usj :/ Det har jeg gjort og en gang før, skikkelig vondt :O
er mest bare sykt varmt her nå.. men er fortsatt litt små klamt syns jeg.
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Her har det lagt på 30grader i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
usj :/ Det har jeg gjort og en gang før, skikkelig vondt :O
er mest bare sykt varmt her nå.. men er fortsatt litt små klamt syns jeg.
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Haha, jaIkke det at jeg hadde tatt meg noe bedre ut på filmen altså
Har en del edderkopper her,gammelt hus!![]()
Fint. Vaenait har vi skapet fullt av!
Fint. Vaenait har vi skapet fullt av!
Ja ass. FIkk knallfin bukse idag, var så god kvalitet. LIlla med hjertet på kneet. Burde dytte opp ebay tråden igjen, men er jo bare vi som legger ut omtrentVeslegutt har også en del. God kvalitet og billig![]()
Ja ass. FIkk knallfin bukse idag, var så god kvalitet. LIlla med hjertet på kneet. Burde dytte opp ebay tråden igjen, men er jo bare vi som legger ut omtrentog du kjøper jo bare ole brumm ting, hahaha
Hehe venter på tredve pakker jeg nå :ODet gjør jeg ikke!! haha...
Bestilte en del i går kveld![]()
Hehe venter på tredve pakker jeg nå :O
Ja men går fort bananas! :S
Utrolig spennende å vente på syns jeg da
Gøy med pakker i posten![]()
Hehe, det er godt man kan være litt ufornuftig da. Men nå føler jeg meg såpass erfaren at det er ikke mange bomkjøp elenger. Det var det i startenHaha ja, det er du ikke alene om![]()
Hehe, det er godt man kan være litt ufornuftig da. Men nå føler jeg meg såpass erfaren at det er ikke mange bomkjøp elenger. Det var det i starten![]()
Hvor mange kjøp har du bak deg da.?Bomkjøp er kjip,iallefall om det koster litt...
Jeg har så langt gjort 1 bomkjøp på ebay![]()
Hahaha thats nothing
Hahaha thats nothing![]()
Ja det er chill da. Har vel en fem bomkjøp her. elendig kvalitet og ødelagte varerNei, know...Men kry over kun et bomkjøp uansett![]()