Dagboka t Kårni

å helledussan før en nydelig liten baby! kjenner det raser i eggstokkene mine! og så flott at det er en vilter liten krabat, det tyder jo på at barnet er friskt, et sunnhetstegn, kanskje ikke så enkelt å få et fint bilde men hjelp for et vakkert syn dere må ha hatt! har måttet lese litt om uke 20 siden du er der nå, å ser at nå hører fostret stemmen din og du må være flink og prate og synge til deres lille! blir helt gira her jeg! er så flott at du er kommet halveis i svangerskapet allerede, tiden går jo så fort! ikke lenge siden vi satt her og drømte sammen! ble skikkelig glad nå! har dere begynt å handle inn ting ennå? kjenner du noe liv? må innrømme at jeg ikek vet så mye om svangerskap så vet liksom ikke helt hva som er normalt... [&:]

her går det fremover, skal på utredning privat 12/11 å gru gleder meg fryktelig, er både redd og spent på hva han vil gi oss som svar... om vi har ventet for lenge eller om alt er i skjønneste orden nå. ferility friend klarer ikke å vise noen eksakt EL på meg men kommer opp men en striplete linje hvor EL kan ha funnet sted, men den forandrer seg nesten som den selv vil fra dag til dag, er litt slitsomt og deprimerende, for vet jo ikke om jeg kanskje ikke har EL da... men ellers har jeg ikke så mye nytt å komme med, siden vi ikke er kommet noe særlig lenger... 

gleder meg til å høre fra deg igjen. men i mellomtiden får hele deres lille familie en diger klem fra meg!
 
kor søt du e! arti at du e gla på vårres vegne! Vi e å utruli gla, tida har gått veldi for t nu. hehe.. D e normalt å bynne å kjenne liv i denna tida, fleregangsfødende kan føle d tiliare. Æ har kjent en liten fot for ca to uke sia, syns d va tili men jordmora sa at d gikk an. Fra uke 24 ska du kjenne nåkka kvær dag. Ellers trur æ at æ har kjent litt murringstegn inni mellom. akkurat som en fiskehale eller nåkka.

Vi har handla inn ei vogn og bilstol. Ikke den gamle emmaljunga, men en 2005 mod, kjempefin simovogn. Fikk begge tingan t vennepris 3000. BILLIG! å så har vi begge to vært å handla litt klær, gulpekluta, leka, babebalje og stelleunderlag. Og vi har fått nån småting hos mine foreldra når de har vært på ferie. Vi må vel bynne å handle litt meir sånne praktiske ting og, for d e jo ikke SÅ lenge igjen. Tida går så fort.

Ja, huske at vi har drømt i lag, æ har så løst at du og ska få oppleve detta snart! D fortjene du virkeli, lykke t på undersøkelsen, håpe d går bra. E ikke kjent me den fertilyfriend greia æ, så veit ikke.. Men æ håpe nu at d blir dokkers tur nu! Ska tenke på dokker!!!!
 
Så flott å lese i dagboken din, her er det jo bare velstand og alt er bra med den lille også.
Men du fikk kanskej ikke vite kjønn, eller kansje dere ikke vil vite det.
Takk for besøket i dagboken min, som du sier kan man kjenne den lille tidlig selv om man er førstegangsfødene, jeg kjenet lillegutt første gang tror det var i uke 14, men han er også en livlig krabat og jeg kjente han hver dag lenge før det er normalt for oss førstegangsfødene.
 
Hvordan går det med deg er du fortsatt i 100% jobb eller har du måtte bite i det sure eplet du også?
Selv er jeg fortdsatt sykemeldt ut november med 70% grunnet migrene og kvalme med brekninger, det siste har blitt litt bedre så kaster ikke opp så mye nå.
 
 
 
Twinanne: Takk for koseli tbakemld [:)] Vi ville ikke vite kjønn, så d e enda hemmelig. hehe.. Æ jobbe, kanskje litt for mye t tider, men trur nok at æ blir sykemld om ikke så veldi lenge e mye sliten og trøtt. Har bynt å få litt ondt i bekkenet å! Så vi får se. Trasig å høre at du enda e så mye plaga me migrenen og d.. Æ e blitt bedre, men kan ha dårlige daga. Forrige helg og denna helga har æ vært veldig utslitt.. Trur æ styre litt for mye.. hehe.. jaja, ska på kontroll i midten av nov igjen og får høre ka de sir.
Æ kjente liv første gang i uke 17, så d går an å kjenne d tili. Uke 14 va veldi tili, men d e jo spørs på kosn den lille ligg [:)] Lykke t videre og go bedring!!! [:D]
 
Kjent veldi tydeli liv i går, spark!! D va en utruli følelse!! Har kjent antydning før, men nu va d heilt sikkert, ingen undring! E så gla [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
 
noe så gøy da kårni! spark og flott UL kan jo ikke bli mer i skyene av det! å nå er det jo ikke lenge til du vil kjenne livstegn hver dag heller... gleder meg til magebilder og flere oppdateringer!  
 
