!
Haha ja så snill er han!
Ja samme her idag! Men ute har det vært sommerdrakt på Leoh, og t-skjorte og shorts på jentene.. kommer mye knott nå med det været her tror Liana hadde blitt bitt 8-10 steder Emira ingenting? ? men inne har det vært bleie eller bare shorst på Leoh og Liana
Jada, skal man ut bør man ha på de noe mer enn bleie Vi har kun vært rett utenfor huset og på terassen
Usj!! Reagerer hun på det da eller bryr seg ikke? Jeg ble stukket av veps i går!!
Hadde det ikke vært for disse insektene, så hadde dem nok kunne gått med bleie ute å hvertfall Leoh da.. Liana tar den bare av seg haha..
Hun har ikke reagert egentlig.. bøe plutselig oppdaget av hun hadde fått masse bitt som hun hadde blødd fra jeg hadde 1 på armen..merket ikke noe, men så plutselig at det var blod
Åj vondt eller?? Hater veps!
Godt hun tilsynelatende ikke bryr seg da! Jeg tror jeg hadde klødd meg i hjel
Kjente det jo, men tøffe Synnøve bare viftet det av seg hahah..
Virker ikke som om det klør heller.. men der ser vi jo imårra om hun har klora opp noen sår iløpet av natta hehe..
Hahaha er du ikke redd?? jeg dævver bare jeg ser et insekt
Edderkopper er det verste! Det er noe med dem som er skumlere enn alle andre insekter men takler ikke noen uansett daHuff, får da virkelig ikke håpe det
Nope, ikke veps. Jeg er dog lite begeistret for edderkopperDe er ufyselige!!
Edderkopper er det verste! Det er noe med dem som er skumlere enn alle andre insekter men takler ikke noen uansett da
æææ hater veps! Livredd både veps, humler og bier. :O
Skikkelig varmt her og, og klamt og jævelig. . vil ha et skikkelig buldre tordenvær nå og få bort denne fæle luftfuktigheta!
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Hehe, ja. Fysj!!Tørr du drepe en, eller bare rømmer du hvis det er i hus?
Med rømme mener jeg ikke stikke av fra huset altså, haha...Men at mannen må fjerne?
Husker jeg tråkket på en veps engang, det var aua. Så fikk jeg den brodden inn i foten
Like klamt i dag?
Hehe,sweet Jeg tørr drepe noen, men ikke alle.Haha nei har vanskelig for å tørre å drepe dem er såå redd dem skal klare å komme på meg så blir ofte sambo som tar dem
Du a? Haha
Jeg hadde en i jakkelomma mi og den stakk meg oppå hånda.. haha
Hehe,sweet Jeg tørr drepe noen, men ikke alle.
Er jo ikke alltid han er hjemme heller, så da har jeg måtte noen ganger
Tror det hadde vært gøy og hatt deg på film fra du oppdager edderkoppen til den er døHaha da roper jeg på pappa har til nød brukt mopp eller støvsuger eller kasta en sko om jeg står noen meter unna haha
Tror det hadde vært gøy og hatt deg på film fra du oppdager edderkoppen til den er dø
usj :/ Det har jeg gjort og en gang før, skikkelig vondt :OHusker jeg tråkket på en veps engang, det var aua. Så fikk jeg den brodden inn i foten
Like klamt i dag?
Hahaha ja det hadde nok vært komisk haha godt ingen har filmet meg enda