Så fin Leoh<3 Tøff dress! Bitelekene blir heftig brukt her om dagen også
Veslegutt har lik den dressen i burgunder jakke forresten,men den er for stor enda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja vet sånn ca hva de skal ha på nå kjøpte en body og en bukse til Leoh, men litt mer sånn stil av han kan bruke klæra til vanlig tror ikke han blir med ut uansett, for han blir så fort redd ved ukjente steder og med masse støy/bråk..til jentene skal jeg bruke kjole dem har fra før tenker jeg de har så mye
Så fin Leoh<3 Tøff dress! Bitelekene blir heftig brukt her om dagen også
Veslegutt har lik den dressen i burgunder jakke forresten,men den er for stor enda
Ok, smart! Da har man klærne i ettertid Matrosdressen blir vel gjerne kun brukt på 17mai, kommer liksom ikke på flere anledninger. Mulig den blir for liten raskt også Jaja,pappan har jo bursdag 1 mnd etter, hvem vet...maybe han passer enda
Åh, blir han? Da er Oliver James helt motsatt,hehe Han er vant til bråk og elsker masse liv Hehe
Hehe ja merker han tygger mer enn å bare smake/utforske..så er nok noen tenner på vei
Det er sikkert er fin jakke Leoh hadde en jakke som var nesten samme som dressen..men den er for liten nå
Vis vedlegget 61395
Det til venstre var i går, og det til høyre i dag
Lyse blå body-joha
Hvit body-safa
Joggebukse-disneybaby
Hehe du får presse han inn i dressen på bursdagen, om den ikke passer haha..
Ja da er dere heldige tror Leoh bare går gjennom en fase nå.. han blir fort utrygg, og var ikke sånn for en mnd siden tror jentene har hatt sånne typer perioder ved 7-8 mnd alderen også..men de var mer redd folk da.. Leoh reagerer mest på om ting blir for voldsomt rundt han! Litt rart, for han er jo vandt med 2 bråkete søstre haha
Så fin den hvite bodyen var jo kjempe søt
Hehe, ja Nei, men håper den passer da også Får vi brukt den 2 ganger om ikke annet Ellers tar vi jo selvsagt vare på den, er jo mulig nestemann blir en gutt også
Skulle tro det er litt støy hos dere ja Går vel sikkert over Her har han heller ikke vært skeptisk til noen enda...Det er jo mulig det kommer etterhvert her da...
Husker ikke 100% hvordan den så ut, men om den er kort i armer og bein, så bør den hvertfall passe.. er der klær har blitt for smått het hvertfall ellers går du bare strekke og dra etter vask
Han har alltid vært sykt skvetten da så han trives best når det er stille og rolig her..men blitt mer vandt til søstrene og det som hører til
Er veldig vanlig at de reagerer på fremmede eller folk de ikke kjenner så godt, nå etterhvert.. her har jentene vært mest redd menn tror det har noe med den dype stemmen dems å gjøre.. hehe.. er ikke noe gøy når dem blir så redde men er stort sett bare en fase!
Vi satser på den passer
Ahhh, skjønner...Var jentene skvetten også?
Ja, har hørt og lest om det...Jeg var livredd en venn av farfar som liten Haha..
eldste var litt skvetten..og er fortsatt en skeptisk person.. men Leoh er ekstremt skvetten men blir ikke så redd lenger her hjemme da
Haha lurer på hva som var så skummelt begge jentene har vært livredd stefaren min haha
Er jo viktigst å ikke være redd hjemme da
Nei, si det Han så gjerne litt voldsom ut, et stort hår og kraftige ansiktstrekk
Hehe.. og vet det er mange barn som er redd for menn med skjegg.. haha
Ja, Hehe Hvis det er veldig mye blir jeg nesten redd selv, haha
Vesla her er litt skeptisk til noen. Og grin så fort hun ser bestemor (svigermor). kan være blid som ei sol til fremmede haha
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Tydeligvis haha.. nei jeg aner ikke hva hun reagerer på. Hu er blid etterhvert da. Men hun får ikke lov å holde hun hihi..Hehe, ok Ser hun så skummel ut? haha
Tydeligvis haha.. nei jeg aner ikke hva hun reagerer på. Hu er blid etterhvert da. Men hun får ikke lov å holde hun hihi..
Hvordan gjør dere det? Om de griner hos andre, tar dere de tilbake? Eller lar dere de være hos den personen til de kanskje roer seg?
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app