Dagens outfit

CIMG3433.JPG
Heldrakt-Ralph Lauren.
Sokker-arv fra søskenbarn:D
 
Dagens outfit er gode gamle sparkebuksa:p hehe..

Leoh er foresten 6 mnd idag :D kan ikke tro på at det har gått et halvt år siden han ble født:eek:

1397466288274.jpg
 
Åh,fantastisk herlig bilde!! Gladgutten Leoh,såå fiiiiin<3
Gratiss med 6mnd Leoh!! Hipp hipp hurra!!:talk017

Hipp hipp hurra:D haha takker! ;) han er en skikkelig gladgutt ja:) og feirer dagen med å få sitte i høyden i sin ny-arvet stol:p haha
 
Haha må vente til jeg får lønna mi :p

Hehe,ok:) Jeg har fått min, hoho:D Jeg overfører alltid en del av lønnen til sparekonto og mannen sin i fare for at jeg shopper bort alt:p Det fungerer veldig greit:D
 
Ohhh, genialt:D Så jo grei ut den stolen da:)

Den er kjempe grei :) kjøpte den til nr 1 når hun var liten;) skulle bare hatt en ny pute til den, for den er litt ødelagt her og der..men husker ikke hva stoleb heter :eek::p
 
Den er kjempe grei :) kjøpte den til nr 1 når hun var liten;) skulle bare hatt en ny pute til den, for den er litt ødelagt her og der..men husker ikke hva stoleb heter :eek::p

Ok:)
Jeg kan desverre ikke hjelpe,da vi har tripp trapp med new born sete, må få tak i neste sete snart:) Det begynner å bli i minste laget:p
 
Ok:)
Jeg kan desverre ikke hjelpe,da vi har tripp trapp med new born sete, må få tak i neste sete snart:) Det begynner å bli i minste laget:p

Hehe ja de er kjekke de med newborn sete :D
 
Vi har tatt ibruk neste "sete" på tripp trapp stolen, hu elsker og sitte der :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Åhh,så stas:D
Har brukt det en liten stund faktisk.. :p hu ville absolutt ikke sitte i newborn setet for ca en måned siden :p må få kjøpt pute til det nye da for vi ikke fått gjort enda :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Har brukt det en liten stund faktisk.. :p hu ville absolutt ikke sitte i newborn setet for ca en måned siden :p må få kjøpt pute til det nye da for vi ikke fått gjort enda :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Aha:p Her stortrives veslegutt i newborn-setet,men det begynner å bli i trangeste laget:p
 
Aha:p Her stortrives veslegutt i newborn-setet,men det begynner å bli i trangeste laget:p
Bra det da :) ja det går jo opp til 9 kg og de fleste små her nærmer seg der vil jeg tro, noen over og :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Bra det da :) ja det går jo opp til 9 kg og de fleste små her nærmer seg der vil jeg tro, noen over og :p

Veslegutt var 8,2kg på 5mnd kontrollen, så vil tro det nærmer seg veldig 9kg nå ja:D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp