Dagens outfit

Ja vet sånn ca hva de skal ha på nå :) kjøpte en body og en bukse til Leoh, men litt mer sånn stil av han kan bruke klæra til vanlig :) tror ikke han blir med ut uansett, for han blir så fort redd ved ukjente steder og med masse støy/bråk..til jentene skal jeg bruke kjole dem har fra før tenker jeg :) de har så mye :p

Ok, smart! Da har man klærne i ettertid:D Matrosdressen blir vel gjerne kun brukt på 17mai, kommer liksom ikke på flere anledninger. Mulig den blir for liten raskt også:P Jaja,pappan har jo bursdag 1 mnd etter, hvem vet...maybe han passer enda;)

Åh, blir han? Da er Oliver James helt motsatt,hehe:D Han er vant til bråk og elsker masse liv:P Hehe

Så fin Leoh<3 Tøff dress! Bitelekene blir heftig brukt her om dagen også:P
Veslegutt har lik den dressen i burgunder jakke forresten,men den er for stor enda:P

Hehe ja merker han tygger mer enn å bare smake/utforske..så er nok noen tenner på vei :)

Det er sikkert er fin jakke :D Leoh hadde en jakke som var nesten samme som dressen..men den er for liten nå:P

Ok, smart! Da har man klærne i ettertid:D Matrosdressen blir vel gjerne kun brukt på 17mai, kommer liksom ikke på flere anledninger. Mulig den blir for liten raskt også:P Jaja,pappan har jo bursdag 1 mnd etter, hvem vet...maybe han passer enda;)

Åh, blir han? Da er Oliver James helt motsatt,hehe:D Han er vant til bråk og elsker masse liv:P Hehe

Hehe du får presse han inn i dressen på bursdagen, om den ikke passer :P haha..

Ja da er dere heldige :) tror Leoh bare går gjennom en fase nå.. han blir fort utrygg, og var ikke sånn for en mnd siden;) tror jentene har hatt sånne typer perioder ved 7-8 mnd alderen også..men de var mer redd folk da.. Leoh reagerer mest på om ting blir for voldsomt rundt han! Litt rart, for han er jo vandt med 2 bråkete søstre :P haha

CIMG4069.JPG
Det til venstre var i går, og det til høyre i dag;)
Lyse blå body-joha
Hvit body-safa
Joggebukse-disneybaby

Hehe ja merker han tygger mer enn å bare smake/utforske..så er nok noen tenner på vei :)

Det er sikkert er fin jakke :D Leoh hadde en jakke som var nesten samme som dressen..men den er for liten nå:p

Ja, da er det sikkert lik den jakken Leoh hadde som vi har liggende i burgunder;) Fikk den på salg til 30kr;)

Ahh, det har ikke kommet gjennom noen tann enda?
Veslegutt har fått 2:D

Hehe du får presse han inn i dressen på bursdagen, om den ikke passer :p haha..

Ja da er dere heldige :) tror Leoh bare går gjennom en fase nå.. han blir fort utrygg, og var ikke sånn for en mnd siden;) tror jentene har hatt sånne typer perioder ved 7-8 mnd alderen også..men de var mer redd folk da.. Leoh reagerer mest på om ting blir for voldsomt rundt han! Litt rart, for han er jo vandt med 2 bråkete søstre :p haha

Hehe, ja:D Nei, men håper den passer da også:) Får vi brukt den 2 ganger om ikke annet:P Ellers tar vi jo selvsagt vare på den, er jo mulig nestemann blir en gutt også;)

Skulle tro det er litt støy hos dere ja:P Går vel sikkert over:) Her har han heller ikke vært skeptisk til noen enda...Det er jo mulig det kommer etterhvert her da...

Hehe, ja:D Nei, men håper den passer da også:) Får vi brukt den 2 ganger om ikke annet:P Ellers tar vi jo selvsagt vare på den, er jo mulig nestemann blir en gutt også;)

Skulle tro det er litt støy hos dere ja:P Går vel sikkert over:) Her har han heller ikke vært skeptisk til noen enda...Det er jo mulig det kommer etterhvert her da...

