Dagboka t Kårni

Nå er det vel snart tid for undersøkelsen din eller? Krysser fingrene for at alt er bra!![:)]
 
Kårni : Hvordan går det med utredningen din? Har du fått noen dag for CP enda?
I allefall lykke til vennen, og jeg håper at dette går reit og du kan starte med behandling av en eller annen sort snart
 
ORIGINAL: twinanne

Kårni : Hvordan går det med utredningen din? Har du fått noen dag for CP enda?
I allefall lykke til vennen, og jeg håper at dette går reit og du kan starte med behandling av en eller annen sort snart


Twinanne: Koseli at du spør[:)] Æ har fått brevet fra sykehuset i posten i dag, eller mamma og pappa fikk d i posten i dag. Så ska dra dit å hente d nu, så får æ vite katti æ ska dit.. Håpe d blir t å gå bra og at vi slepp å vente så altfor lenge.. [:D] Kosn går d me dæ og ivf?
 
Kårni takk for at du spør[:)]
Ferdig med egguttaket idag, 5 egg ut fra høyre eggestokk, venstre side sviktet meg denne gangen, de var for små. Så da er det å ringe inn etter kl. 1100 i morgen og høre resultatet da, håper på å få satt inn 2 egg, det kan jeg ettersom jeg er såpass voksen (over 35 år). Det blir insett onsdag, med akupunktur både før og etter innsettingen dersom alt går etter planen. Sykemeldt 3 dager, heldig med været kan man jo si - regner med å kose meg på solsenga på verandaen noen dager nå, [;)].
 
ORIGINAL: twinanne

Kårni takk for at du spør[:)]
Ferdig med egguttaket idag, 5 egg ut fra høyre eggestokk, venstre side sviktet meg denne gangen, de var for små. Så da er det å ringe inn etter kl. 1100 i morgen og høre resultatet da, håper på å få satt inn 2 egg, det kan jeg ettersom jeg er såpass voksen (over 35 år). Det blir insett onsdag, med akupunktur både før og etter innsettingen dersom alt går etter planen. Sykemeldt 3 dager, heldig med været kan man jo si - regner med å kose meg på solsenga på verandaen noen dager nå, [;)].


oj, høres spennanes ut! Håpe du får et positivt svar i morra! Får krysse fingran for dæ! [:D] Å så håpe æ du får masse sol de dagan sånn at du kan kose dæ! [:)]
 
    I dag kom brevet fra sykehuset!!!! MEN D KOM IKKE I MI POSTKASSE MEN I MAMMA OG PAPPA SI!! HMF!!! hehe.. De veit ikke at vi prøve og har ikke løst at de ska vite nåkka før d skjer og se kor gla dem blir.

Pappa ringte mæ og sa at æ hadde fått et brev fra sykehuset og at d va fra røntgenavd. Han bynte jo å lure på ka d va. Æ tenkte ei stund på ka æ sku si. men kom på at æ kunne si at legen hadde tatt en del blodprøva pga hodepina og migrene (nåkka som æ plages mye me). Og at den ene prøven va forhøya og de ville bare ta ct for å se at alt va bra. De godtok d og sa lykke t. klare liksom ikke å lyge t dem heller. hehe.. Så d va d beste æ kom på. Så fikk æ sagt at d kunne hende d va derfor at æ hadde gått opp i vekt for d e et sympt på d. Jaja.. De får vite sannheta når tida e inne. [:D]

Timen e i allefall den 14. mai. [&:]
 
Kårni, migrene ja, he he ...det er min unnskyldning på jobben også, det er bare sjefen som hvet at jeg holder på med prøverør, resten tror jeg blir utredet  av spesialist for migrene, heldigvis så står det ikke fertilitetsklinikken på sykemeldinga da, men de tror jeg er i Porsgrunn på sykhuset der hos en nevrolog[:o]
 
Lykke til den 14. mai, det er jo ikke lenge til det da, like over pinse[:D]
 
ORIGINAL: twinanne

Kårni, migrene ja, he he ...det er min unnskyldning på jobben også, det er bare sjefen som hvet at jeg holder på med prøverør, resten tror jeg blir utredet  av spesialist for migrene, heldigvis så står det ikke fertilitetsklinikken på sykemeldinga da, men de tror jeg er i Porsgrunn på sykhuset der hos en nevrolog[:o]

Lykke til den 14. mai, det er jo ikke lenge til det da, like over pinse[:D]


Nei, ikke lenge t heldigvis! [:D]

Greit å ha nåkka å skylde på spes for dæ! Æ orka ikke å si d t dem for de blir bare t å spørre heile tida. Å så blir d koseligere å overraske dem seinar. [:D] Sir igjen, du må bare ha lykke t videre! Sikkert tunge tider og..
 
    I dag har æ vært på beh for nakken og sånn! Fortalte fysioterapauten min om den forhøya prolactin og d. Ho sa at d ikke va rart at d va forhøya så anspent som kroppen min e. Håpe d bare e stress som har fått d forhøya.. her må man bare stresse ned[:)]
 
Kårni det var intresangt, så dersom du stresser ned så kanskje det hjelper, hm..skal bli spennendes å høre fortsettelsen mot en spire i magen. Håper det skjer snart da.
 
God Pinse vennen, kos deg og lad opp batteriene for etter Pinse så blir det forhåpentlig vis full fart med utredningen din. Lykke til snuppa.
 
