Kjempe fine her har Leoh på seg et plagg jeg allerede har vist hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempe fine her har Leoh på seg et plagg jeg allerede har vist hehe
H&M er genialt! Handler en del til meg selv der også, spesielt når det kommer til basic klær
Leohgutten
Ja dem har mye bra til oss å egentlig jeg digger tightsene dems..så gode og jeg brukte dem gjennom graviditetene med Liana og Leoh fordi strikken er så elastisk
Enig,de er gode. Kjøper også basic ensfarga topper der Ellers litt annet forskjellig innimellom...Blir dog ikke så ofte lenger, gøyere å handle til veslegutt Dessuten liker jeg prøve tingene før jeg kjøper, og det er ikke like lett lenger
Ja sånt er kjekt å handle der også på cubus men er som du sier! Mye gøyere å handle til barn, og jeg har 3 om jeg skal prøve klær, så MÅ jeg ha med meg noen..gitt opp det alene med unge(r)
Det skjønner jeg godt du har Forstår at barna ikke gidder se oss prøve klær også da Her må jeg ta det alene, mens mannen er med veslegutt i såfallNytter ikke ha med disse mannfolka heller,fytti
Lo jeg og. Leste det til og med opp for mannen min, som sa: sjalusi. Kjempe gøy med tøffe og søte klær til de små Jeg følger med fra september bare pga at det er så mye fint å shoppe til de små gullene våreHehe, må bare le!
Det er også fryktelig jåleri og ikke minst oppbrukt å legge seg opp i hva andre foreldre gjør. Hvis jeg får ralph lauren skjorte i gave eller for den del kjøper den selv, så skal ingen si noe på det. Bah! Og han har ålt seg rundt som en slange her i dag Hadde jeg tenkt,sett eller følt han hadde ubehag med sin bekledning hadde jeg glatt skiftet.
Barnehagen har han ikke begynt i, så det så.
Og dette var ment som et koselig innlegg, ikke at det skulle bli noe diskuasjon. Da hadde jeg formulert meg anderledes gitt
Haha nei blir mye masing med disse mennene å! Så ja, best å være alene men sjeldent det skjer med meg.. haha..også mye derfor jeg kjøper klær til ungene
Lo jeg og. Leste det til og med opp for mannen min, som sa: sjalusi. Kjempe gøy med tøffe og søte klær til de små Jeg følger med fra september bare pga at det er så mye fint å shoppe til de små gullene våre
Min mann hater iallefall shopping...Han står å tripper hvis vi er på kjøpesenter Han er sånn som når han først shopper til seg selv blir det en hel haug så det er lenge til neste gang
Hehe ganske likt som her da skjønner ikke hva det er med menn og shoppingP hehe..
For en go'gutt
TakkÅååhhh så søt han er!
Også så kule klær jeg og "hele" klær å da
haha
Takk
Ja, har skjønt du liker det
Irriterer meg at det er så varmt eller at Leoh er så varm av seg.! For får ikke brukt sånt da haha