Da var det vel min tur!

I dag er det 1(snart 2) dager siden ikm. Har ikke tatt ny gtest da jeg er ganske sikker på at mensen kommer snart.. har jo en del menssmerter osv. En litt annen grunn er at det er litt deilig å kunne tenke at jeg kanskje, bare kanskje, faktisk er gravid og mensen ikke kommer til å komme. Det er en deilig tanke, så får bare fortsette å håpe og ønsketenke frem til mensen (kanskje) kommer :Heartred
 
Spennende.. når tenker du å teste?
 
Jaja, i dag er jeg på CD 32, bruker egentlig å ha 28-29 dagers syklus så skjønner ikke hva som skjer.. Tok en graviditetstest som var negativ så da var det siste håpet borte. Når er det egentlig min tur å bli gravid? Skjønner ikke at det skal være så vanskelig.. om det ikke går snart blir jeg faktisk å bestille meg en legetime..
 
Herreguuuuud.. er i dag på CD 34 og skjønner virkelig ingenting? Har tenkt at eggløsninga kanskje ble forskjøvet siden jeg tok vevsprøver (celleprøve) den 6 november men serr.. En annen ting kan være at jeg har fått en infeksjon i såret men kan jeg tror ikke jeg kan miste mensen pga det? Det værste er at jeg reiser uten kjæresten til hjembyen den 19 desember og om mensen ikke kommer ila morgendagen så rekker vi ikke el... The struggle is real
 
Da kom endelig (!!) mensen den 6 desember, noe som gjør at el er 20-22 desember, som betyr at det mest sannsynlig ikke blir noe baby denne syklusen.. Sykt irriterende at det skulle bli sånn. Jeg skylder på celleprøven som resulterte i en senere el.. jaja
 
Di siste dagene har vært helt jævlige (om det er lov å si det) har hatt tidenes hodepine hele gårsdagen som fortsetter i dag. Ingenting hjalp, ikke Paracet eller Ibux, måtte bare ligge i senga helt mørkt og kaldt. Hadde også veldig løs mage. Ikm er om to dager så jeg prøver å bare gjøre ting sånn at tida går litt fortere. Har begynt å vaske til jul å planlegger å gjøre det meste klart til 1 desember siden jeg skal jobbe på søndag uansett.

Hei! Spennende blogg å følge med på! Jeg er selv på dpo 8 idag, og klarte selvfølgelig ikke å la være å ta en g-test, som selvfølgelig var negativ. Har hatt noen symptomer denne pp, men er heelt sikkert bare pms :(

Tenkte å si at det ikke er lurt å ta Ibux, både fordi det kan utsette EL, og også fordi det ikke er bra for et foster, om du plutselig skulle være gravid :)

Lykke til videre!
 
Da kom endelig (!!) mensen den 6 desember, noe som gjør at el er 20-22 desember, som betyr at det mest sannsynlig ikke blir noe baby denne syklusen.. Sykt irriterende at det skulle bli sånn. Jeg skylder på celleprøven som resulterte i en senere el.. jaja
Sæden kan jo overleve noen dager da. Hvis dere rekker å legge inn aksjer dagen du drar? Mirakler har skjedd før :smiley-angelic002
 
Hei! Spennende blogg å følge med på! Jeg er selv på dpo 8 idag, og klarte selvfølgelig ikke å la være å ta en g-test, som selvfølgelig var negativ. Har hatt noen symptomer denne pp, men er heelt sikkert bare pms :(

Tenkte å si at det ikke er lurt å ta Ibux, både fordi det kan utsette EL, og også fordi det ikke er bra for et foster, om du plutselig skulle være gravid :)

Lykke til videre!
Hei, så koselig at du tok turen innom her! Åh så spennende! Jeg krysser fingrer og tær for at du er gravid :Heartred Oi jeg visste virkelig ikke at det hadde noe å si.. når jeg har vondt i hodet (det kommer ofte i perioder) er det bare Ibux som hjelper stortsett.. ser ut som jeg bare får lide meg igjennom det fremover! Tusen takk for rådet :Heartpink
 
Sæden kan jo overleve noen dager da. Hvis dere rekker å legge inn aksjer dagen du drar? Mirakler har skjedd før :smiley-angelic002
Jaa jeg vet jo det men i og med at dette er min 9 pp uten noe som helst slags hell så har jeg mista motet litt der.. Har hatt en sykt rar mens også.. Blødde vanlig di to første dagene så stortsett ingenting di to neste og så frisk blod den 5 og vanligvis siste dagen av mens (der jeg ikke bruker å blø noe som helst til vanlig) så tror el kommer litt senere enn det da jeg føler alt er i ubalanse.. Litt kjedelig ettersom jeg var så innstilt på en september baby. Håper du har bedre hell enn meg denne pp’en :Heartred
 
