Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: twinanne
Kårni : Hvordan går det med utredningen din? Har du fått noen dag for CP enda?
I allefall lykke til vennen, og jeg håper at dette går reit og du kan starte med behandling av en eller annen sort snart
Kårni takk for at du spør[:)]
Ferdig med egguttaket idag, 5 egg ut fra høyre eggestokk, venstre side sviktet meg denne gangen, de var for små. Så da er det å ringe inn etter kl. 1100 i morgen og høre resultatet da, håper på å få satt inn 2 egg, det kan jeg ettersom jeg er såpass voksen (over 35 år). Det blir insett onsdag, med akupunktur både før og etter innsettingen dersom alt går etter planen. Sykemeldt 3 dager, heldig med været kan man jo si - regner med å kose meg på solsenga på verandaen noen dager nå, [;)].
Kårni, migrene ja, he he ...det er min unnskyldning på jobben også, det er bare sjefen som hvet at jeg holder på med prøverør, resten tror jeg blir utredet av spesialist for migrene, heldigvis så står det ikke fertilitetsklinikken på sykemeldinga da, men de tror jeg er i Porsgrunn på sykhuset der hos en nevrolog[:o]
Lykke til den 14. mai, det er jo ikke lenge til det da, like over pinse[:D]
Kårni det var intresangt, så dersom du stresser ned så kanskje det hjelper, hm..skal bli spennendes å høre fortsettelsen mot en spire i magen. Håper det skjer snart da.
God Pinse vennen, kos deg og lad opp batteriene for etter Pinse så blir det forhåpentlig vis full fart med utredningen din. Lykke til snuppa.
Kårni lykke til, jeg håper at de ikke finner noe feil på MR bildene. Men det var da skikkelig lenge å vente på svar for noen bilder da....men det går vel ikke fortere da kjønner ikke dette jeg[&:]
ORIGINAL: miss86
Heihei kårni[:)] Håper du har det bra! Og så håper eg prøvene som ble tatt, eller bildene, viser at alt er bra og ingenting er gale! Er det denne veka du får svar? Eller veka etter? *krysser fingrene for deg*[:)]