åh.. har skulle tatt magebilde lenge, men glemme d liksom av heile tida.. nu må æ skjerpe mæ!!!! :) Magen vises godt nu. Æ kjenne spark hver dag nu, har kjent d sånn i ei uke nu. koseli :)
 
åj så fort! kor arti! så da er det en liten energibylt du har i magen?! er godt at du kjenner livstegn, man blir jo litt roligere av det. og det vil jo føre til at barnet får det bedre også. håper du får vist frem magen din tilo mange, er jo ikke så lenge igjen nå [:D]
å ja skjerp deg jeg vil se magebilder! [8D]
 
her e magebilde av mæ, e gått opp 10 kg etter æ blei gravid. Men sia prøvinga på å bli gravid har æ gått opp 15kg i tillegg t gravidkiloan.. Så va litt tynnere før. Glede mæ t å komme i form etter amminga. Æ ska kose mæ og alt me den lille, bryr mæ ikke så mye om vekta nu, men har så løst å bli tynnere igjen, føle mæ ikke vel (d va før æ blei gravid). Men d e faktisk rart å kunne gå i trange skjorte å slepp å skjule magen for den ska liksom vises. må bare nyte d mens æ kan. hehe.. Kjenne liv kvær dag. Fingran og beinan mine e blitt litt hoven. Og æ e sykemld pga mye bekkensmerta, men ellers i toppform [:D][:D][:D][:D]


 
å ja du må nyte magen nå, gravidmager er fantastiske! blir så missunnelig når jeg ser den fantastiske magen din.... men unner deg den veldig! 
 
hehe.. takk!! D e merkelig at denna magen e ganske mye i veien på en go måte. Den e liksom så hard at den kommer i veien. Spes når æ ska ut av den lave bilen vårres, og når æ ska snu mæ i senga. Åh.. savne å ligge på magen. thihiii.. Men så e d så deili å kjenne at den e i veien og da. Håpe du snart blir t å kjenne denna fantastiske følelsen!! Har så løst at du og ska være så heldi!! Har du kommet nåkka lenger me utredninga? 
 
Det var godt å lese litt om deg igjen Kårni, hørs ut som du koser deg veldig med mage og det hele, men det er godt at du er sykemeldt pga bekkenet slik at du ikke sliter for mye.
 
Takk for koslig hilsen i dagboken, tenk du har kommet langt på veg og jeg enda lenger, vi skal snart bli mammaer vi to, gleder meg veldig til det.
 
Da for du ha et riktig godt nytt år, gleder meg til å høre mer hvordan det går med deg og den lille i magen. Selv er jeg nok klar for at den lille kommer ut , men han for vene en eller to uker til , og jeg håper han ikke går over termin - så tolmodig er jeg nok ikke, he he.....skal bli sjekt å se ham i levendes live, litt anderledes enn bare på UL.
 
ja, rart å tenke på at vi snart e mamma! Nåkka som vi begge har venta lenge på! D e så flott å høre at d går bra me dæ! Tenke nu på dokker inne på januar, Twinanne, Golfersken og Lillegumman. D va liksom dokker æ hadde kontakt me! :)

Ja, trives godt me stor mage, og den e ganske stor. Men like ikke alle strekkmerkan æ har fått! Håpe bare at de blir nesten borte seinar! Og ja d e godt å være sykemld. Har ikke klart å være i jobb. Enkelte daga har æ ikke klart å gå så mye heller. Men ska ikke klage! :)Æ holl ut, har en veldi flott kjæreste så :)

DU får bare ha lykke t me fødelsen og håpe du ikke går på overtid! :)
 
Første bursdag som gravid! Og æ som blir 25 og greier. [:)] Ikke mye festefeiring, men ska feire litt i lag me venna og familie! Blir veldi koseli! " mnd igjen t termin nu [:D]
 
hehe.. tusen takk! :) Hadde masse kynnera og luft i magen som ikke ville nån veia. Men en veldi fin bursdag, d hadde æ :)
 
Alt e bra me mæ og den lille. vi tell ned som bare d! Orke ikke skrive så mye her inne for d e jo ingen som les. hehe.. 5 uke igjen t termin :)
 
Hvordan er det nå, har du fått den lille nå det må du vel ha gjort.
Har ikke fått plukket opp noe informasjon om deg den siste tiden.
 
Håper at alt bare står bra til med dere[:D]
 
hei! har d bare bra her! fikk ho Vilde den 23.mars kl 1745, etter en fødsel som varte i bare 12 tima. Ting holdt på å gå ille men hadde to flotte jordmødre så alt gikk bra. fostervannet mitt va grønt og klumpat og morkaka va grønn.. Ho Vilde hadde d ikke bra inne i magen den siste tida. Gikk en uke over. Ho veide 3910 og va 53 cm. Ho hadde en liten infeksjon pga fostervannet men d gikk bra! Nu nyt vi bare våren her i nord og kose oss!! Kosn går d me dokker? E ikke så ofte her inne, har liksom ikke tid. hehe..
 
hei kårni!

så flott jente du har fått! kommet inn hit litt igjen mest for å snike. føler meg ikke helt i form til å styre for mye her inne ennå. men godt å lese å se bilde av lille vilde! og bra du tok deg tid til å skrive slik at jeg kunne få lese hvordan den siste tiden din var selv om jeg ikke var her inne mere :)

masse gode tanker til dere!
 
Back
Topp