Dagboka t Kårni

Tusen takk snuppa! Gulrøtter, ananas og fotbad hjalp!! hhehe.. Pluss masse positivitet!! [;)]
 
He he...mente du at jeg skal ta lit av æren for det, men dere greite det nok best på egenhånd tenker jeg, men man hvet jo aldri da[8D]
Dersom det er tilfelletså er jeg glad jeg kunne hjelpe med noen tips, så nå var det det sunne kostholdet da[;)]
 
Selv så må jeg innrømme jeg har aldri drukket så mye cola siden jeg ble gravid eh...nesten et glass hver dag, huff a meg da. Jeg håper du får dilla på noe sunnere enn meg.
 
    hehe.. Du e nu søt, vi kan jo si d sånn at d blant anna hjalp mæ og bli gravid! Gjorde så mye nytt denna mnd! hehe.. e på dag 37 i syklusen [:D]
 
    Herregud!! Æ e gravid!! E ikke gått opp før mæ!! hehe..
Har laga mæ ticker! hehe.. [:D] Drar på ferie i morra t trondheim, ska bli deili!! Har vært mye kvalm så får håpe at æ ikke blir mye dårli [;)]
 
Dette høres bra ut Kårni, nå sitter spiren der, og kvalmen må du nok ta med på kjøpet, hper den ikke ødelegger ferien for deg da, men det er faktisk vært en ødelagt sommerferie, det kan jeg skrive under på. Men jeg håper du får mer ut av ferien enn meg da.

God tur til Trondheim[:D]
 
Gratulerer med ticker, den var artig den, koslig å se på[;)]
 
ORIGINAL: twinanne

Dette høres bra ut Kårni, nå sitter spiren der, og kvalmen må du nok ta med på kjøpet, hper den ikke ødelegger ferien for deg da, men det er faktisk vært en ødelagt sommerferie, det kan jeg skrive under på. Men jeg håper du får mer ut av ferien enn meg da.

God tur til Trondheim[:D]

Gratulerer med ticker, den var artig den, koslig å se på[;)]



takk snuppa! Vettu, d gikk ganske greit på ferien, men vi måtte ta d veldi me ro! For æ blei/blir så fort trøtt og sliten, rart at en så liten ting kan gjøre så mye ut av sæ.. heeh..
 
    nu har æ vært i trondheim og hatt d veldi koseli! D e rart å bære på en liten hemmelighet som detta. hehe.. Æ e en del kvalm og trøtt men ellers har æ d bra! æ blir t å være hos ho bestemor t fredag, og her e d nett [:D]
 
har du klart å holde det helt hemmelig for alle, eller har du nevnt det for noen?
 
    vanskeli å holde d hemmeli ja! Men har kun sagt t t foreldran vårres og og våre farmødre og to venninne og et vennepar. hehe.. kosn går d me dæ da? Kosn e d å være gift? [:D]
 
Har ikke fått med meg at du er gravid jeg....
 
Gratulerer så masse!!!!! Lykke til videre med den lille spiren
 
åååå det er helt fantastisk, er som nyforelska på mange måter, men på en annen måte føles det skikkelig trygt... vet ikke helt hvorfor men er skikkelig godt å være gift i allefall, iallefall nygift [;)]

hvordan fortalte du mann din om graviditeten? eller foreldrene deres? vil gjerne vite detaljer om reaksjonene deres, de vet vell at dere har plagdes litt?! er så spent på hvilke tilbakemeldinger dere får!
 
      sambo va me på å ta testen, han såg at den va pos før æ såg d! heeh.. Vi jubla begge to!

Ingen i familien visste at vi prøvde, ville ikke ha så mye mas fra dem. Så når de fikk vite d blei de overraska, men utruli gla! Mamma bynte å gråte, pappa hoppa i stolen,faren t sambo bynte å gråte og mora t sambo jubla! hehe.. Arti gjeng. Farmødrene vårres fikk å vite d. mi sa at ho hadde følt d på sæ, og hannes sa ENDELI, HAR VENTA PÅ DOKKER. så  har vært arti å fortelle d! Håpe du får oppleve d snart! :)

Har å løst å være gift høres koseli ut
 
kårni dersom det er en trøst så er jeg fortsatt dødstrøtt her, og den lille vokser som aldri før, den låner alt jeg har av energi, men det hjelper vel på snart. Så du for nok en perfekt liten baby du også, ettersom din nok er like grådig som min, så for vi bare være litt i ulage selv sålenge, men da hvet vi allfall at alt er bra med den lille da. Men i uke 14 sies det at det ofte hjelper på og energien kommer tilbake, for noen føler de seg bedre allerede i uke 12.
 
Venter spent på hva som skejr med deg fremover, kos deg med graviditeten vennen min[:)]
 
    tusen takk twinanne!!! Hehe.. jada, d e for ei go sak så da kan æ gjerne være litt trøtt osv. hehe.. 
 
åh.. e så lei av å ikke ha internett... alt går bra me mæ, ska t legen for første gang på mandag [:D]
 
savne dæ her inne kårni! fint at du oppdatere oss når du har muligheten! kordan går dagan dine? bynt å shoppe litt å sånt eller?
 
    Va på min første legetime på mandagen. Fikk svar på blodprøven i dag 08.08.08 på pappa sin bursdag! Hcg-prøven va så forhøya at d ikke va nåkka tvil! Æ E GRAVID!!! Deili følelse!!!! 9uke på vei i dag 
 
    hei vennen!! Savne dokker å mye.. Håpe på nett snart, ting tar tid... sukk... Har shoppa litt. Barnevogn, men d veit du jo. å så badebalje, og stelleunderlag. Æ og sambo ska dra å handle når vi e 3 mnd på vei, som en liten feiring [:D] Har du d bra? 
 
joda har det fint, er litt utålmodig for tiden, venter på TR som ikke kommer, den har begynt og klusse seg til igjen, vet ikke hva som er galt! men nå er det jo ikke lenge igjen før jeg skal inn til gyn da... blir godt å endelig få større mulighet til å komme dit du er nå!

enn deg da?har du kommet deg inn på terminforumet? det er jo en flott måte og feire 3mnd da! hva er det dere skal handle inn da? blir det store møbler eller litt klær og slikt?
 
Lenge siden jeg har vært her nå, måtte ta meg en tur inn å se hvordan du har det. Godt å høre at alt står bra til med den vordene mor[:)]
 
He he...så nå gleder du deg til å starte å shoppe litt mer, har startet opp selv, fint å ta litt om gangen [;)]
 
Back
Topp