Dagens outfit

Haha, sommeren er ikke så lang du! Så hver glad han får brukt sommerdraktene sine også du:D

Hehe ja du sier noe der :P har ikke kjøpt nye sparkebukser/heldrakter da..så får hamstre inn fra høsten av :D hehe

Leoh har fått testet den nye t-skjorten sin idag:D (fra cubus)
1403549000126.jpg

Hehe ja du sier noe der :p har ikke kjøpt nye sparkebukser/heldrakter da..så får hamstre inn fra høsten av :D hehe

Åjaaa :D han ble visst ganske sur på sambo når han tok den tilbake:eek::p

Må gjøre det! Jeg liker de godt til veslegutt også. I dag har han hatt på en tynn heldrakt fra ralph lauren, så fin atte:rolleyes:

Haha,artig:DSkal veslegutt smake vannmelon så får han få av farmoren,usj:cool::p

Må gjøre det! Jeg liker de godt til veslegutt også. I dag har han hatt på en tynn heldrakt fra ralph lauren, så fin atte:rolleyes:

Haha,artig:DSkal veslegutt smake vannmelon så får han få av farmoren,usj:cool::p

Jeg har dette for meg at det må være godt å ha på for de små:D også er det så greit når klæra sitter på samme sted heletiden ;) også er det jo såå søtt da :P

Hahaha ja kansje han ville likt det? Om han ikke er som dere:P

Jeg har dette for meg at det må være godt å ha på for de små:D også er det så greit når klæra sitter på samme sted heletiden ;) også er det jo såå søtt da :p

Hahaha ja kansje han ville likt det? Om han ikke er som dere:p

Komfortabelt er bra!:D Ja, det er veldig søtt:D

Hvem vet, jeg får be farmoren gi han;)

Åh:p?hehe...
Her har han mye å gå på enda, men så er han 69cm;)

69?:P det var Leoh på 5mnd-kontrollen :eek: haha..skal på kontroll til mandag, så er veldig spent på lengden hans :D

Han var 72 på 6mnd-kontrollen :)

Oliver James er ikke store gutten:D Verken i lengde eller vekt;)
69 fine cm ja:D Det var jo da på 7/8mnd. kontrollen. Neste kontroll her er 10mnd i aug.

Hehe ja det er fine mål uansett ;) så lenge de følger sin egen linje som dem skal :)

Vi har ikke vært på kontroll siden 6 mnd..og blir nå 8 mnd-kontroll og neste er 10 :)

Hehe ja det er fine mål uansett ;) så lenge de følger sin egen linje som dem skal :)

Vi har ikke vært på kontroll siden 6 mnd..og blir nå 8 mnd-kontroll og neste er 10 :)

Jada, følger sin egen kurve fint:) Så vi er happysnappy vi:D

Aha,er du på barselgruppe også?
Her var 7+8mnd kontroll slått sammen og var med barselgruppen.
Neste er også i gruppe:)

Jada, følger sin egen kurve fint:) Så vi er happysnappy vi:D

Aha,er du på barselgruppe også?
Her var 7+8mnd kontroll slått sammen og var med barselgruppen.
Neste er også i gruppe:)

Nei de på hs arrangerer barseltreff 2 ganger før ungene er 4-5 mnd bare, og jeg hadde ikke mulighet til å dra på de :(

Dem hadde slått sammen 7 og 8 mnd her å med Liana, så lurer litt på om hun har regnet feil denne gangen, siden den er mellom 8 og 9 mnd! Men aner ikke :P hehe

Nei de på hs arrangerer barseltreff 2 ganger før ungene er 4-5 mnd bare, og jeg hadde ikke mulighet til å dra på de :(

Dem hadde slått sammen 7 og 8 mnd her å med Liana, så lurer litt på om hun har regnet feil denne gangen, siden den er mellom 8 og 9 mnd! Men aner ikke :p hehe

Aha, synd det ikke passet da:( Jentene på min gruppe er veldig greie:)

Kanskje hun har surret litt ja:p

Aha, synd det ikke passet da:( Jentene på min gruppe er veldig greie:)

Kanskje hun har surret litt ja:p

Ja det skjedde lissom noe akkurat de dagene :P de har det åpent på onsdager for dem som vil arrangere eget treff da :) men aner ikke hvem som er der eller om det er noen der :P

Dagens klær på Leoh:
T-skjorten er arvet etter søskenbarnet og buksa er arvet etter søstrene sine ;)
1403687376379.jpg

Back
Topp