Dagens outfit

Helt sikkert da ;) Her veide hun 7975 på 5 mnd kontroll så nærmer seg nok å veldig :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Nope :p hehe

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Leoh idag :)
Bukse og vest fra H&M (tror jeg)
Og body fra Name It :)
1397548280440.jpg
 
CIMG3444.JPG
Kortermet body-lindex.
Heldrakt-nameit
Sokker-h&m
 
Så fin han var!:D Er så flott med sånne vester på små gutter syns jeg:D

Takk:D ja det er så søtt med sånne klær da:) hvertfall moro når jeg har 2 jenter fra før! Det følger med en skjorte til vesten, men tenkte body var bedre :p
 
Haha,ja. Han ligger i alle mulige rare stillinger og turner vilt rundt:p Den er veldig god:)

Hehe det er moro når de blir så bevegelige :D nyt det nå før han krabber/går! Da får du gratis trim.. hahaha
 
Gratis trim trenger jeg, er lat på treningsfronten gitt:p

Haha ja vet ikke hva jeg skulle gjort uten den trimmen i hjemmet :p men får jammen meg trent opp tålmodighet OG refleks i tillegg! Haha.. når lillesnupp sitter på kanten av sofan (armlene), og stuper bortover sofan som om hun kan fly uten kontroll, så har jeg omtrent hjertet inni munn:eek::p eller når hun bare klatrer overalt :p hehe..
 
Haha ja vet ikke hva jeg skulle gjort uten den trimmen i hjemmet :p men får jammen meg trent opp tålmodighet OG refleks i tillegg! Haha.. når lillesnupp sitter på kanten av sofan (armlene), og stuper bortover sofan som om hun kan fly uten kontroll, så har jeg omtrent hjertet inni munn:eek::p eller når hun bare klatrer overalt :p hehe..

Skjønner jeg godt at du har:p Skal bli spennende når han begynner med det :D
 
Skjønner jeg godt at du har:p Skal bli spennende når han begynner med det :D

Hehe er moro å da :) kansje du får en roligere gutt? :) eldste min har alltid vært pinglete og forsiktig..hun har lissom ikke testet så mye grenser.. haha så kom nr 2!! Tjohoo! Turbofis fra hun var i magen:rolleyes::cool:
 
Hehe er moro å da :) kansje du får en roligere gutt? :) eldste min har alltid vært pinglete og forsiktig..hun har lissom ikke testet så mye grenser.. haha så kom nr 2!! Tjohoo! Turbofis fra hun var i magen:rolleyes::cool:

Jada,hvem vet. Er jo ikke sikkert det blir fullfart:p Blir han lik meg så er det høyt og lavt:DBlir spennende å se hvordan Leoh blir da:)
 
Jada,hvem vet. Er jo ikke sikkert det blir fullfart:p Blir han lik meg så er det høyt og lavt:DBlir spennende å se hvordan Leoh blir da:)

Hahaha ja men da har han hvertfall en mamma som kan være høyt og lavt med han da :p haha..

Ja veldig spennede! Han er så rolig og blid..klager sjeldent.. så lurer på om han kommer til å fortsette med det :D de to andre har hvertfall ikke forandret seg stort:p
 
Hahaha ja men da har han hvertfall en mamma som kan være høyt og lavt med han da :p haha..

Ja veldig spennede! Han er så rolig og blid..klager sjeldent.. så lurer på om han kommer til å fortsette med det :D de to andre har hvertfall ikke forandret seg stort:p

Det har han:D
Lite klaging kan jo være greit,spesielt når du har 2 fra før:p
 
Det har han:D
Lite klaging kan jo være greit,spesielt når du har 2 fra før:p

Hehe ja, hadde nok slitt mer om han hadde vært som eldste snupp ;) hun krevde å bli båret eller sitte på fanget heletiden og ville ikke være på gulvet om ingen andre var der med hun :p Leoh er helt motsatt :D
 
Hehe ja, hadde nok slitt mer om han hadde vært som eldste snupp ;) hun krevde å bli båret eller sitte på fanget heletiden og ville ikke være på gulvet om ingen andre var der med hun :p Leoh er helt motsatt :D

Han trives med å ligge alene:)? Oliver James kan ligge alene på leketeppe med leker og i lekegrind. Det er veldig greit:)
 
Back
Topp