Dagens outfit

Bra da:D Strekkmerker har jeg også:D

Hehe Emira ga meg en liten over navlen, Liana strakk den ene litt lenger og Leoh har gjort en mye større jobb spesielt mageområdet under navlen!:P

Hehe deilig å ha godt utvalg :) vi har jo "bare" 3 timers kjøring til oslo..og enda mindre til andre steder.. men får lissom ikke tid å dra på sånne turer lenger :p

Det er det vettu:) Okei, jeg er egentlig 2 timers kjøretur fra Oslo:D

Hehe Emira ga meg en liten over navlen, Liana strakk den ene litt lenger og Leoh har gjort en mye større jobb spesielt mageområdet under navlen!:p

Haha,ok:D Her har jeg noen små søte på innsiden av begge låra. De har vært der så lenge jeg kan huske:P Fikk ingen nye av veslegutt;)

Haha,ok:D Her har jeg noen små søte på innsiden av begge låra. De har vært der så lenge jeg kan huske:P Fikk ingen nye av veslegutt;)

Hehe bra da..noen får jo skikkelig mye! Men jeg merket at magen var helt annerledes med Leoh enn med jentene..stakk mer ut lissom.. hehe

Hehe bra da..noen får jo skikkelig mye! Men jeg merket at magen var helt annerledes med Leoh enn med jentene..stakk mer ut lissom.. hehe

Det sies vel at det finnes jente og guttemager:D Jeg fikk høre jeg hadde typisk guttemage og det at jeg kunne plassere glasset på magen var visst tegn på gutt;):P

Hehe takk! Ja det er vanskelig med de størrelsene fra butikk til butikk..

Ja, har liksom lagt til side ting som jeg tror har vært for stort. Så har jeg funnet det frem og det har sittet som et pølseskinn og vært veldig lite i str for eks:P

Det sies vel at det finnes jente og guttemager:D Jeg fikk høre jeg hadde typisk guttemage og det at jeg kunne plassere glasset på magen var visst tegn på gutt;):P

Hehe dette med magene har stemt på meg :) med jentene hadde jeg helt samme mage.. ikke så utstikkende med mer rund og litt bred.. men med Leoh så sto den mer ut, og bakfra kunne man ikke se jeg var gravid:P hehe..

Hehe dette med magene har stemt på meg :) med jentene hadde jeg helt samme mage.. ikke så utstikkende med mer rund og litt bred.. men med Leoh så sto den mer ut, og bakfra kunne man ikke se jeg var gravid:P hehe..
Jeg hadde jentemage, dvs ikke utstikkende:P Men nå har jeg ikke noe å sammenligne med heller:)

Hehe dette med magene har stemt på meg :) med jentene hadde jeg helt samme mage.. ikke så utstikkende med mer rund og litt bred.. men med Leoh så sto den mer ut, og bakfra kunne man ikke se jeg var gravid:p hehe..

Kunne ikke se det bakfra på meg heller, hehe:P

Jeg hadde jentemage, dvs ikke utstikkende:P Men nå har jeg ikke noe å sammenligne med heller:)

Hehe nei kan jo hende det ikke stemmer i ditt tilfelle ;) men kansje du får en annen type mage om du blir gravid det det motsatte kjønn :)

CIMG3724.JPG
I går hadde jeg på meg dette:D Samme joggebuksen og body fra lindex:)

CIMG3734.JPG
I dag har jeg heldress fra Ralph Lauren.
CIMG3754.JPG

Hehe er typisk det også :)

Det var jeg ikke klar over,artig:D Kunne du sette glass oppå magen også;)? Hadde en morsom episode med det. Brukte magen som bord også sparket Oliver James inni magen og vips var jeg klissvåt i vann:P haha

Back
Topp