Dagboka t Kårni

    Fikk pos el-test i dag mandag, sku egentli ikke ha d før på torsdag, så æ blei veldi gla!! Kanskje kroppen bynne å rett på sæ!!!  Hadde tr (1.dag) den 6.juni. og bruke jo ikke å få el før på dag 22, men nu e æ på dag 17  Har spist gulrøtter, ananas og tatt fotbad. Håpe d hjelpe på denna gangen!! [:D]
Ska t legen på fredag å snakke me han om den lange ventetida. håpe han sende henvisning nu, hvis æ treng d! [;)]
 
    tusen takk dagosi og twinanne! Godt å være huska! hehe... Håpe nettet funke snart... Godt å slappe av fra bv og ja, men savne dokker!! [:D]
 
e hos min bestemor denna helga så har nett nu, mens æ e her 

Æ e i mellom el og ikm, har jo bestemt mæ for at detta e gangen! Så d SKAL klaffe nu!!
Va hos legen i går, og fikk snakka mæ t henvisning t gyn på sykehuset hvis æ sku trenge d Legen ville jo egentli vente i 6 mnd før han gjorde d og da har æ vært prøver i over 1,5 år nesten 2 før æ kom inn dit..

Kose mæ i finværet, delvisblå himmel og 14 gr
 
bra du ikke godtok det, du skal ikke trenge og prøve så lenge, det må du ikke finne deg i, dessuten så kan sånt ta tid, og den tiden er kostbar!

klart vi husker på deg, å du er jo en av de jeg har fått best kontakt med her inne!
 
kårni det er bra du står på, det er på tide å komme igang for deg til høsten.
Gleder meg til å følge deg videre på ferden, og håper du snart kan slite med andre ting, slik som morgen kvalme og slikt vettu......[8D]
 
Dagosi:

hehe.. takk! Koseli d! du får ha lykke t! OG kose dæ videre! Har bryllupet vært nu? Håpe d klaffe for oss begge snart [;)]

Twinanne:

Takk, ja har mye heller løst t å være kvalm og ha en spire i magen enn å gå sånn her å vente [;)] Jaja, kanskje æ har en spire i magen nu? Fikk en lykkestein hos søskenbarnet mitt på 5 år! Får ønske mæ nåkka [;)]
 
    oj, oj, oj! Nu e vi blitt eieran av en barnevogn! hehe.. Kunne ikke la sjansen gå i fra oss. Ei veldi fin vogn, emmaljunga, mørke blå og pent brukt! [:D] Den ska stå på lagring hos onkelen min t vi treng den [;)]
 
åååå vil også ha ei emmaljunga vogn! *litt missunnelig* håper lykkesteinen hjelper deg og at du blir gravid! så du får brukt vogna... [8|] syntes det så ut som den best vogna av de jeg har vært og sett på!

nope bryllupet er neste helg, både gleder og gruer meg!
 
ORIGINAL: dagosi

åååå vil også ha ei emmaljunga vogn! *litt missunnelig* håper lykkesteinen hjelper deg og at du blir gravid! så du får brukt vogna... [8|] syntes det så ut som den best vogna av de jeg har vært og sett på!

nope bryllupet er neste helg, både gleder og gruer meg!

 
Ja, tanta mi sa at d va ei veldi bra vogn! Visste d ikke sjøl! hehe.. Har visst gjort mæ et kupp! [;)] Vettu, trur nok den steinen må hjelpe, han sa jo at d va en lykkestein[:D] 

Blir spennanes me bryllup!! Du e heldi [:D]
 
ja du har virkelig gjort et kupp! iallefall etter hva jeg har funnet ut om de fleste vogner så slo emmaljunga alle. jeg skal ha ei edge duo kombi vogn, men drar nok til sverige og kjøper den... har du vært på hjmmesiden deres og sett på vogna?

joda er heldig, men er mye stress med bryllup, så angrer litt på at vi bestemte oss for og ha det stort og grassiøst!
 
ORIGINAL: dagosi

ja du har virkelig gjort et kupp! iallefall etter hva jeg har funnet ut om de fleste vogner så slo emmaljunga alle. jeg skal ha ei edge duo kombi vogn, men drar nok til sverige og kjøper den... har du vært på hjmmesiden deres og sett på vogna?

joda er heldig, men er mye stress med bryllup, så angrer litt på at vi bestemte oss for og ha det stort og grassiøst!


Åh.. vil og ha et sånt bryllup! hehe.. Du må bare kose dæ masse!!! [:D]

Vettu, veit ikke meir ka den heite enn emmaljunga. Glemte å spørre. har et bilde på kameraet mitt, som æ kan prøve å legge ut en dag.. Veit liksom ikke ka æ ska søke etter på nettet.. hehe..

