Dagens outfit

Han trives med å ligge alene:)? Oliver James kan ligge alene på leketeppe med leker og i lekegrind. Det er veldig greit:)

Ja samme er Leoh :) han vil ofte ned fra fanget og heller ligge på teppe eller i lekegrind :) og ELSKER vippestolen.. hahaha.. selvstendige små gutter vi har:rolleyes::cool::p

Haha ja:P Her er det pappan som er store tøysekoppen:D

Hehe typisk fedre :D ungene her er ofte sånn at når de skal ha kos og nærhet, så kommer de til meg..og om det er lek og herjing, så er det pappa :D

Hehe typisk fedre :D ungene her er ofte sånn at når de skal ha kos og nærhet, så kommer de til meg..og om det er lek og herjing, så er det pappa :D

Når gubben kommer fra jobb,og skal bort å kysse og klemme på veslegutt så begynner han å le:P haha! Skjønner at der er moromannen hjemme liksom:D

Når gubben kommer fra jobb,og skal bort å kysse og klemme på veslegutt så begynner han å le:P haha! Skjønner at der er moromannen hjemme liksom:D

Hahaha så morsomt:D Leoh også ler av alt sambo gjør! Haha.. bare han ser på Leoh, så begynner han å le og sparke med beina:D

Haha samme her.. pappaen er liksom den morsome ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

:D:D:D

Her er vesla mi :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1397736229629.jpg
    1397736229629.jpg
    47,5 KB · Visninger: 68
Når dere skriver skaffe neste sete etter newborn sete. Er ikke det bare å ta av newbornsete? :/ så er det tripptrappen liksom. Eller er jeg helt blåst?

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Back
Topp