Dagens outfit

Haha bare å leke hermegås det :p tror de har svart bukse til den med ole brumm også ;) er normal str ja.. jeg kjøpte 74 da..for noen få mnd siden, og passer en god stund enda:D de er brettet på armer og bein fra før, og man kan bare brette ut seinere, så de passer lenger :D

Ok, thanks:) Hurra for ole brumm:D
 
Ok, så bra:D
Veslegutt har litt merkeklær,men også mye h&m o.l.
Lite eller omtrent ingenting av det er kjøpt til full pris eller i Norge! Familie i USA:D
Må ha sommerklær selv, lurer på hvor mye som skal kjøpes inn..Mams skulle spandere litt når vi kommer hjem i mai, det er jo alltids kjekt;)
Carters har vi flere joggedrakter fra også, liker klærne dems kjempe godt!:D


Jeg har allerede vindusshoppet på Carters til begge gutta for nesten 2000,- :p :D Tenker å bestille litt nærmere sommeren. Men anbefaler absolutt ALLE å se på sommer-rompersene deres;
http://www.carters.com/carters-baby...1=filterNavLevel2&prefv1=Rompers+and+Sunsuits

Det er desverre litt i frakt og avgifter, men alt blir utregnet ved utsjekk og ingen andre kostnader ved levering :)
 
Jeg har allerede vindusshoppet på Carters til begge gutta for nesten 2000,- :p :D Tenker å bestille litt nærmere sommeren. Men anbefaler absolutt ALLE å se på sommer-rompersene deres;
http://www.carters.com/carters-baby...1=filterNavLevel2&prefv1=Rompers+and+Sunsuits

Det er desverre litt i frakt og avgifter, men alt blir utregnet ved utsjekk og ingen andre kostnader ved levering :)

Så myyyye fint:D digget også det gule settet:D sånne klær er såååå gode på varme sommerdager:) lette og tynt stoff:) også sitter dem så fint!
 
Jeg har allerede vindusshoppet på Carters til begge gutta for nesten 2000,- :p :D Tenker å bestille litt nærmere sommeren. Men anbefaler absolutt ALLE å se på sommer-rompersene deres;
http://www.carters.com/carters-baby...1=filterNavLevel2&prefv1=Rompers+and+Sunsuits

Det er desverre litt i frakt og avgifter, men alt blir utregnet ved utsjekk og ingen andre kostnader ved levering :)
Visste ikke om dette merket. Men så mye søtt de hadde :) ikke så dyrt heller. Pleier dere å handle for over 200kr her?
 
Jeg har allerede vindusshoppet på Carters til begge gutta for nesten 2000,- :p :D Tenker å bestille litt nærmere sommeren. Men anbefaler absolutt ALLE å se på sommer-rompersene deres;
http://www.carters.com/carters-baby-boy-one-pieces?navID=header#prefn1=filterNavLevel2&prefv1=Rompers and Sunsuits

Det er desverre litt i frakt og avgifter, men alt blir utregnet ved utsjekk og ingen andre kostnader ved levering :)

Oh ja:D Masse fint:)
Skal sjekke ut siden selv, takk for link!:D
Oliver James har en del Carters,men jeg har ikke handlet noe av det selv:p
 
Hiver meg på dagens outfit ;)ImageUploadedByBV Forum1396512898.293145.jpg
Sparkebukse fra Joha
 
CIMG3307.JPG
Denne drakten fikk jeg til dåpen min av farmor og farfar, og den er fra Tommy Hilfigher(aner ikke hvordan det staves:p).
 
Vis vedlegget 56031
Denne drakten fikk jeg til dåpen min av farmor og farfar, og den er fra Tommy Hilfigher(aner ikke hvordan det staves:p).

Så fin drakt OG gutt:D

Her er dagens outfit hos Lillebror idag :) sparkebukse fra name it, og body som er arvet :p hehe..
1396522571768.jpg
 
Takk:)
Sparkebuksegutten Leoh:D
Arv er greit,fått en del arv selv. Meste er for stort enda.

Hahaha JA:D det kan bli hans nye kallenavn:p du skulle sett hvor mange sånne jeg hadde etter jentene:eek: så håper hun som har fått det, liker sparkebukser:p

Arv er kjempe greit da:) har også fått en del..men meste av det passer til høsten/vinteren igjen;)
 
Hahaha JA:D det kan bli hans nye kallenavn:p du skulle sett hvor mange sånne jeg hadde etter jentene:eek: så håper hun som har fått det, liker sparkebukser:p

Arv er kjempe greit da:) har også fått en del..men meste av det passer til høsten/vinteren igjen;)

Ok:D
Søsteren til gubben har 2 små nemlig:D
 
Ok:D
Søsteren til gubben har 2 små nemlig:D

Så koselig:) hvor gamle er de? her venter den ene søsteren til min samboer, barn nr 2 ;):D og fødselen kan skje når som helst:eek:D
 
Så koselig:) hvor gamle er de? her venter den ene søsteren til min samboer, barn nr 2 ;):D og fødselen kan skje når som helst:eek:D

Oi,så spennende da:D
Hun har ei jente på 4år og en gutt på 8år.
 
Back
Topp