Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt sikkert da Her veide hun 7975 på 5 mnd kontroll så nærmer seg nok å veldig
Ja, de er ikke like lette å bære på enda
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Så fin han var! Er så flott med sånne vester på små gutter syns jeg
Takk ja det er så søtt med sånne klær da hvertfall moro når jeg har 2 jenter fra før! Det følger med en skjorte til vesten, men tenkte body var bedre
Så herlig skikkelig ivrig liggestilling hehe..
Heldrakten så jo kjempe god ut da
Haha,ja. Han ligger i alle mulige rare stillinger og turner vilt rundt Den er veldig god
Hehe det er moro når de blir så bevegelige nyt det nå før han krabber/går! Da får du gratis trim.. hahaha
Gratis trim trenger jeg, er lat på treningsfronten gitt
Haha ja vet ikke hva jeg skulle gjort uten den trimmen i hjemmet men får jammen meg trent opp tålmodighet OG refleks i tillegg! Haha.. når lillesnupp sitter på kanten av sofan (armlene), og stuper bortover sofan som om hun kan fly uten kontroll, så har jeg omtrent hjertet inni munn eller når hun bare klatrer overalt hehe..
Skjønner jeg godt at du har Skal bli spennende når han begynner med det
Hehe er moro å da kansje du får en roligere gutt? eldste min har alltid vært pinglete og forsiktig..hun har lissom ikke testet så mye grenser.. haha så kom nr 2!! Tjohoo! Turbofis fra hun var i magen
Jada,hvem vet. Er jo ikke sikkert det blir fullfart Blir han lik meg så er det høyt og lavtBlir spennende å se hvordan Leoh blir da
Hahaha ja men da har han hvertfall en mamma som kan være høyt og lavt med han da haha..
Ja veldig spennede! Han er så rolig og blid..klager sjeldent.. så lurer på om han kommer til å fortsette med det de to andre har hvertfall ikke forandret seg stort
Det har han
Lite klaging kan jo være greit,spesielt når du har 2 fra før
Hehe ja, hadde nok slitt mer om han hadde vært som eldste snupp hun krevde å bli båret eller sitte på fanget heletiden og ville ikke være på gulvet om ingen andre var der med hun Leoh er helt motsatt