Dagens outfit

Fin han er:D Den smekken var dødssøt da!!:D
Gadd ikke skrive på hvor alt var fra jeg, var så mange bilder:p

Hihi takk:D de smekkene er gull verdt når etterhvert når de kommer til å sikle en del:) hehe..

Hahah ser den! Blir regne boken om du skal skrive om hvert plagg på alle de bildene:eek::p
 
Lindex kan ha mye fint :) jeg liker at dem kan ha så mye utvalg i farger :) blir litt lei av at alt skal være blått, sort, grått eller brunt :p
Jeg er så enig! De er kjempeflinke med farger på Lindex. Handler mye til begge ungene der :D
 
Hehe jeg har mye fra Cubus, Lindex og H&M til jentene.. blir fort til at man kjøper der det er billig når man har 3 unger som stadig trenger nye klær:p hehe.. jeg bruker heller mer penger på yttertøyet, siden det er viktigere når det kommer til kvalitet :) spesielt med tanke på all sko, vinterdresser, regntøy osv..

Hahaha ja det er jo det kjedeligste! Å vente på at klæra skal bli tørre før man bruker de:eek::p har du bilde av den demindrakten?:)

Ser den:) Jeg har vel i grunn handlet mest på h&m av de, alt av pysjer og sokker er derfra omtrent:p
Kan fikse bilde,men ikke med den på...for han drukner i den...bestilte den i 80 nemlig:)
 
Hihi takk:D de smekkene er gull verdt når etterhvert når de kommer til å sikle en del:) hehe..

Hahah ser den! Blir regne boken om du skal skrive om hvert plagg på alle de bildene:eek::p

Ja, veslegutt har slike han også. Burde bruke de...:)
Hehe,er liksom det:p Var litt fra alle plasser også...så var ikke bare å skrive h&m og cubus liksom:p
 
Jeg må ta turen på Lindex skjønner jeg!! Lønn i dag, uææææ...skummelt:p
 
Jeg er så enig! De er kjempeflinke med farger på Lindex. Handler mye til begge ungene der :D

Ja dem er det :D også er det mye der som er laget for begge kjønn :)
 
Ser den:) Jeg har vel i grunn handlet mest på h&m av de, alt av pysjer og sokker er derfra omtrent:p
Kan fikse bilde,men ikke med den på...for han drukner i den...bestilte den i 80 nemlig:)

Haha ok :p tenkte å innom siden for å se etter ting og tang, men er redd jeg kommer til å bruke for mye penger :p haha..
 
Ja, veslegutt har slike han også. Burde bruke de...:)
Hehe,er liksom det:p Var litt fra alle plasser også...så var ikke bare å skrive h&m og cubus liksom:p

Hehe syns det er så søtt med en matchende smekke jeg :D Har ikke så mange til Leoh enda..men hadde maaange til Liana (mellomste).. men aøt var desverre rosa, lilla eller hvit med rosa/lilla dekor :p
 
Hehe syns det er så søtt med en matchende smekke jeg :D Har ikke så mange til Leoh enda..men hadde maaange til Liana (mellomste).. men aøt var desverre rosa, lilla eller hvit med rosa/lilla dekor :p

Ja, det blir gjerne litt spesielt på en gutt:p
 
Kan finne mye arvbart der, ja. Veldig greit når man har flere barn ;)

Hehe ja.. nå har jeg mye som mellomste snupp arver av storesøster, men verre med lillebror.. så om jeg kjøper noe til mellomste, så prøver jeg å kjøpe sånn at Leoh kan arve det :) som for eks sorte vintersko istedet for lilla, og blå votter istedet for rosa:):p ellers er det ikke lett å finne nøytrale klær eller plagg som er beregnet for begge kjønn:eek:
 
Ja, kjempe fin og tøff! Elsk på Nallepuh:p

Jeg var innom siden for å kikke.. la til 17 plagg i ønskeliste:eek: haha fant litt av hvert til alle ungene.. men må nok fjerne en del om jeg skal bestille :p haha
 
Jeg var innom siden for å kikke.. la til 17 plagg i ønskeliste:eek: haha fant litt av hvert til alle ungene.. men må nok fjerne en del om jeg skal bestille :p haha

Haha,såpass...ja,da blir det en del om du ikke fjerner noe...:eek:
Sånn pleier jeg alltid gjøre når jeg handler til meg selv og mini på nett...legger alt det jeg har lyst å kjøpe i handlekurven eller ønskelista...Så går jeg gjennom til slutt:cool:
 
Haha,såpass...ja,da blir det en del om du ikke fjerner noe...:eek:
Sånn pleier jeg alltid gjøre når jeg handler til meg selv og mini på nett...legger alt det jeg har lyst å kjøpe i handlekurven eller ønskelista...Så går jeg gjennom til slutt:cool:

Haha ja samme her..kan ikke risikere å glemme noe!:p haha..
 
Back
Topp