Dagens outfit

Det bare forsvant helt av seg selv liksom?:)
Håper virkelig ammingen går like greit med nestemann:)

Ja det ble borte av seg selv.. tror de to siste ukene med Liana, så tok det et døgn før de var fulle.. men det var mye pga at jeg ikke fikk ammet om natten.. hun måtte få en flaske i døgnet med mme fra hun var 2-3 dager fordi hun raste ned i vekt og hos meg har det tatt en uke før melka er ordentlig igang.. men selvom hun fikk flaske, så ammet jeg nesten hver time fra morgen til kveld i de to første ukene:eek:

Det kommer nok til å gå fint for deg neste gang å ;)

Today's outfit er fra Name it:P
(Er det dem selger her jeg bor;) )
Og dette er klær i str 80:eek::rolleyes:

1398755069204.jpg

Ja det ble borte av seg selv.. tror de to siste ukene med Liana, så tok det et døgn før de var fulle.. men det var mye pga at jeg ikke fikk ammet om natten.. hun måtte få en flaske i døgnet med mme fra hun var 2-3 dager fordi hun raste ned i vekt og hos meg har det tatt en uke før melka er ordentlig igang.. men selvom hun fikk flaske, så ammet jeg nesten hver time fra morgen til kveld i de to første ukene:eek:

Det kommer nok til å gå fint for deg neste gang å ;)

Forstår, kjedelig:) Godt det finnes deilig MME:D

Jada,det gjør vel helst det...så får jeg sånne fine hengelapper når jeg er ferdig med ammingen:P

Forstår, kjedelig:) Godt det finnes deilig MME:D

Jada,det gjør vel helst det...så får jeg sånne fine hengelapper når jeg er ferdig med ammingen:P

Hehe ja er superglad for at det finnes mme :D

Hahaha hengelapper:D mine forsvant etter amming av Emira:eek: hun tok visst fettet også:confused::oops::p

Hehe ja er superglad for at det finnes mme :D

Hahaha hengelapper:D mine forsvant etter amming av Emira:eek: hun tok visst fettet også:confused::oops::p

Huff da:P
Ja, er det ikke mange som får det da?:P At de liksom mister volumet og bare henger der:smiley-ashamed005:laughing021

CIMG3707.JPG
Body-Lindex.
Hettegenser-Cubus.
Joggebukse-Ralph Lauren.

Huff da:P
Ja, er det ikke mange som får det da?:P At de liksom mister volumet og bare henger der:smiley-ashamed005:laughing021

Jo er vanlig..men mine henger ikke.. har bare krympet skikkelig:eek::P

Ok:) Vel, grunnen for hengelappene er i såfall verdens beste<3 Så da får det bare stå sin prøve:P

Ja må si jeg bryr meg ikke lenger :D ikke om strekkmerker heller :P

I Bergen har vi alt vettu:D

Hehe deilig å ha godt utvalg :) vi har jo "bare" 3 timers kjøring til oslo..og enda mindre til andre steder.. men får lissom ikke tid å dra på sånne turer lenger :P

Back
Topp