ORIGINAL: twinanne

Kårni det var intresangt, så dersom du stresser ned så kanskje det hjelper, hm..skal bli spennendes å høre fortsettelsen mot en spire i magen. Håper det skjer snart da.

God Pinse vennen, kos deg og lad opp batteriene for etter Pinse så blir det forhåpentlig vis full fart med utredningen din. Lykke til snuppa.


TUsen takk, ska holde dokker oppdatert. Ja, kan visst gå an så har bare slappa av heile uka. [:)]
Takk du e nu skjønn TWINANNE! Du e her og støtte oss og alt mulig! hehe.. Håpe du får et lite frø i magen snart. du fortjene d. [:)] Goooooo pinse, nyt fridagan! [:D]
 

va på fest i går og å dag e æ litt uvel. Drakk ikke så mye men likavel kom tømmermennan.. hehe.. Vi kom heim kl 5, så vi hadde d veldi arti! [:D]

Utpå morran når de fleste va dratt bynte to kompisa av mæ å snakke om babya osv, for han eine ska bli pappa i okt.. Kompis nr 1 (pappaen) snakka masse fint om å få unga osv.. Kompis nr 2 (bestekompisen min) e anti-unge og e nesten 30. Så de satt nu å motsa kværandre heile tida for og i mot ang unga. Nr 2 e sånn evig ungkar i hode likevel han har dame! hehe..[8D]
Plutseli spurte de min sambo om ha han meinte. Da sa han at han e veldi for unge og at han e veldi klar for unge osv. d trudde æ ikke han blei t å si! Æ satt der og fikk bare ENDA MEIR LØST PÅ UNGE ME HAN! trudde ikke d sku gå an! hehe..[:D]
Og søte han  sa at han hadde prøvd å prøvd  men fikk d ikke t, så d va sikkert han d va nåkka feil me! Æ satt der å tenkte: jammen du e jo heilt frisk du, d e jo Æ som e skylda. Han sa t mæ når vi kom heim at han syns d va best om folk trudde at d va han som hadde problema me å få sånn at ikke æ sku få høre d. Søte sambo min, han va en beskyttanes ridder... hehe..  Gu kor æ elske han!!!
 
    sukk.. i dag har æ sånn tenkedag... Nu e æ så lei all denna ventinga.. Vi har jo venta så lenge nu, syns d e vårres tur snart! enda over to uke t vi får vite svar på CT'en.. Føle at d e så lenge.. å så e d å lenge t el... to uke t sånn ca. hehe.. vel, måtte bare klage litt! Håpe bare vi får et bra svar etter ct og at vi kan bli gravid snart! HMF....
 
    I dag har æ vært på MR, sku jo egentli på CT, men d blei MR pga d e mindre skadeli for kroppen.
D gikk greit, men veit jo ikke nåkka svar før om 2 uke da, d blir 2 lange uke. Lå nu i maskinen i 20 min å hørte på musikk blanda me masse bankelyda. Når undersøkelsen va ferdi sa de t mæ at æ måtte ligge der å vente mens en lege sku se om bildan va bra nok. Da gikk d opp for mæ: Tenk om d E nåkka galt!!! Herrregud.. blei litt redd.. hm... Håpe de to uken går fort og at vi får vite at alt e bra. Sånn sett e vi jo ett skritt nærmere d største ønske vårres: et lite nurk! [:D]
 
Kårni lykke til, jeg håper at de ikke finner noe feil på MR bildene. Men det var da skikkelig lenge å vente på svar for noen bilder da....men det går vel ikke fortere da kjønner ikke dette jeg[&:]
 
ORIGINAL: twinanne

Kårni lykke til, jeg håper at de ikke finner noe feil på MR bildene. Men det var da skikkelig lenge å vente på svar for noen bilder da....men det går vel ikke fortere da kjønner ikke dette jeg[&:]


Tusen takk! Du e så snill [:)]
d bruke å være sånn i allefall her i byen at d går tregt! hehe.. De må jo analysere dem og så sende dem t legekontoret t legen min! Syns at ventetida max sku ha vært ei uke, jaja.. [:D]
 
    i dag e d jo 17.mai. Vi va i byen og så barnetoget. Koseli.. Sambo dytta ofte borti mæ for å vise mæ søte små unga som tusla forbi me flagg og is. han sa glede mæ t vi får en sånn! de e jo så søt! [:D] men nu ska æ dra på jobb og prøve å få de eldre t å ha en fin ettermiddag! Og så ska æ og sambo kose oss me mat i kveld når æ kommer heim.. [:)]
 
Heihei kårni[:)] Håper du har det bra! Og så håper eg prøvene som ble tatt, eller bildene, viser at alt er bra og ingenting er gale! Er det denne veka du får svar? Eller veka etter? *krysser fingrene for deg*[:)]
 
ORIGINAL: miss86

Heihei kårni[:)] Håper du har det bra! Og så håper eg prøvene som ble tatt, eller bildene, viser at alt er bra og ingenting er gale! Er det denne veka du får svar? Eller veka etter? *krysser fingrene for deg*[:)]


Tusen takk miss86!! D e den 28.mai æ får vite svaret, så må bare vente!! hehe.. Håpe vi alle får d t snart [:D]
 
kårni, he he...så søt din bedre halvdel er da, han fortjener å bli pappa snart nå.
 
Back
Topp