Dagens outfit

Zalando er ikke dumt:D Sikler på en veske og sko til meg selv der nå;) Må bare styre unna, nok annet å bruke money på!!

Ble en del nytt i garderoben til veslegutt;)

Vis vedlegget 66575
Blant annet denne;)
Ellers 3 bukser, 2 pysjer,1 skjorte og 2 gensere:P

Åh den var fin!! Jeg turte ikke å gå inn på barneklærne der denne gangen! Hahaha.. hadde sikkert bestilt masse:eek:

Åh den var fin!! Jeg turte ikke å gå inn på barneklærne der denne gangen! Hahaha.. hadde sikkert bestilt masse:eek:

Ja, liker sånne blazere jeg! Både til liten og stor, og Zara har mange fine sådan;)

Ja, liker sånne blazere jeg! Både til liten og stor, og Zara har mange fine sådan;)

Ja det er fint :D jeg hadde flere "jente blazere" til Liana.. men da med knyting i livet:rolleyes: såå søtt! Mulig det heter noe annet for jenter? :P

Tror jeg blandet litt.. men mente sånne for jenter.. haha.. (bilder av Liana)
1403900437432.jpg
1403900446609.jpg

Ja det er fint :D jeg hadde flere "jente blazere" til Liana.. men da med knyting i livet:rolleyes: såå søtt! Mulig det heter noe annet for jenter? :p

Blazer er vel blazer uansett kjønn;)
Det du mener er nok cardigan:D

Kjører en anderledes dagens outfit i dag jeg;)

Veslegutt har hatt på:

Leggins fra H&M
hmprod.jpg
Genser fra Gant

GA324J005-K11@3.1.jpg

Leeeenge siden jeg har skrevet noe her, på tide med et skrytebilde :D Bukse og genser fra Vaenit :) ImageUploadedByBV Forum1404376914.238337.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Det var fine klær! Jeg savner noe leggings/longs til Leoh..hehe jentene (og jeg) syns det er så godt å gå med..så skulle hatt noe til Leoh å:D hehe

Fikk den genseren på 50%, kostet egentlig 599,-:eek::p

Jeg syns H&M leggings er gode, så får man jo 3 for 99,-:D
Jeg liker også leggings fra kapp ahl godt, newbie sine:)

Fikk den genseren på 50%, kostet egentlig 599,-:eek::p

Jeg syns H&M leggings er gode, så får man jo 3 for 99,-:D
Jeg liker også leggings fra kapp ahl godt, newbie sine:)

Jeg tror ikke jeg har sett noen til gutter? Men finnes jo all slags farger på jenteavdeling da, så kunne jo egentlig funnet noe der:P jeg kjøper også ofte på H&M og Lindex har ofte masse fine farger :D

Jeg tror ikke jeg har sett noen til gutter? Men finnes jo all slags farger på jenteavdeling da, så kunne jo egentlig funnet noe der:p jeg kjøper også ofte på H&M og Lindex har ofte masse fine farger :D

Her hang det en del som var unisex på gutteavd. Den leggings som veslegutt hadde på er jo det. Ellers har de i grå,hvit og brun med striper etc. Så hadde de også en del med prikker,men de syns jeg var til jente iallefall:P

Gå inn på nettsiden og huk av for gutt str. 68-92 så ser du en del:D

Back
Topp