Dagens outfit

Det var jeg ikke klar over,artig:D Kunne du sette glass oppå magen også;)? Hadde en morsom episode med det. Brukte magen som bord også sparket Oliver James inni magen og vips var jeg klissvåt i vann:P haha

Jeg kunne nok det ja.. men prøvde ikke med glass..men brukte magen som bord jeg å :D haha

Hahaha lille luringen som skulle gjøre en rampestrek på mamman sin:D:rolleyes:

Dette hadde Leoh på igår :)
Body og bukse fra Name it (buksen er arvet etter søstrene)
Sjerf fra cubus
1398945238245.jpg

Og dette har han idag.
Body fra cubus og bukse fra Name it :)
1398945287804.jpg

Såå fine klær! Haha ser du prøver å gi han Ole Brumm-viruset :p:D

Jeg å vil ha den dressen :( elsker sånne klær:)

Jeg prøver så godt jeg kan, haha;):D Det kan hende han kommer til å ha mareritt om ole brumm som eldre,haha huff:P
Ole brumm perioden varer nok ikke lenge, blir vel heller cars og roboter og den stilen der:D Kult det!:D

Ja, den dressen er veldig fin!:D Veldig greit med sånne heldresser:)

Jeg prøver så godt jeg kan, haha;):D Det kan hende han kommer til å ha mareritt om ole brumm som eldre,haha huff:P
Ole brumm perioden varer nok ikke lenge, blir vel heller cars og roboter og den stilen der:D Kult det!:D

Ja, den dressen er veldig fin!:D Veldig greit med sånne heldresser:)

Haha det kan jo hende han liker ole brumm i noen få år da hvertfall :) mine har aldri interessert seg i brum:eek::P haha..

Ja jeg syns det er kjekt med sånne klær :D

Så fin han er:love2
Deilig med joggebukse:)
Du har laget bildene til så fint,eget programm du bruker?:)

Hehe takk :)
Bruker en app som heter PicsArt :) kan gjøre en god del der :D

Haha det kan jo hende han liker ole brumm i noen få år da hvertfall :) mine har aldri interessert seg i brum:eek::p haha..

Ja jeg syns det er kjekt med sånne klær :D

Det kan være han gjør:D
Tror egentlig ikke så mange gjør det, er vel andre ting som er mer poppis;)

Det kan være han gjør:D
Tror egentlig ikke så mange gjør det, er vel andre ting som er mer poppis;)

Hehe ja er nok mulig det :) jeg kjøpte film til Emira når hun var rundt 2 år.. men ble for kjedelig for hun :P

Hehe ja er nok mulig det :) jeg kjøpte film til Emira når hun var rundt 2 år.. men ble for kjedelig for hun :p

Haha, men enig med Emira der egentlig. Selve filmene er ikke så artig.Selv om det skal sies jeg har en del, haha. Og bøker. De er nok for kjedelig for veslegutt også, han liker mye musikk og bilder/farger. Gjerne rask musikk har vi funnet ut:P:D

Haha, men enig med Emira der egentlig. Selve filmene er ikke så artig.Selv om det skal sies jeg har en del, haha. Og bøker. De er nok for kjedelig for veslegutt også, han liker mye musikk og bilder/farger. Gjerne rask musikk har vi funnet ut:P:D

Hehe ja barn idag krever mer spenning:P har noen få bøker vi å, men de er nok ikke dem som har blitt bladd mest i;)

CIMG3792.JPG
Balletdanser:D
CIMG3807.JPG
Skjorten er fra Ralph Lauren. Buksen H&M.

CIMG3834.JPG
Halloen:D
Body-H&M, Bukse-Zara, Bibs-Nameit, Sokker-H&M.
CIMG3837.JPG
Her er jeg klar for ut:D

Back
Topp