Dagens outfit

Flere tusen spart:D
Det vet jeg ikke om han gjør;) Har ikke prøvd. Blir ikke å prøve den før han er minst 9 mnd..
Liker han den ikke prøver vi på nestemann eller gir den videre:P Bor rett ved fjellet, så flotte turmuligheter nemlig:D

Ja det er perfekt for turer i skog og fjell :) er nok også noen babyer som må tilvennes..jeg ga opp veeeldig fort med bæreutstyr:P

Ja det er perfekt for turer i skog og fjell :) er nok også noen babyer som må tilvennes..jeg ga opp veeeldig fort med bæreutstyr:p

Hehe, ja. Blir spennende å se hvordan det går og om han trives oppi;)
Er pappan som blir mest lei seg om han ikke vil i såfall:P

Hehe, ja. Blir spennende å se hvordan det går og om han trives oppi;)
Er pappan som blir mest lei seg om han ikke vil i såfall:P

Hehe en utålmodig man du har eller? :P

Hehe en utålmodig man du har eller? :p

Neinei, ikke sånn:P
Mannen vil så gjerne ha han med på fjellet og trives så godt der selv. Så han ønsker ha veslegutt med seg og at han skal ta en del av det:D

Neinei, ikke sånn:P
Mannen vil så gjerne ha han med på fjellet og trives så godt der selv. Så han ønsker ha veslegutt med seg og at han skal ta en del av det:D

Haha okey :) koselig da! Sikkert moro når mini blir større også:)

Haha,nok å ta seg til du;):P(og mannen) Hehe

Er nå godt at det er liv i de også:D

Hehe jada :D men vet ikke hva jeg hadde gjort med de kameraene vi vokste opp med:P hadde blitt litt bortkastet å betale for full-fart-bilder :P hehe

Hehe jada :D men vet ikke hva jeg hadde gjort med de kameraene vi vokste opp med:p hadde blitt litt bortkastet å betale for full-fart-bilder :p hehe

Hehe, ja...ser den:P Godt det er lett å trykke på delete knappen om man bare får bilde av en fot;)

Hehe, ja...ser den:P Godt det er lett å trykke på delete knappen om man bare får bilde av en fot;)

Haha ja :) jo mer aktive de blir, desto vanskeligere er det å ta bilde.. så må ta en god del bilder av spesielt jentene for å få ett bra :D

Dagens outfit:)
Heldress og sokker fra Cubus;)
1400054108099.jpg

Haha ja :) jo mer aktive de blir, desto vanskeligere er det å ta bilde.. så må ta en god del bilder av spesielt jentene for å få ett bra :D

Hihi, artig:D Tviler ikke på det:P
Har du fått fikset med 17 mai antrekk til de nå da;)?

Hihi, artig:D Tviler ikke på det:P
Har du fått fikset med 17 mai antrekk til de nå da;)?

Ja vet sånn ca hva de skal ha på nå :) kjøpte en body og en bukse til Leoh, men litt mer sånn stil av han kan bruke klæra til vanlig :) tror ikke han blir med ut uansett, for han blir så fort redd ved ukjente steder og med masse støy/bråk..til jentene skal jeg bruke kjole dem har fra før tenker jeg :) de har så mye :P

Back
Topp