Det er vel gjerne en fordel ja![]()
Selv får jeg min siste fulle lønn på fredagen, og da blir det evt. det jeg jobber ekstraAllerede fått tildelt to vakter da
![]()
Du kommer til å bli rik av de 2 vaktene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vel gjerne en fordel ja![]()
Selv får jeg min siste fulle lønn på fredagen, og da blir det evt. det jeg jobber ekstraAllerede fått tildelt to vakter da
![]()
Så fin han er<3 Syns han kler så godt sterke farger jeg, som turkis på det nederste bilde
Hehe, passer på parasollen jaDen så forresten veldig grei ut. Har en parasoll selv,men den er ikke sånn vippegreie øverst. Hvor har du kjøpt den eller følger med vognen kanskje?
Også ser jeg jeg den fischer price gåleken på nederste bilde der, er den grei?Så den med løve på her om dagen, og vurderte kjøpe den
![]()
Hehe takkja han kler sterke farger, også mørk blått
Den parasollen tror jeg er kjøpt hos Bare barn.. kjøpte den når Liana var babyfor den som fulgte med en av vognene, knakk
Ja den gåleken har vært populær herEmira fikk den husker jeg.. og alle har likt den før dem har lært å gå med den
det eneste jeg ikke liker, er at den er så lett å trille.. i begynnelsen er det lett for de små at det går for fort fordi dem lener seg på den..hehe men det har bare vært for en kort periode da
ellers er den super
![]()
Ja,ok. Jeg må se meg om etter en annen parasoll
Jeg må kjøpe en sånn til veslegutt altsåMon tro om jeg kommer over den på salg noen plass
![]()
Ja greit å ha en man kan stille pådenne kan bøyes både nede og oppe
Hehe der gjør du sikkertdet er vel også en side som heter prisjakt eller noe? Man kan hvertfall finne ut hvor ting blir solgt billig
![]()
Veldig praktisk ja!
Ringoshop til 589kr,lekekassen 554kr,lekmer 579kr og jollyroom 549kr. Så lite å spare der
Lekekassen har denne også som er billigere:
http://www.lekekassen.no/fp-lær-å-gå-vogn-med-aktiviteter-k6670
Må innom et kjøpesenter i dag uansett, så skal sjekke hva de tar. Da er det like greit kjøpe i butikk![]()
Hehe nei da er det like greit å kjøpe i butikkså slipper du hvertfall å betale for frakt
haha..
Den ser veldig fin ut danesten litt kjedelig at jeg har spart på alt sånt her
![]()

Vel, hadde dere ikke spart på det så hadde det blitt veldig dyrt med 3 små dahaha
Vettu ka!! Mannen lo av meg når jeg sa vi trengte ny parasoll. Det er sånn man kan stille på den vi allerede harJeg er tydeligvis både blind og dum,haha
![]()
Haha ja hadde blitt dyrt.. men SÅ gøy å kjøpe ting!blir vel mer shopping når han er litt større og vil ha gutte ting
til da, så får han nøye seg med litt nøytrale og noe jenteting
haha..
Hahahhaha dævver!! Ikke lett å vite sånt bestandighahaha..
Han kan jo ikke bare leke med barbie og dukkehus neihahaha
Nei, huff...Følte meg litt dum, men ble jo glad også![]()
Haha nei tror det blir litt kjedelig for han
Trenger ikke føle deg dum dafort gjort å se feil
![]()
Samme her! Smelter vekk hele gjengen!I dag har det kun vært bleie som outfit her. Vært 31 grader!!!!
Joda, sant nokFikk uansett dum-kortet av mannen så
haha
I dag har det kun vært bleie som outfit her. Vært 31 grader!!!!![]()