Vel, går nu å håpe på at detta e gangen vi får pos test! Har ikm ca 6.juli.. Må jo være nåkka på gang spes pga lykkesteinen og at vi har fått oss barnevogn utenat vi va på utkikk etter d [;)]

Ligne ganske mye på denna:
http://www.toffeliten.no/index.php?main_page=product_info&cPath=4_29_102_227&products_id=1136
 
Bare at den e 5 år gammel, men ser heilt fin ut, kun brukt t en unge  [:D]

E så lei av å være uten nett.........
 
ORIGINAL: kårni

ORIGINAL: dagosi

ja du har virkelig gjort et kupp! iallefall etter hva jeg har funnet ut om de fleste vogner så slo emmaljunga alle. jeg skal ha ei edge duo kombi vogn, men drar nok til sverige og kjøper den... har du vært på hjmmesiden deres og sett på vogna?

joda er heldig, men er mye stress med bryllup, så angrer litt på at vi bestemte oss for og ha det stort og grassiøst!


Åh.. vil og ha et sånt bryllup! hehe.. Du må bare kose dæ masse!!! [:D]

Vettu, veit ikke meir ka den heite enn emmaljunga. Glemte å spørre. har et bilde på kameraet mitt, som æ kan prøve å legge ut en dag.. Veit liksom ikke ka æ ska søke etter på nettet.. hehe..

Vel, går nu å håpe på at detta e gangen vi får pos test! Har ikm ca 6.juli.. Må jo være nåkka på gang spes pga lykkesteinen og at vi har fått oss barnevogn utenat vi va på utkikk etter d [;)]

Ligne ganske mye på denna:
http://www.toffeliten.no/index.php?main_page=product_info&cPath=4_29_102_227&products_id=1136

Bare at den e 5 år gammel, men ser heilt fin ut, kun brukt t en unge  [:D]

E så lei av å være uten nett.........

 
ville bare si at det var en fin vogn...
 
ORIGINAL: hero

ORIGINAL: kårni

ORIGINAL: dagosi

ja du har virkelig gjort et kupp! iallefall etter hva jeg har funnet ut om de fleste vogner så slo emmaljunga alle. jeg skal ha ei edge duo kombi vogn, men drar nok til sverige og kjøper den... har du vært på hjmmesiden deres og sett på vogna?

joda er heldig, men er mye stress med bryllup, så angrer litt på at vi bestemte oss for og ha det stort og grassiøst!


Åh.. vil og ha et sånt bryllup! hehe.. Du må bare kose dæ masse!!! [:D]

Vettu, veit ikke meir ka den heite enn emmaljunga. Glemte å spørre. har et bilde på kameraet mitt, som æ kan prøve å legge ut en dag.. Veit liksom ikke ka æ ska søke etter på nettet.. hehe..

Vel, går nu å håpe på at detta e gangen vi får pos test! Har ikm ca 6.juli.. Må jo være nåkka på gang spes pga lykkesteinen og at vi har fått oss barnevogn utenat vi va på utkikk etter d [;)]

Ligne ganske mye på denna:
http://www.toffeliten.no/index.php?main_page=product_info&cPath=4_29_102_227&products_id=1136

Bare at den e 5 år gammel, men ser heilt fin ut, kun brukt t en unge  [:D]

E så lei av å være uten nett.........


ville bare si at det var en fin vogn...

 
Takk for d [:D] Min e en bitte litt gamlere modell da så hjulan e hvit. Men den ser bra ut! [:D]
 
Der har æ fått brev fra gyn om at æ ska komme dit på utredning den 27.okt. Håpe æ e blitt gravid på egen hånd før den tid.. [:D]

ikm e i morra.. [&:]
 
Tok billigstrimmel i dag, den va svak pos! Håpe den blir mer pos om nån daga og at d ikke e tull!! [:D]
 
åj åj åj kårni: hvor spennende! håper virkelig det går din vei denne mnd, selv om jeg hadde håpet vi skulle havne innen samme termin! skal krysse både fingre, tær ribbein ol for at dette er din mnd!
 
kårni dette her høres jo lovendes ut, ta en titt i dagboken min så ser du hvor svake mine tester var i førsten. Første test DPO10, 10 dager etter eggutak=el.
 
Æ e gravid!! Kan ikke fatte d! Cbdigital lyste gravid mot oss i morrest etter 10sek!! E så gla, men og veldi forvirra! Ikke gått opp for oss! Håpe den sitt der i 8mnd t! Tusen takk for støtten jente, heilt sykt! Skriv meir seinar! E på jobb... hehe..
 
 
hællenussan! gratulere kårni, nåkka så arti! vil ønske  dæ alt godt i svangerskape å æ trur du får verdens søteste lille nusk! du har virkelig førtjent dette, æ kjente æ ble skikkelig glad no!!!!!!!!!
 
Kårni gratulerer så mye du er jo gravid jo, den sitter der 8 mnd til hvettu, krysser fingrene al jeg kan for deg her Da blir det vel Mars på deg da?
 
Back
Topp