å helledussan før en nydelig liten baby! kjenner det raser i eggstokkene mine! og så flott at det er en vilter liten krabat, det tyder jo på at barnet er friskt, et sunnhetstegn, kanskje ikke så enkelt å få et fint bilde men hjelp for et vakkert syn dere må ha hatt! har måttet lese litt om uke 20 siden du er der nå, å ser at nå hører fostret stemmen din og du må være flink og prate og synge til deres lille! blir helt gira her jeg! er så flott at du er kommet halveis i svangerskapet allerede, tiden går jo så fort! ikke lenge siden vi satt her og drømte sammen! ble skikkelig glad nå! har dere begynt å handle inn ting ennå? kjenner du noe liv? må innrømme at jeg ikek vet så mye om svangerskap så vet liksom ikke helt hva som er normalt... [&:]
her går det fremover, skal på utredning privat 12/11 å gru gleder meg fryktelig, er både redd og spent på hva han vil gi oss som svar... om vi har ventet for lenge eller om alt er i skjønneste orden nå. ferility friend klarer ikke å vise noen eksakt EL på meg men kommer opp men en striplete linje hvor EL kan ha funnet sted, men den forandrer seg nesten som den selv vil fra dag til dag, er litt slitsomt og deprimerende, for vet jo ikke om jeg kanskje ikke har EL da... men ellers har jeg ikke så mye nytt å komme med, siden vi ikke er kommet noe særlig lenger...
gleder meg til å høre fra deg igjen. men i mellomtiden får hele deres lille familie en diger klem fra meg!
her går det fremover, skal på utredning privat 12/11 å gru gleder meg fryktelig, er både redd og spent på hva han vil gi oss som svar... om vi har ventet for lenge eller om alt er i skjønneste orden nå. ferility friend klarer ikke å vise noen eksakt EL på meg men kommer opp men en striplete linje hvor EL kan ha funnet sted, men den forandrer seg nesten som den selv vil fra dag til dag, er litt slitsomt og deprimerende, for vet jo ikke om jeg kanskje ikke har EL da... men ellers har jeg ikke så mye nytt å komme med, siden vi ikke er kommet noe særlig lenger...
gleder meg til å høre fra deg igjen. men i mellomtiden får hele deres lille familie en diger klem fra meg!