Dagens outfit

Haha ja så snill er han!:p

Ja samme her idag! Men ute har det vært sommerdrakt på Leoh, og t-skjorte og shorts på jentene.. kommer mye knott nå med det været her:confused: tror Liana hadde blitt bitt 8-10 steder:eek: Emira ingenting? ? :p men inne har det vært bleie eller bare shorst på Leoh og Liana :)

Jada, skal man ut bør man ha på de noe mer enn bleie:P Vi har kun vært rett utenfor huset og på terassen;)
Usj!! Reagerer hun på det da eller bryr seg ikke? Jeg ble stukket av veps i går!!:confused:

Jada, skal man ut bør man ha på de noe mer enn bleie:P Vi har kun vært rett utenfor huset og på terassen;)
Usj!! Reagerer hun på det da eller bryr seg ikke? Jeg ble stukket av veps i går!!:confused:

Hadde det ikke vært for disse insektene, så hadde dem nok kunne gått med bleie ute å :) hvertfall Leoh da.. Liana tar den bare av seg :P haha..

Hun har ikke reagert egentlig.. bøe plutselig oppdaget av hun hadde fått masse bitt som hun hadde blødd fra:eek: jeg hadde 1 på armen..merket ikke noe, men så plutselig at det var blod :P

Åj:eek: vondt eller?? Hater veps!

Hadde det ikke vært for disse insektene, så hadde dem nok kunne gått med bleie ute å :) hvertfall Leoh da.. Liana tar den bare av seg :p haha..

Hun har ikke reagert egentlig.. bøe plutselig oppdaget av hun hadde fått masse bitt som hun hadde blødd fra:eek: jeg hadde 1 på armen..merket ikke noe, men så plutselig at det var blod :p

Åj:eek: vondt eller?? Hater veps!

Godt hun tilsynelatende ikke bryr seg da! Jeg tror jeg hadde klødd meg i hjel:P
Kjente det jo, men tøffe Synnøve bare viftet det av seg:P hahah..

Godt hun tilsynelatende ikke bryr seg da! Jeg tror jeg hadde klødd meg i hjel:P
Kjente det jo, men tøffe Synnøve bare viftet det av seg:P hahah..

Virker ikke som om det klør heller.. men der ser vi jo imårra om hun har klora opp noen sår iløpet av natta :P hehe..

Hahaha er du ikke redd?? :eek: jeg dævver bare jeg ser et insekt:P

Virker ikke som om det klør heller.. men der ser vi jo imårra om hun har klora opp noen sår iløpet av natta :p hehe..

Hahaha er du ikke redd?? :eek: jeg dævver bare jeg ser et insekt:p

Huff, får da virkelig ikke håpe det:P

Nope, ikke veps. Jeg er dog lite begeistret for edderkopper:eek:De er ufyselige!!

Huff, får da virkelig ikke håpe det:P

Nope, ikke veps. Jeg er dog lite begeistret for edderkopper:eek:De er ufyselige!!
Edderkopper er det verste! Det er noe med dem som er skumlere enn alle andre insekter:P men takler ikke noen uansett da;)

æææ hater veps! Livredd både veps, humler og bier. :O

Skikkelig varmt her og, og klamt og jævelig. . vil ha et skikkelig buldre tordenvær nå og få bort denne fæle luftfuktigheta! :P

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Edderkopper er det verste! Det er noe med dem som er skumlere enn alle andre insekter:p men takler ikke noen uansett da;)

Hehe, ja. Fysj!!:confused:Tørr du drepe en, eller bare rømmer du hvis det er i hus?:P :laughing021
Med rømme mener jeg ikke stikke av fra huset altså, haha...Men at mannen må fjerne?

æææ hater veps! Livredd både veps, humler og bier. :O

Skikkelig varmt her og, og klamt og jævelig. . vil ha et skikkelig buldre tordenvær nå og få bort denne fæle luftfuktigheta! :p

Husker jeg tråkket på en veps engang, det var aua. Så fikk jeg den brodden inn i foten:P

Like klamt i dag:P?

Hehe, ja. Fysj!!:confused:Tørr du drepe en, eller bare rømmer du hvis det er i hus?:P :laughing021
Med rømme mener jeg ikke stikke av fra huset altså, haha...Men at mannen må fjerne?

Haha nei har vanskelig for å tørre å drepe dem:eek: er såå redd dem skal klare å komme på meg:P så blir ofte sambo som tar dem;)

Du a? Haha

Husker jeg tråkket på en veps engang, det var aua. Så fikk jeg den brodden inn i foten:P

Jeg hadde en i jakkelomma mi:eek: og den stakk meg oppå hånda.. haha

Haha nei har vanskelig for å tørre å drepe dem:eek: er såå redd dem skal klare å komme på meg:p så blir ofte sambo som tar dem;)

Du a? Haha
Hehe,sweet:P Jeg tørr drepe noen, men ikke alle.
Er jo ikke alltid han er hjemme heller, så da har jeg måtte noen ganger:confused:

Hehe,sweet:P Jeg tørr drepe noen, men ikke alle.
Er jo ikke alltid han er hjemme heller, så da har jeg måtte noen ganger:confused:

Haha da roper jeg på pappa :P har til nød brukt mopp eller støvsuger:eek: eller kasta en sko om jeg står noen meter unna:P haha

Haha da roper jeg på pappa :p har til nød brukt mopp eller støvsuger:eek: eller kasta en sko om jeg står noen meter unna:p haha
Tror det hadde vært gøy og hatt deg på film fra du oppdager edderkoppen til den er dø:laughing001

Tror det hadde vært gøy og hatt deg på film fra du oppdager edderkoppen til den er dø:laughing001

Hahaha ja det hadde nok vært komisk :D haha godt ingen har filmet meg enda:P

usj :/ Det har jeg gjort og en gang før, skikkelig vondt :O

er mest bare sykt varmt her nå.. men er fortsatt litt små klamt syns jeg. :P

Back
Topp