Dagboka t Kårni

kårni

Elsker forumet
  Har liksom ikke hatt løst å skrive dagbok her før, men nu fikk æ liksom løst!

Her e vårres historie:
Vi blei i lag to daga for valentines day i 2004. vi va i samme vennegjeng men hadde ikke møttes før. For han hadde bodd en anna plass de siste to åran. Og mens han bodde borte kom æ inn i gjengen. Vi fant tonen fort og blei i lag etter 3mnd. Vi har hatt et flott og stabilt forhold og håpe d fortsette sånn! [:D]

De siste to åran har vi snakka mye om unga men tok ikke d store steget før mars 07. da hoppa vi rett inn i prøvinga etter å ha gått på p-pilla i 3 år. Vi prøvde jevnt og trutt i nesten ett år uten hell. Va ikke så engasjert me temp-måling eller nåkka for ville prøve å ha et avslappa forhold t d. Legen min sa i feb 08 at vi kunne jo måle temp i 2 mnd og om vi ikke hadde fått d t da så kunne æ komme tbake. Mens vi tempa fant vi ut at æ har sein el og har stått på (som regel) på feile daga.. hehe.. I allefall de siste mnd.. Men nu e vi på rett kjør og alt. Så håpe d klaffe snart. De to mnd gikk og ikke nåkka hell me oss. Dro t legen for å ta bl.pr. av hormonan. Og fra her starte æ å skrive dagbok på veien videre fram t vårres sterke ønske om å få barn:


(alle mine dagbokinnlegg har en farge på sæ anna enn svart, sånn at d e lett å se de)

fredag 25.04.08

Va hos legen i dag me spermprøven t sambo, og den e i tipp topp stand [:D][:)][:D]

Men æ derimot, har forhøya prolactin så vi får se utfallet etterhver etter CT av hode.. Håpe hypofysen ikke e heilt tullerusk! og at vi kan få oss unge etter hvert! Ønske e stooooort...


lørdag 26.04
I dag har æ snakka ordentli me ei venninne om d som skjedde i går og d har hjulpe litt på.. Må prøve å la vær å tenke så mye, man blir jo tullat av d.. [:D]
Vi va hos et vennepar på kvelden og lo heile tida der, d va en koseli kveld!

Søndag 27.04
Har hatt en fin dag i dag, likevel æ våkna me hodepine, og va kvalm og svimmel. Men gikk en 2 timers lang tur me ei venninne så blei bedre! har vaska bilen innvendig i dag og laga lasagne. Æ og sambo har kosa oss me den og så spilte vi scrabble etterpå. Så ting går bedre i dag! Vi får bare vente på brevet fra sykehuset om katti CT-us blir! Men nu ska æ gå en tur me ei anna venninne, så i dag har æ vært masse ute! Godt å tenke på nåkka anna! 
[:D]
 
Jeg krysser fingrene for deg, og regner med at alt du trenger er en tablet kur av et eller annet slag. Ellers så ser jeg fremimot å kunne lese dagboken din, liker de dagbøkene godt jeg, for da kan man lettere følge med på hvordan det går med personene - og jeg føler at jeg kommer nærmere dagbok eieren på godt og vondt, lykke til videre i utredningenHolder en knapp på deg jeg vennen at dette ordner seg på et vis for deg.[;)]
 
ORIGINAL: twinanne

Jeg krysser fingrene for deg, og regner med at alt du trenger er en tablet kur av et eller annet slag. Ellers så ser jeg fremimot å kunne lese dagboken din, liker de dagbøkene godt jeg, for da kan man lettere følge med på hvordan det går med personene - og jeg føler at jeg kommer nærmere dagbok eieren på godt og vondt, lykke til videre i utredningenHolder en knapp på deg jeg vennen at dette ordner seg på et vis for deg.[;)]


Tusen takk! Ska holde den oppdatert! hehe.. Vi får håpe at alt ordne sæ for oss snille piker! [:D]

(D va jo bl.a du som fikk mæ t å skjønne at æ har sein el og fått mæ videre t utredning. Takk for hjelpa! [:)] Huske du d? PM i påska [:D])
 
hei tittere innom deg jeg også , og håper budskapet deres ikke har ødelagt troa helt, krysser fingrene for at dere får den hjelpa dere trenger og snart sitter med ett lite frø i magen lykke til
 
    takk, ja, mista litt positivitet men jobbe me saken! Håpe d ordne sæ tslutt! 
 
