Dagboka t Kårni

har hatt pos el-test nån daga nu, men tempen har ikke stege enda.. Og æ e på dag 24 av 31 (har vært sabil der på 30/31 daga). Bruke å ha temp.stigning på dag 22.. D va ei natt æ hadde sove dårli, så d kan jo ha innvirkning.. D va den morran æ sku ha hatt forhøya temp.. Syns d va litt merkeli! [&:]

Vel, vel, håpe vi får pos test snart og at æ får pos tilbakemld på prøvesvaret på onsdag.. nu går dagan sakte.. hehe..

VI VIL HA BABY NU!!!!!!

Hm.. sitt her å e egentli litt lei mæ.. tenke på kor utruli løst å har på unge i lag på sambo.. Håpe bare vi får d og at vi får d snart.. Så sitt æ å tenke på de 10kg æ har gått opp på ett år, veldi trasig å tenke på, føle mæ ikke vel sånn som æ ser ut nu.. Og æ har løst å gå ned de kiloan, men d e så vanskeli! Vil liksom ikke legge mæ i hardtrening sia vi prøve nu.. Trur nok at en av grunnan for at æ e gått opp e pga Prolactinen, leste at man kunne gå opp i vekt da.. Men etter at æ har fått (forhåpentligvis) unge så ska æ legge mæ på hardtrening sånn at ungen når den blir større ska sleppe å bli oppi mitt slankehysteri! Hehe.. Vel, lovt å drømme.. [&:]

Men trur egentli at æ e litt trist i dag fordi d e i morra æ får svaret på MR, og d grue æ mæ egentli t! Tenk hvis æ får som svar at æ har nåkka galt innin hode mitt. eller at d enda tar lang tid før d klaffe for oss!!! Har tenkt masse i dag.. Trur æ blir t å sove dårli i natt.... Men ska slutte å klage, blir jo ikke bedre av den grunn...  hm.....

Nu har æ vært å gått en to timers lang tur i marka i lag me ei venninne. D klarna tankan litt, deili me frisk luft!!!!

kårni da, dette går så bra, regner med at det ikke er så gærlig jeg snuppa. Men husk det er hjelp å få ogsåopp med hodet nå, men du skal få lov til å furte ferdig først[;)]
Husk du kan alltids gjøre noe med vekten, gå lange turer er bra for sinn og helse, redusere på matintaket og spise sundt og riktig. Nå blir det jo snart sommer, hva med litt strand liv og svømming dersom du har mulighet, eller så er det vel svømmebasseng der du bor. Men lange turer ute i det fri er medisin for sjel og helse.

vil ønske deg et skikkelig lykke til i morgen å håper virkelig du får sove i natt, ikke bra å ikke bli ordentlig utkvilt da blir ikke dagen god å du får ikke skikkelig overskudd til noe... kommer innom i morgen å ser til deg når jeg er ferdig på jobb, å håper du har noen gode nyheter på lur [;)]

Twinanne: Takk! Ja, e veldi motivert t å gå tura å sånn så d må vel vise resultat av d snart
Veldi deili å være ute i skogen eller oppå fjellet og se den fine utsikten og alt! Deili følelse når man e ferdi me turen å e svett! hehe.. trur nok d blir lite bading ute sia d e så kaldt her nord, men vi har jo svømmeanlegg inne osv

Dagosi: Tusen takk! Dokker ska holdes oppdatert!!

Da har æ vært hos legen....

ALT VA BRA ME HODE Å d va jo veldi bra!!!! [:D]

Men han sa at vi må vente t utpå høsten for videre utredning, syns d e så lenge å vente... Vi e jo snart i vårres 16pp.. E mekti lei av venting og prøving!!!!! Æ har så løst at d ska klaffe snart!!! Hvis æ e spådd rett blir vi gravid i løpet av sommeren, så får håpe at d e rett! hehe..

har litt friskere mot i dag! Har jo snart ikm så kem veit.. [;)]

Æ e så gla d e helg!
Så gla d nærme sæ sommer!
Så gla for at snøen e borte!
Så gla for at æ har sambo!
Rett og slett: æ e gla for at æ leve 

Føle mæ litt ernergisk og veldi gla i dag

Man må jo uttrykke glede og! hehe..

kårni det var så bra å lese de positive vibrasjonene fra deg idag, det betyr jo at du har det bra med deg selv nå. Lykke til på ferden vennen og håper at du kjer et lite under snart.

