Dagens outfit

Så herlige begge to:D *kosemose* :rolleyes:

Har ikke tatt noen bilder av gutten idag:eek: men han har hatt på seg 3 skift pga gulping og tissing.. hehe..

Dette er fra igår da:) sammen med minste storesøster som hermer etter lillebror:rolleyes:
merket på bodyen er: små rollinger.
Vis vedlegget 58958

Ntåååå<3<3 Gode de er sammen<3<3 Får lyst å prøve på nestemann når jeg ser det bilde:P

Ntåååå<3<3 Gode de er sammen<3<3 Får lyst å prøve på nestemann når jeg ser det bilde:P

Hihi ja de er så søte :) søstrene skal alltid tulle med han og få han til å le :D hehe.. MEEEEN det er nok ikke bare kos og tull :P haha.. litt jobb med 2 tette også ;)

Hihi ja de er så søte :) søstrene skal alltid tulle med han og få han til å le :D hehe.. MEEEEN det er nok ikke bare kos og tull :p haha.. litt jobb med 2 tette også ;)

Det vil jeg tro:D Neida, det er nok en del styr også:P
Tenker kutte ut pilla når han er året:D

Det vil jeg tro:D Neida, det er nok en del styr også:P
Tenker kutte ut pilla når han er året:D

Nå har vi vært heldige med barn som sover om nettene.. de to minste har sovet 5 timer i strekk fra dag 1, fått melk og sovet igjen..og har bare økt i timene :) tror ting haddde vært vanskeligere om vi hadde hatt våkennetter;)

Blir spennede med å prøve på nr 2 da :D

Nå har vi vært heldige med barn som sover om nettene.. de to minste har sovet 5 timer i strekk fra dag 1, fått melk og sovet igjen..og har bare økt i timene :) tror ting haddde vært vanskeligere om vi hadde hatt våkennetter;)

Blir spennede med å prøve på nr 2 da :D

Det hadde gjerne vært vanskeligere da ja;) Vært heldige da. Sjelden veslegutt sover 5 i strekk her, som regel maks 4;)

Ja, gleder meg masse:D

Det hadde gjerne vært vanskeligere da ja;) Vært heldige da. Sjelden veslegutt sover 5 i strekk her, som regel maks 4;)

Ja, gleder meg masse:D

Hehe Leoh sover 10-12 timer i strekk :eek: gjort det i flere mnd..samme gjorde Liana :) men nå har jeg ikke ammet Leoh da, og hun andre ammet jeg bare 1 mnd ;)

Tok bilde av Leoh idag.. men har på seg klær jeg har vist før :P
Fra name it :)

Tror ikke han ville bli tatt bilde av med engang:P haha..
1398709130163.jpg
1398709146643.jpg

Hehe Leoh sover 10-12 timer i strekk :eek: gjort det i flere mnd..samme gjorde Liana :) men nå har jeg ikke ammet Leoh da, og hun andre ammet jeg bare 1 mnd ;)

Det gjør prinsen her langt i fra:P Må være deilig da:D
Han våkner for pupp om natten minst 2 ganger:)

Det gjør prinsen her langt i fra:P Må være deilig da:D
Han våkner for pupp om natten minst 2 ganger:)

Hehe tror nok Leoh hadde gjort det samme ved amming ;) for han krever mye mat! med Liana mista jeg melka etter 3-4 uker, fordi jeg ikke fikk nattammet.. hadde lite melk fra før også..og fikk ekstrem verking når puppene var tomme..gikk over når de var fulle igjen, men da måtte jeg jo amme..så var en vond sirkel:P Og har aldri hatt nok til å fullamme lenger enn 2 uker med jentene uansett.. så misunner dere som faktisk har rikelig med melk! Og ikke har vondt :)

Hehe tror nok Leoh hadde gjort det samme ved amming ;) for han krever mye mat! med Liana mista jeg melka etter 3-4 uker, fordi jeg ikke fikk nattammet.. hadde lite melk fra før også..og fikk ekstrem verking når puppene var tomme..gikk over når de var fulle igjen, men da måtte jeg jo amme..så var en vond sirkel:p Og har aldri hatt nok til å fullamme lenger enn 2 uker med jentene uansett.. så misunner dere som faktisk har rikelig med melk! Og ikke har vondt :)

Jeg har vært veldig heldig med ammingen, det har stortsett gått veldig greit. Nok melk har jeg hatt hele tiden, og har ikke gjort noe spesielt. Det har gått helt av seg selv. Enkelte dager på dagtid er han ikke like interessert i pupp, men i dag har han vært veldig på puppen. Da blir jeg happysnappy:D Veldig takknemlig for at det har gått så greit<3

Jeg har vært veldig heldig med ammingen, det har stortsett gått veldig greit. Nok melk har jeg hatt hele tiden, og har ikke gjort noe spesielt. Det har gått helt av seg selv. Enkelte dager på dagtid er han ikke like interessert i pupp, men i dag har han vært veldig på puppen. Da blir jeg happysnappy:D Veldig takknemlig for at det har gått så greit<3

Ja det bør du være :D ikke alle som har det sånn ;) med eldste delemmet jeg til hun var 5 mnd.. hadde ikke så mye plager den gangen..utenom sårhet den første mnd da.. problemet der var bare mengden;) hehe.. men følte alt gikk galt andre gangen:P så Leoh fikk amme rett etter fødsel, for å få i seg råmelk.. ellers måtte han amme 2 ganger til, fordi melka kom igang uansett.. men var bare de to gangene, så kom det ikke mer;)

Hvile seg må være lov:D
Jeg dauer av synet når veslegutt ligger rett ut på ole brum sofaen:P:D Ser så søt og morsom ut:D

Haha ja de er så søte :D den minste lille ting kan være morsomt å se for oss mamma'er:P:D

Ja det bør du være :D ikke alle som har det sånn ;) med eldste delemmet jeg til hun var 5 mnd.. hadde ikke så mye plager den gangen..utenom sårhet den første mnd da.. problemet der var bare mengden;) hehe.. men følte alt gikk galt andre gangen:p så Leoh fikk amme rett etter fødsel, for å få i seg råmelk.. ellers måtte han amme 2 ganger til, fordi melka kom igang uansett.. men var bare de to gangene, så kom det ikke mer;)

Det bare forsvant helt av seg selv liksom?:)
Håper virkelig ammingen går like greit med nestemann:)

Back
Topp