Dagens outfit

Det er så fint med krage på genser og skjorter til små gutter:D
Den smokkesnoren har veslegutt også, fikk i en eller annen babypakke;)

Ja jeg å liker det så godt :D kjempe fint..har noen bodyer med det :rolleyes:

Hehe samme her ;) jeg finner ikke de andre smokkesnorene:eek: Emira tar dem alltid og skal bruke det som lekemat:P for hun kan jo ikke bruke den ordentlige lekematen;):P hehe

Ja jeg å liker det så godt :D kjempe fint..har noen bodyer med det :rolleyes:

Hehe samme her ;) jeg finner ikke de andre smokkesnorene:eek: Emira tar dem alltid og skal bruke det som lekemat:p for hun kan jo ikke bruke den ordentlige lekematen;):p hehe

Haha,smokkesnorer er artigere som lekemat ja:p Ikea har grei lekemat så jeg på mandag:D

Haha,smokkesnorer er artigere som lekemat ja:p Ikea har grei lekemat så jeg på mandag:D

Ja smokkesnorer, hårpynt og smykker er visst mye bedre å bruke som mat :P haha.. har sett det på ikea tror jeg :) men dem har så mye av sånt ;)

Ja smokkesnorer, hårpynt og smykker er visst mye bedre å bruke som mat :p haha.. har sett det på ikea tror jeg :) men dem har så mye av sånt ;)

Jada, vil tro de har nok i massevis! Mer leker inn i deres hus, er vel nesten fyfy for deg! Vil tro det er en god del, haha:D

CIMG4861.JPG
Sett fra H&M. Kortbuksen som hører til er helt enkel og marineblå;)

Jada, vil tro de har nok i massevis! Mer leker inn i deres hus, er vel nesten fyfy for deg! Vil tro det er en god del, haha:D

Hehe ja er mye leker i hus! Men jeg tar noen jevnlige ryddings i lekene og pakker vekk/kaster det som ikke blir brukt ;) går greit med nye leker om folk kjøper noe ungene faktisk liker å leke med;) verre når dem kjøper bare for å kjøpe :P men jeg liker best når folk kommer med klær :D hehe..

Hehe ja er mye leker i hus! Men jeg tar noen jevnlige ryddings i lekene og pakker vekk/kaster det som ikke blir brukt ;) går greit med nye leker om folk kjøper noe ungene faktisk liker å leke med;) verre når dem kjøper bare for å kjøpe :p men jeg liker best når folk kommer med klær :D hehe..

Ja, ser den!:)
Her spør stortsett venner og fam. For vi har også veldig mye her, pga. fått haugevis i arv av søskenbarna hans. Så jeg kommer med ønsker, så har ikke blitt misfornøyd med en eneste gave til han enda iallefall;) Veldig greit:P

Jeg har allerede begynt med wishlist for bursdagen hans:D haha

Å den var kjempe fin :) kan ikke huske å ha sett den sist vi var der! Lenge siden du har kjøpt det?

Ja, søt og tøff på samme tid syns jeg:D
Den fikk han av fam. når vi var østover i mai/beg. av juni. Så det settet er sikkert på sommersalg nå vil jeg tro;)

Ja, ser den!:)
Her spør stortsett venner og fam. For vi har også veldig mye her, pga. fått haugevis i arv av søskenbarna hans. Så jeg kommer med ønsker, så har ikke blitt misfornøyd med en eneste gave til han enda iallefall;) Veldig greit:P

Jeg har allerede begynt med wishlist for bursdagen hans:D haha

Nei var greit fram til 2-3års alderen til Emira egentlig..det var da det ble mye upraktiske leker og lignende som hun fikk spesielt til jul.. menmen! Hehe de nærmeste er flinkere til å spørre hva jeg/dem ønsker seg av gaver :)
Ofte sier jeg klær og str, og til Emira (og nå Leoh) gir jeg tydelig beskjed om at dem er lange så dem trenger den og den størrelsen! Men dem kjøper etter alder!:confused: så det er stort sett for smått..haha..

Ja, søt og tøff på samme tid syns jeg:D
Den fikk han av fam. når vi var østover i mai/beg. av juni. Så det settet er sikkert på sommersalg nå vil jeg tro;)

Ja da er det nok borte fra den butikken jeg var i ;) kjedelig :P haha

Nei var greit fram til 2-3års alderen til Emira egentlig..det var da det ble mye upraktiske leker og lignende som hun fikk spesielt til jul.. menmen! Hehe de nærmeste er flinkere til å spørre hva jeg/dem ønsker seg av gaver :)
Ofte sier jeg klær og str, og til Emira (og nå Leoh) gir jeg tydelig beskjed om at dem er lange så dem trenger den og den størrelsen! Men dem kjøper etter alder!:confused: så det er stort sett for smått..haha..

Her er det motsatt, stortsett for stort;) haha

Det er som oftest bare pos., da har vi klær fremover;)

Her er det motsatt, stortsett for stort;) haha

Det er som oftest bare pos., da har vi klær fremover;)

Hehe ja det er greit når det går den veien.. og sånn var det når Emira var baby å.. men når hun nå fylte 4 år, og folk kjøpte klær i den størrelsen når hun egentlig brukte 5 år i størrelse, så er det ikke så praktisk :P hehe.. og ser for meg at det blir sånn med Leoh å! Hjelper ikke hva jeg sier :P

Hehe ja det er greit når det går den veien.. og sånn var det når Emira var baby å.. men når hun nå fylte 4 år, og folk kjøpte klær i den størrelsen når hun egentlig brukte 5 år i størrelse, så er det ikke så praktisk :p hehe.. og ser for meg at det blir sånn med Leoh å! Hjelper ikke hva jeg sier :p

De må jo høre på det! Hvem vil gi bort gaver som ikke passer:P
Du må bare skrike det høyere ut!!;) haha
:happy093.

De må jo høre på det! Hvem vil gi bort gaver som ikke passer:P
Du må bare skrike det høyere ut!!;) haha
:happy093.

Ja jeg må gi en tydelig beskjed neste gang ;) litt lettere med Liana, for hun følger klærne til riktig alder :P hehe..

Ja,veldig farlig også!! Jeg bestilte litt før i dag:rolleyes:

Haha.. så gøy da :D hva bestilte du?

Jeg får snart pakke fra zolando:cool: men husker ikke helt hva jeg valgte ut..for la så mye i ønskelisten:P

Haha.. så gøy da :D hva bestilte du?

Jeg får snart pakke fra zolando:cool: men husker ikke helt hva jeg valgte ut..for la så mye i ønskelisten:p

Zalando er ikke dumt:D Sikler på en veske og sko til meg selv der nå;) Må bare styre unna, nok annet å bruke money på!!

Ble en del nytt i garderoben til veslegutt;)

6029504401_1_1_1.jpg
Blant annet denne;)
Ellers 3 bukser, 2 pysjer,1 skjorte og 2 gensere:P

Back
Topp