Dagens outfit

Vet ikke helt..for denne har vi fått etter fetteren hans.. men i fjord hadde "bare barn" mange typer som også var UV-beskyttet.. de sleger vel mest klær fra name it og reflex, så godt mulig andre med samme merker selger også:)

Bare ett bilde av gutten idag.. og da hadde han på seg
Body: Reflex
Bukse: H&M
Sokker: arvet

Og en hårbøyle som storesøster tok på han..hahaha sånn er det å bare ha søstre:P:)
1398111278380.jpg

Eller det vil si hun eldste? Hun minste jenta bryr seg vel gjerne ikke så mye enda:P:)

Hehe,morsomme søstere han har:D De er hello kitty fan?:D

Haha ja er eldste snupp det:) hekta på rosa, prinsesser, feer, enhjørninger, hello kitty osv osv.. haha.. og syntes vel Leoh måtte pynte seg litt:D minste bryr seg fint lite om sånt.. hehe..

Haha ja er eldste snupp det:) hekta på rosa, prinsesser, feer, enhjørninger, hello kitty osv osv.. haha.. og syntes vel Leoh måtte pynte seg litt:D minste bryr seg fint lite om sånt.. hehe..

Sweet:D Blir som hun jeg er tante til det:D

CIMG3574.JPG
Bukse-Carters.
Body-les selv:P
Sokker-arv.

6mnd i dag jeg:D

Hehe..ja er nok ganske vanlige interesser i en viss alder:D

Det er det vettu:) Hun jeg er tante til er 4år.
Det var så morsomt i påska, hun skulle passe veslegutt hele tiden. Sa til alle du må være forsiktig med han for han er liten bebis,haha:P Satt i timesvis å strøk han i håret, jeg er babypasser sa hun:D

Det er det vettu:) Hun jeg er tante til er 4år.
Det var så morsomt i påska, hun skulle passe veslegutt hele tiden. Sa til alle du må være forsiktig med han for han er liten bebis,haha:P Satt i timesvis å strøk han i håret, jeg er babypasser sa hun:D

Hehe så nusselig!:D samme alder som Emira det da:) en en fin alder på barn syns jeg..hehe.. og gleder meg litt til minste er over 3 år:) selvom jeg koser meg med gjengen min nå:D

Leoh idag:) sitter å ser på "Lille Jack"..haha.. har på seg body og bukse fra cubus (buksen er arvet etter søstrene) og sokkene er enten gave eller arvet:P

1398155193897.jpg

Hehe så nusselig!:D samme alder som Emira det da:) en en fin alder på barn syns jeg..hehe.. og gleder meg litt til minste er over 3 år:) selvom jeg koser meg med gjengen min nå:D

Ja, hun er herlig!:D
Ser frem til alle aldere jeg:) Sikkert noe eget med hvert år:D

Back
Topp