ORIGINAL: twinanne

kårni det var så bra å lese de positive vibrasjonene fra deg idag, det betyr jo at du har det bra med deg selv nå. Lykke til på ferden vennen og håper at du kjer et lite under snart.

Takk Twinanne! Ja, godt me litt positiv energi [:D]

i dag e ikm.. Har ikke hatt nåkka tegn t tr eller nåkka som helst, føle mæ ikke gravid heller, så tr kommer vel snart.. E på dag 31. Den bruke å komme på dag 30 eller 31.. Jaja, må bare vente. orke ikke å ta test enda sia æ har sein el og at da blir sikkert testen neg uansett.. hehe.. Vel, vel.. Får bare krysse fingran.. [:D]

Men må skryte litt å! Æ og ei venninne har gått fjelltur i dag i over 2,5 tima, deili [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Men nu frys æ.. heh..

trur ikke jeg hadde kunnet kjent om det var en liten spire i magen min etter bare en mnd så jeg krysser fingrene skikkelig for deg i håp om at det er et lite barn inni der som tar til seg næring for å bli et friskt og sunt lite barn!

lånte tilogmed gubben sine fingre for deg! enda han sover [:D]

enda ikke fått tr.. Håpe den holl sæ borte!! hehe.. Men hvis d ikke skjer nåkka i løpet av natta, ska æ kanskje ta en billigstrimmel i morra.. Sambo har så løst at æ ska teste.. hehe.. Jaja.. 

hehe.. Tusen takk, kor søt du e!![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] Nei, man har jo ikke så mye sympt så tidli så vi får bare vente å se! [;)]

skjønner godt han ikke klarer å sitte stille å vente! tror jeg også ville fartet i ring rundt deg med en test i håp om å få deg på gli! jeg slutter iallefall ikke å krysse fingrene for deg, før jeg har lest svaret ditt i morgen å sett hvordan det går!

hehe.. tusen takk snuppa!! Godt å ha litt støtte! hehe.. [:D][:)][:D]
 Han e så skjønn, æ må stå opp samtidi som han fordi han vil alltid være der når æ tar testa. hehe.. Jaja, føle ikke mæ gravid liksom, fleire sir at de bare følte d på sæ, men men.. Vi får bare se i morra! har faktisk løst å ta den nu. hehe.. Ja, du ska få svar i morra uansett ka! Kan jo hende at hcg unansett ikke e så høy på mæ enda, for bruke å ha el seint, da meine æ dag 22 av 31.. Hmm.. [&:]

ja, da må du ikke prøve å ikke bli så veldig skuffa om den er negativ i morgen, kan jo hende det bare er for tilig!

mange som mener de merker det ja, men jeg har merket det omlag 100ganger jeg også å jeg har aldri vært gravid [&:]

ORIGINAL: dagosi

ja, da må du ikke prøve å ikke bli så veldig skuffa om den er negativ i morgen, kan jo hende det bare er for tilig!

mange som mener de merker det ja, men jeg har merket det omlag 100ganger jeg også å jeg har aldri vært gravid [&:]

D har æ å gjort! Føt at æ kanskje va gravid osv.. hehe.. Ja, ska ikke bli så veldi skuffa.. Kem veit, vi får bare vente [:)] Håpe d klaffe for oss begge snart [;)]

Så tok æ en billigstrimmel i morges, den va blendahvit.. Men men.. Som sagt så har æ jo el seint så man veit jo aldri. To daga over ikm. Hadde visst el dag 22, og e på dag 33 i dag. Man må bare vente.. [:)]
Meen æ mista billigstrimmelen i gulve rett etter den hadde sugt opp urinen, kan jo ha nåkka å si, æ veit ikke.. [8|]

Søskenbarnet mitt ska bli pappa i okt/nov. De har vært i lag i 2 mnd lenger enn oss! Koseli [:D]

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp