Dagboka t Kårni

ORIGINAL: twinanne

kårni, he he...så søt din bedre halvdel er da, han fortjener å bli pappa snart nå.

Twinanne: ja takk, han e jo min BEDRE halvdel! [:)] man får liksom enda meir løst på unge me han når han gjør d sånt! men sku liksom ikke tru at d gikk an å ønske sæ d meir enn d vi gjør nu! hehe.. [:D]

kom t å tenke på en ting.. De siste mnd sia februar har æ registrert temp.. Og da e d tempstigning på dag 22 så og si hver mnd. d e seint, men d e jo bra at d e stigning hver mnd da! [:D] Da betyr d at æ har el på dag 21 da? og æ har syklus på 31 daga som regel så da e lutealfasen på 10 daga, kun en dag for lite!! Så d ser jo egentli ikke så ille ut eller..? jaja.. får nu vite meir den 28.mai kl 0845... hehe.. 

Ja, det er ikke alle som får temp stigning rett etter el... Men de fleste gjør vel det. Bare husker når jeg har sett på ulike charter, at ikke alle har det. Har du tatt el tester samtidig eller? Eller andre tegn på el? 10 dagers lutealfase er vel litt i korteste laget , men slett ikke umulig at noe fester seg. Vet litt lite om det... Tatt hormon prøver?

Blir spennende på neste time, kun en uke igjen...

ORIGINAL: Sola1979

Ja, det er ikke alle som får temp stigning rett etter el... Men de fleste gjør vel det. Bare husker når jeg har sett på ulike charter, at ikke alle har det. Har du tatt el tester samtidig eller? Eller andre tegn på el? 10 dagers lutealfase er vel litt i korteste laget , men slett ikke umulig at noe fester seg. Vet litt lite om det... Tatt hormon prøver?

Blir spennende på neste time, kun en uke igjen...

D sies at tempen stig morran etter el ikke sant eller? Har tatt el.testa (billig strimla) i en periode og d blei ikke fullt utslag.. jaja, ikke alltid de e å stole på..

Har tatt hormonprøva ja, og alle va fin utenom prolactin, derfor MR hode. ja, blir spennanes å høre!

Takk for du tok dæ tid å lese [:D]

Da har du hvertfall el dersom progesteron prøven var bra. [:)]

ja, veit d.. han sa at d kun va prolactin som va forhøya.. Brude jo huska ka d va mens han snakka om d sia æ som du e sykepleier. Men kan jo ikke huske alt i denna kroppen! hehe.. Leste mæ litt opp på nettet og i bøker når æ kom heim. E jo interessant å lese om kroppen. hehe...

Åhh.. i dag e d enda ei uke t vi får vite svaret på MR.. Syns tida går sakte.. heeh.. [:)]

Vel vel.. I dag e æ på dag 19 av 31 i syklusen, bruke å ha temp-stigning på dag 22. så da e el like rundt hjørnet, så vi får bare stå på!!! hehe..

stå på og masse lykke til[:D]

ORIGINAL: *tulla*

stå på og masse lykke til[:D]

Takk [:D] D går bra, e bare lei av å vente.. har jo egentli venta i en mnd nu, for d tok nesten to uke fra legetimen og t æ fikk brevet fra sykehuset. og så måtte æ vente ei uka før æ sku på MR og så to uke ventinge etterpå (ei uke igjen i dag da), men 28.mai får æ svar [&:][:)]

håper virkelig denne uka går fort!!! [;)] grusomt og gå å vente på et svar som betyr så mye. [&:] liker disse dagbøkene, føler etter og ha lest din dagbok at jeg "vet" hvem du er og blir moro og følge med deg gjennom prøvinga de videre og gleder meg til du å din kjære kan fortelle at dere skal ha et lite barn [:)] er flott å se at han støtter deg så mye som han gjør...

takk dagosi!! Ja, koseli me dagbøkeran!! For da kan vi lære litt meir om kværandre, høre litt meir om kosn man har d osv!! Ja, håpe tida går fort t onsdag. Har jo el i morra trur æ men ikke sikker  om d e vits å prøve så mye før resultatet, men kan jo ikke la sjansen gå i fra oss! Thihihiii.. [:D]

ja, kjekt me støttanes bedre halvdel [;)]

I dag har vi vært i mamma sin burdag (50 år), mange folk der, i den lille stua.
vi va 10 stk t middag og så va vi 17 t kaffe i første pulje! kommer fleir seinar. hehe..
vel, va fire unga der. gutt og jente 8 år, jente 4 og jente 1,5 år. de e jo så søt de ungan!! [:)]
Sambo sa t mæ; "Æ VIL HA SÅNN NU!" hehe.. veldi søtt av han!!
El i morra etter sånn som d stemme fra de andre mnd. Så vi får bare stå på!!!
Men veit jo ikke om d e så mye vits før prøvesvaret, men litt trening gjør jo ingenting [;)][:D][;)]

ORIGINAL: kårni

takk dagosi!! Ja, koseli me dagbøkeran!! For da kan vi lære litt meir om kværandre, høre litt meir om kosn man har d osv!! Ja, håpe tida går fort t onsdag. Har jo el i morra trur æ men ikke sikker  om d e vits å prøve så mye før resultatet, men kan jo ikke la sjansen gå i fra oss! Thihihiii.. [:D]

hehe jeg har vist også el i morgen eller i overimorgen litt usikker, er ikke av den som har oftest, men teoretisk sett så skal jeg være fruktbar i disse dager [:D] men vi skal bort til forloveren min i helga så blir vell egentlig lite på oss [8|]

ORIGINAL: dagosi

ORIGINAL: kårni

Dokker får gjøre d stille og rolig!! [;)]

hehe jeg har vist også el i morgen eller i overimorgen litt usikker, er ikke av den som har oftest, men teoretisk sett så skal jeg være fruktbar i disse dager [:D] men vi skal bort til forloveren min i helga så blir vell egentlig lite på oss [8|]

Fikk pos el test i dag på billigstrimmel!! Første gang de billigstrimlan har funka! 

Det var jo bra da at du endelig fikk positiv test med disse billigtest strimlene, de har funket supert for meg hele tiden. Det kan jo være at noe holder på å rete på seg da og at LH hormonet kommer igang, kanskje det er det som er litt problemet hos deg, for når det funker så kommer jo egget nedover også og kan bli befruktet. Noen dager til så får du svar på MR bildene dine, håper at det er bra da.

ORIGINAL: twinanne

Det var jo bra da at du endelig fikk positiv test med disse billigtest strimlene, de har funket supert for meg hele tiden. Det kan jo være at noe holder på å rete på seg da og at LH hormonet kommer igang, kanskje det er det som er litt problemet hos deg, for når det funker så kommer jo egget nedover også og kan bli befruktet. Noen dager til så får du svar på MR bildene dine, håper at det er bra da.

hehe, takk skjønne TWINANNE!!  Ja, d kan jo hende, har jo latt vær å stresse så mye i d siste da! D kan jo hjelpe bare d!! [:D] Ja, vi får bare vente å se!  [:D]

ååå så bra med pos el-test . ønsker deg lykke til.. jobbe godt nå he he[:D]

ORIGINAL: *tulla*

ååå så bra med pos el-test . ønsker deg lykke til.. jobbe godt nå he he[:D]

hehe.. har "jobba" me saken i dag og i går (for sikkerhetsskyld) [;)]

d e så arti å ha en sambo som e så opphengt i å få baby!!!
Vi va i bursdagen t ho mamma i går, og der va gudatra mi/søskenbarn på 8 år og 5 år!
Han kviskra i øre mitt at han tenke heile tida på at han har løst å få baby!
Han sa at han trudde aldri at han sku bli så babygal som han e nu,
og sa at d va nok fordi han har møtt sin store kjærlighet!!
Æ blei så rørt!! hehe..

Back
Topp