Fin han erDen smekken var dødssøt da!!
![]()
Gadd ikke skrive på hvor alt var fra jeg, var så mange bilder![]()
Hihi takk
Hahah ser den! Blir regne boken om du skal skrive om hvert plagg på alle de bildene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fin han erDen smekken var dødssøt da!!
![]()
Gadd ikke skrive på hvor alt var fra jeg, var så mange bilder![]()
Jeg er så enig! De er kjempeflinke med farger på Lindex. Handler mye til begge ungene derLindex kan ha mye fintjeg liker at dem kan ha så mye utvalg i farger
blir litt lei av at alt skal være blått, sort, grått eller brunt
![]()
Hehe jeg har mye fra Cubus, Lindex og H&M til jentene.. blir fort til at man kjøper der det er billig når man har 3 unger som stadig trenger nye klærhehe.. jeg bruker heller mer penger på yttertøyet, siden det er viktigere når det kommer til kvalitet
spesielt med tanke på all sko, vinterdresser, regntøy osv..
Hahaha ja det er jo det kjedeligste! Å vente på at klæra skal bli tørre før man bruker dehar du bilde av den demindrakten?
![]()
Hihi takkde smekkene er gull verdt når etterhvert når de kommer til å sikle en del
hehe..
Hahah ser den! Blir regne boken om du skal skrive om hvert plagg på alle de bildene![]()
Jeg er så enig! De er kjempeflinke med farger på Lindex. Handler mye til begge ungene der![]()
Ser denJeg har vel i grunn handlet mest på h&m av de, alt av pysjer og sokker er derfra omtrent
Kan fikse bilde,men ikke med den på...for han drukner i den...bestilte den i 80 nemlig![]()
Ja, veslegutt har slike han også. Burde bruke de...![]()
Hehe,er liksom detVar litt fra alle plasser også...så var ikke bare å skrive h&m og cubus liksom
![]()
Jeg må ta turen på Lindex skjønner jeg!! Lønn i dag, uææææ...skummelt![]()
Hehe syns det er så søtt med en matchende smekke jegHar ikke så mange til Leoh enda..men hadde maaange til Liana (mellomste).. men aøt var desverre rosa, lilla eller hvit med rosa/lilla dekor
![]()
Kan finne mye arvbart der, ja. Veldig greit når man har flere barnJa dem er detogså er det mye der som er laget for begge kjønn
![]()
Kan finne mye arvbart der, ja. Veldig greit når man har flere barn![]()
DEN var fiiiin! Må nok inn å se jeg å
haha
Ja, kjempe fin og tøff! Elsk på Nallepuh![]()
Jeg var innom siden for å kikke.. la til 17 plagg i ønskelistehaha fant litt av hvert til alle ungene.. men må nok fjerne en del om jeg skal bestille
haha
Haha,såpass...ja,da blir det en del om du ikke fjerner noe...
Sånn pleier jeg alltid gjøre når jeg handler til meg selv og mini på nett...legger alt det jeg har lyst å kjøpe i handlekurven eller ønskelista...Så går jeg gjennom til slutt![]()