Dagens outfit

Ja, koser seg med nektarin;)

Deilig det:) hadde sånne til jentene.. men så kjøpte jeg de med silikon til Leoh.. litt mindre plass til frukt, men lettere å rengjøre;)

Her er Leoh idag..
Body fra Cubus
Bukse og sokker er arvet :)
1404567227444.jpg

Deilig det:) hadde sånne til jentene.. men så kjøpte jeg de med silikon til Leoh.. litt mindre plass til frukt, men lettere å rengjøre;)

Her er Leoh idag..
Body fra Cubus
Bukse og sokker er arvet :)
Vis vedlegget 67504

Ja, de er noe drit å vaske!:P Må få kjøpt med silikon til veslegutt også!:)

Oh,så utrolog tøff body!:D

Åh, takker for tips! Masse jeg likte her!!:D Faaaaarlig for lommeboka:P

Haha ja farlig! Tenkte å bestille noe etterhvert :) men må vente til jeg vet om jeg får dagpenger eller ikke :P

Knalltøff! Har kjøpt minirodini til storesøster, med elefanter på :D Elsker sånne heldrakter på de små, og er så praktisk og greit i bhg også ;)

Jeg syns minirodini har mye tøft og fint:D
Ja, veldig greit:)

Ikke bra for lommeboken med slike linker! Har du handlet fra noen av disse før? :)

Jeg er litt usikker på om jeg har handlet hos Heltunik.no eller ikke :P men ikke hos den andre.. men har lyst å kjøpe noe av frost klæra på trendykids :) dem har mange som følger dem på facebook :P

Haha ja farlig! Tenkte å bestille noe etterhvert :) men må vente til jeg vet om jeg får dagpenger eller ikke :p

Det er vel gjerne en fordel ja:P
Selv får jeg min siste fulle lønn på fredagen, og da blir det evt. det jeg jobber ekstra;) Allerede fått tildelt to vakter da:P

Back
Topp