Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så søt hehe.. har ikke fått kledd på mini enda akkurat fått morgen-flaska si
Takk<3 Hihi,ok
Her var veslegutt oppe før 08.00 i dag, sjelden til å være hanBegynt å legge seg før nå også,heldigvis For et par uker siden kunne han være oppe til 23.30
Ja men det er jo en grei tid å våkne opp til da så er de ofte i seng tidligere om kvelden å mini pleide å legge seg rundt 21:30, men har vært litt opp og ned etter klokkestillinga! Så prøver å holde på rutinene
Jada, fin tid det. Må bare komme meg i seng i tide jeg også. Har en lei tendens til å sitte alt for lenge oppe. I går la jeg meg rett før 23.00, bra til å være meg Veslegutt sovner for kvelden ca. 21.00 nå om dagene.
Hehe ja det problemet kjenner jeg til har vært flink å legge meg rundt den tida i det siste..men det er vel også fordi jeg må opp 06:30 i uka for å hjelpe med å gjøre jentene klare for barnehage
Er godt når de sovner tidlig om kvelden jeg prøver å få til det jeg å nå, ved å gi grøt + mme før legging
Ahh Får grøt som siste måltid her
Så herlig han er! Og så fine klær! Stiligste gutten i gata!
Storsjarmør
Den bodyen med rev på hadde lillegutt her også, men den har han vokst ifra
Så herlig han er! Og så fine klær! Stiligste gutten i gata!
Takk Ja,han er så fin atte
Ok Revbodyen og den demin snekkerbuksen fikk han av mine kollegaer+noen siklesmekker Handlet lite til han på Lindex selv,men ser jo kanskje at jeg må ta turen
Han er så søt og kjempe søte klær
Lindex kan ha mye fint jeg liker at dem kan ha så mye utvalg i farger blir litt lei av at alt skal være blått, sort, grått eller brunt
Her er minifisen Leoh idag
Først i tiger-pysjen fra KappAhl
Vis vedlegget 57006
Og Outfit'en med body og smekke fra Name it..buksa er arvet etter søstrene men tror det er Cubus
Vis vedlegget 57007
Ok Han har nemlig noe derfra,og alt det er fint. Er bare ikke meg som har kjøpt noe av det
Har forresten fått ole brumm klærne Alt var kjempe fint! Den demindrakten var drit flott! Anbefales
Tenkte ta på han det Leoh har når det er tørt,håper det er det snart haha!