og jeg krysser alt jeg har for deg kårnisnuppa! du fortjener et kårnifrø du! [:)]
 
*klemmepå*
 
ORIGINAL: Lillegumman

og jeg krysser alt jeg har for deg kårnisnuppa! du fortjener et kårnifrø du! [:)]

*klemmepå*


hehe.. håpe ikke d frøet blir like sprøtt som mæ da! hehe..  [:D]
 
ORIGINAL: kårni


(D va jo bl.a du som fikk mæ t å skjønne at æ har sein el og fått mæ videre t utredning. Takk for hjelpa! [:)] Huske du d? PM i påska [:D])

 
Husker nok det ja, har en tendens til å være litt rett på sak noen ganger, men det er vel like greit. Husker ikke helt hvordan jeg ordla meg -kan være ganske direkte noen ganger, men det var sjekt å høre at det var grunnen til at du sjekker deg opp da. Det går nok bra tilslutt skal du se.
 
ORIGINAL: twinanne

ORIGINAL: kårni


(D va jo bl.a du som fikk mæ t å skjønne at æ har sein el og fått mæ videre t utredning. Takk for hjelpa! [:)] Huske du d? PM i påska [:D])


Husker nok det ja, har en tendens til å være litt rett på sak noen ganger, men det er vel like greit. Husker ikke helt hvordan jeg ordla meg -kan være ganske direkte noen ganger, men det var sjekt å høre at det var grunnen til at du sjekker deg opp da. Det går nok bra tilslutt skal du se.


Du gjorde mæ ikke redd eller nåkka, va bare veldi gla for at du hjalp mæ på riktig vei! [:D] Så ja, vi får håpe d ordne sæ for oss alle t slutt! [:D]
 
    sukk har migrene i dag.. Og sku egentli på behandling i morra for nakke og skuldran for har en del ubehag og smerta pga stress over flere år.. MEN fysioterapauten min e blitt syk. ho ringte nu nettopp.. Synd både for ho og mæ.. 
 
så dumt at du ikke kunne få behandling i dag da kårni, men ønsker deg masse lykke til
 
ORIGINAL: *tulla*

så dumt at du ikke kunne få behandling i dag da kårni, men ønsker deg masse lykke til


tusen takk! Får heller ta egentrening i dag, og avslapning [:D]
 
    I dag e ikm! Har ingen tegn på verken den eller andre ting så vi får se [:D] Har ikke store forhåpninga ang graviditiet da pga legetimen som æ hadde på fredag. jaja, trur nok vi må vente ei go stund på at vårres lille engel ska komme! Men d e verdt å vente på! [:D]
 
håper tr holder seg vekk da , masse lykke til ... og den som venter på noe godt , venter ikke forgjeves sies det
 
ORIGINAL: *tulla*

håper tr holder seg vekk da , masse lykke til ... og den som venter på noe godt , venter ikke forgjeves sies det


heilt enig [:D]
 
Har du fått greie på neste gang du skal til legebesøk? Skjer det noe før sommeren eller må du vente til høsten? Ønsker deg alt godt og lykke til videre[:)]
 
ORIGINAL: twinanne

Har du fått greie på neste gang du skal til legebesøk? Skjer det noe før sommeren eller må du vente til høsten? Ønsker deg alt godt og lykke til videre[:)]


har fått beskjed hos legen min om at når æ har vært på ct, så ska æ komme t han etter to uke så ska vi se ka som må gjøres videre så.. Cten sa han at æ mest sannsynligvis fikk komme på innen to uke så vente på innkallelsen. hehe.. veit du nåkka om d der?
 
Har ikke peiling, hvet heller ikke hva CT er fornoe.
 
ORIGINAL: twinanne

Har ikke peiling, hvet heller ikke hva CT er fornoe.


ok, ct er en røntgen av kroppen! den ser i dybden og man kan se ting i kroppen i forskjellige vinkla.
 
    der e nok tr kommet! Men som forventa da pga svaret hos legen.. sitt nu bare å vente på brev i posten sånn at man kan få vite nåkka meir.. hmm.. [:)]
 
Back
Topp