Husker ikke 100% hvordan den så ut, men om den er kort i armer og bein, så bør den hvertfall passe.. er der klær har blitt for smått het hvertfall :) ellers går du bare strekke og dra etter vask :);)

Han har alltid vært sykt skvetten da :P så han trives best når det er stille og rolig her..men blitt mer vandt til søstrene og det som hører til ;)

Er veldig vanlig at de reagerer på fremmede eller folk de ikke kjenner så godt, nå etterhvert.. her har jentene vært mest redd menn :P tror det har noe med den dype stemmen dems å gjøre.. hehe.. er ikke noe gøy når dem blir så redde :( men er stort sett bare en fase!

Husker ikke 100% hvordan den så ut, men om den er kort i armer og bein, så bør den hvertfall passe.. er der klær har blitt for smått het hvertfall :) ellers går du bare strekke og dra etter vask :);)

Han har alltid vært sykt skvetten da :p så han trives best når det er stille og rolig her..men blitt mer vandt til søstrene og det som hører til ;)

Er veldig vanlig at de reagerer på fremmede eller folk de ikke kjenner så godt, nå etterhvert.. her har jentene vært mest redd menn :p tror det har noe med den dype stemmen dems å gjøre.. hehe.. er ikke noe gøy når dem blir så redde :( men er stort sett bare en fase!

Vi satser på den passer:D

Ahhh, skjønner...Var jentene skvetten også?

Ja, har hørt og lest om det...Jeg var livredd en venn av farfar som liten:P Haha..

Vi satser på den passer:D

Ahhh, skjønner...Var jentene skvetten også?

Ja, har hørt og lest om det...Jeg var livredd en venn av farfar som liten:P Haha..

eldste var litt skvetten..og er fortsatt en skeptisk person.. men Leoh er ekstremt skvetten:eek: men blir ikke så redd lenger her hjemme da :)

Haha lurer på hva som var så skummelt :P begge jentene har vært livredd stefaren min :) haha

eldste var litt skvetten..og er fortsatt en skeptisk person.. men Leoh er ekstremt skvetten:eek: men blir ikke så redd lenger her hjemme da :)

Haha lurer på hva som var så skummelt :p begge jentene har vært livredd stefaren min :) haha

Er jo viktigst å ikke være redd hjemme da:D
Nei, si det:P Han så gjerne litt voldsom ut, et stort hår og kraftige ansiktstrekk:P

Er jo viktigst å ikke være redd hjemme da:D
Nei, si det:P Han så gjerne litt voldsom ut, et stort hår og kraftige ansiktstrekk:P

Hehe.. og vet det er mange barn som er redd for menn med skjegg.. haha

Vesla her er litt skeptisk til noen. Og grin så fort hun ser bestemor (svigermor). :P kan være blid som ei sol til fremmede :P haha

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vesla her er litt skeptisk til noen. Og grin så fort hun ser bestemor (svigermor). :p kan være blid som ei sol til fremmede :p haha

Hehe, ok:P Ser hun så skummel ut? haha

Hehe, ok:P Ser hun så skummel ut? haha
Tydeligvis :P haha.. nei jeg aner ikke hva hun reagerer på. Hu er blid etterhvert da. Men hun får ikke lov å holde hun :P hihi..

Hvordan gjør dere det? Om de griner hos andre, tar dere de tilbake? Eller lar dere de være hos den personen til de kanskje roer seg?

Tydeligvis :p haha.. nei jeg aner ikke hva hun reagerer på. Hu er blid etterhvert da. Men hun får ikke lov å holde hun :p hihi..

Hvordan gjør dere det? Om de griner hos andre, tar dere de tilbake? Eller lar dere de være hos den personen til de kanskje roer seg?

Nå griner veslegutt sjelden hos andre, han er happy så lenge noen koser med han og gir oppmerksomhet;)
De gangene det dog skjer så kommer det an på hvordan gråten er. Er det tydelig at han mistrives og vil til meg, så tar jeg han med engang:) Er det bare litt mistrivsel og forsiktig sutring avventer vi litt;)

Back
Topp