Dagens outfit

Vis vedlegget 59852
Halloen:D
Body-H&M, Bukse-Zara, Bibs-Nameit, Sokker-H&M.
Vis vedlegget 59853
Her er jeg klar for ut:D

Masse fine klær den nydelige gutten der har ;):D *mosekose* haha.. også så tøffe sko:)

Men du..nå skal ikke jeg blande meg inn eller kritisere altså..så ikke ta dette som et angrep eller noe! Men ville prøvd å unngå sko på de små føttene..det kan skade fotstillingen om de har det mye på;) best å bruke noen uten hard såle:D

Masse fine klær den nydelige gutten der har ;):D *mosekose* haha.. også så tøffe sko:)

Men du..nå skal ikke jeg blande meg inn eller kritisere altså..så ikke ta dette som et angrep eller noe! Men ville prøvd å unngå sko på de små føttene..det kan skade fotstillingen om de har det mye på;) best å bruke noen uten hard såle:D

Takk<3:D

Ja, jeg vet. Disse er helt myke og ikke hard såle. Kan klemme de alle veier, hehe. Babysko:DSer gjerne ut som de har hard såle på bilde men..:confused:
Så egentlig etter sko til matrosdressen, det være seg pensko eller lakksko. Da hadde de bare fra str.18 og de var veldig harde. Så da blir det enten disse gullskoene, haha eller mørkeblå sokker:p

Takk<3:D

Ja, jeg vet. Disse er helt myke og ikke hard såle. Kan klemme de alle veier, hehe. Babysko:DSer gjerne ut som de har hard såle på bilde men..:confused:
Så egentlig etter sko til matrosdressen, det være seg pensko eller lakksko. Da hadde de bare fra str.18 og de var veldig harde. Så da blir det enten disse gullskoene, haha eller mørkeblå sokker:p

Haha okey:) jeg tenkte egentlig det.. men måtte bare leke smart:cool::p haha.. dem var utrolig fine da! :D er vanskelig å finne noe under 18 ja.. for sko er jo beregnet for barn som kan gå, det er jo når dem har ca den str :) så her blir det nok bare noen matchende sokker til det han skal ha på seg på 17 mai.. (ikke kjøpt noe enda:eek::P )

Haha okey:) jeg tenkte egentlig det.. men måtte bare leke smart:cool::p haha.. dem var utrolig fine da! :D er vanskelig å finne noe under 18 ja.. for sko er jo beregnet for barn som kan gå, det er jo når dem har ca den str :) så her blir det nok bare noen matchende sokker til det han skal ha på seg på 17 mai.. (ikke kjøpt noe enda:eek::p )

Bare å leke smart,haha:D Kunne jo være jg ikke visste;) Ja, gullgutten med gullskoa<3
Jepp, sokker er flott det:D Har kjøpt 17mai leke og pynt til han i dag:P:D Vi er klare som egg her, haha

Bare å leke smart,haha:D Kunne jo være jg ikke visste;) Ja, gullgutten med gullskoa<3
Jepp, sokker er flott det:D Har kjøpt 17mai leke og pynt til han i dag:P:D Vi er klare som egg her, haha

Hahaha gullgutten med gullskoa :D kan det bli mer søtt?:P hehe.. jeg syns gull og svart er sååå fint sammen:)

Hehe deilig å ha alt klart.. jeg har ting litt klart oppi huet :P men skal snart ut av byen her, så da skal jeg se etter div klær til 17 mai og utover sommeren for eldste og minste :)

Hahaha gullgutten med gullskoa :D kan det bli mer søtt?:p hehe.. jeg syns gull og svart er sååå fint sammen:)

Hehe deilig å ha alt klart.. jeg har ting litt klart oppi huet :p men skal snart ut av byen her, så da skal jeg se etter div klær til 17 mai og utover sommeren for eldste og minste :)

Oh ja! Enig, gull og svart er nice sammen:)

Ja,liker å ha ting klart. Var jo nesten sent ute til å være meg, haha:P
Ut av byen? Reiser du inn til Oslo da?

Oh ja! Enig, gull og svart er nice sammen:)

Ja,liker å ha ting klart. Var jo nesten sent ute til å være meg, haha:P
Ut av byen? Reiser du inn til Oslo da?

Nei tror ikke det blir helt til oslo denne gangen.. blir nok bare til kongsberg ;) 1,5 time unna..hehe.. men der er det hvertfall litt større utvalg enn her :D:P hehe..

Nei tror ikke det blir helt til oslo denne gangen.. blir nok bare til kongsberg ;) 1,5 time unna..hehe.. men der er det hvertfall litt større utvalg enn her :D:p hehe..

Okei, har vært på Kongsberg. Det være seg Kongsberg skisenter:P haha

Haha ja der har jeg aldri vært :p seøvom jeg bodde i kongsberg i 2 år:eek::p

Var der med noen venninner engang for mange år siden:P Skal ikke tilbake, blitt mindre lysten på både slalom og langrenn med åra:P

Var der med noen venninner engang for mange år siden:P Skal ikke tilbake, blitt mindre lysten på både slalom og langrenn med åra:P

Hehe ja er noen år siden sist her også.. har holdt meg til aking :P haha

Hehe ja er noen år siden sist her også.. har holdt meg til aking :p haha

Ja, aking er å foretrekke:D
Har pulk da, så neste år er det ut på langrenn...men da for veslegutt, så da går det gjerne lettere;)

Ja, aking er å foretrekke:D
Har pulk da, så neste år er det ut på langrenn...men da for veslegutt, så da går det gjerne lettere;)

Det har jeg aldri prøvd :) men vet mange skryter av det :D

Det har jeg aldri prøvd :) men vet mange skryter av det :D

Skal bli artig:D Mannen som tar pulken da. Tror jeg har nok med meg selv, klomsa meg på ski:p Jeg var tenkt å kjøpe helt ny og de koster en del, så fikk vi relativt ny i arv:D weeeehoooo

Skal bli artig:D Mannen som tar pulken da. Tror jeg har nok med meg selv, klomsa meg på ski:p Jeg var tenkt å kjøpe helt ny og de koster en del, så fikk vi relativt ny i arv:D weeeehoooo

Herlig å få sånne ting i arv da :D alltid kjekt når det er ting som koster en del.. hehe..

Kjempe heldige:D Får bæremeis også. Nesten ny igjen fra Bergans:D Mange penger spart gitt:D Weeeeee:)

Så bra:D de er dyre de også.. liker han å sitte i sånt? Har aldri mine unger gjort :P

Så bra:D de er dyre de også.. liker han å sitte i sånt? Har aldri mine unger gjort :p

Flere tusen spart:D
Det vet jeg ikke om han gjør;) Har ikke prøvd. Blir ikke å prøve den før han er minst 9 mnd..
Liker han den ikke prøver vi på nestemann eller gir den videre:P Bor rett ved fjellet, så flotte turmuligheter nemlig:D

Back
Topp