Nå er faktisk kroppen helt ute å kjører å jeg skjønner ingenting..... Fikk som sagt over her mensen 6 desember. Da blødde jeg vanlig i 2 dager, di 2 neste dagene blødde jeg stortsett ingenting, så dagen etter der igjen (dag 5 av mensen) blødde jeg igjen friskt blod, dagen etter der var det ingenting å i dag IGJEN blør jeg friskt blod..... jeg skjønner virkelig ingenting å blir helt stressa av alt haha
 
Hei å hå fra CD har ingen aning! :hilarious: Som sagt over her har jeg hatt en helt rar periode siden celleprøven(vevsprøven) den 6 november. Var hos legen i dag siden jeg (big tmi) har oppdaget lange, tykke slimtråder av unormal farge, ekkel lukt osv. Så legen sa at såret fra vevsprøven så bra ut så det så bare ut som en stor soppinfeksjon. Jeg har hatt sopp flere ganger men aldri hatt disse symptomene men jaja, sopp er jo ikke ille akkurat. :) Nå søker jeg meg ihjel på nettet etter om det er mulig å bli gravid mens man har soppinfeksjon haha. Men i og med at jeg ikke kan ha sex på el dagen, at jeg ikke vet når el og nå i tillegg har sopp tror jeg at sjangsen for å bli gravid denne pp’en er ganske så liten. Legen sa også at om vi ikke er blitt gravid innen februar skulle vi undersøke det videre. Håper jo selvfølgelig det går før det men det er deilig å vite at vi kan få hjelp om ikke så alt for lenge :Heartred Begynner å bli litt sliten av at det ikke går nå..
 
Tenker bare jeg må lufte litt tanker på en tidlig søndagsmorgen. Jeg er som sagt reist alene til hjembyen, som da betyr at typen er hjemme alene og en del (mer) med kompiser nå. Han fortalte meg i natt at han har begynt å fortalt kompisene sine at vi prøver, jeg har også fortalt noen i familien hans + ene søsteren min. Føler egentlig at jeg angrer på at folk vet det. Det legger så sykt press på at nå må jeg faktisk bli gravid ellers kommer folk til å tro at det er noe galt med meg. Jeg er helt klar over at det er en teit ting å tenke men det er jo fortsatt sånn det føles.. Søstra til typen ble gravid på første forsøk, hun er 30 år, jeg har nesten prøvd hele året uten å lykkes og er 22/23.. Vet at det også er en teit ting å sammenligne meg selv med andre men klarer ikke stoppe med det heller. Er så lei dette styret nå kjenner jeg. Det var dagens syt haha :hungover::hilarious:
 
I dag har jeg bursdag og ikm er 4 januar, det hadde jammen meg vært verdens fineste bursdagsgave å være gravid nå :Heartred
 
I dag har jeg bursdag og ikm er 4 januar, det hadde jammen meg vært verdens fineste bursdagsgave å være gravid nå :Heartred
Gratulerer med dagen ❤️❤️ krysser fingrene ✨
 
Hello:) Titter litt innom her jeg :D veldig artig å lese det du skriver, du er flink å skrive :happy: Veldig spennende å se hva som skjer til lørdag! Jeg håper masse for deg :happy::happy:
 
Hei så flink du er til å skrive. Du har virkelig evnen til å beskrive og fenge oss som følger deg. Spennende å følge med på din reise.
Husker jeg hadde el nesten samme dag som mensen kom. Har alltid hatt syklus på 28d.
Lykke til fremover. :Heartred
 
Hei så flink du er til å skrive. Du har virkelig evnen til å beskrive og fenge oss som følger deg. Spennende å følge med på din reise.
Husker jeg hadde el nesten samme dag som mensen kom. Har alltid hatt syklus på 28d.
Lykke til fremover. :Heartred
Mente selfølgelig ved mensslutt.
 
Da er jeg vel kommet over i prøveperiode 10.. Det ble ikke noe bursdagsbaby på meg. Selv om jeg hadde lave forhåpninger i desember med alt tullet med syklusen og at jeg ikke hadde sex dagen jeg hadde el så er det så himla kjipt når det ikke går! Begynner å bli ganske motløs nå :dead: Ifølge Flo så har jeg el 16 januar. Vurderer å teste etter el så vi får se..
 
Da er jeg vel kommet over i prøveperiode 10.. Det ble ikke noe bursdagsbaby på meg. Selv om jeg hadde lave forhåpninger i desember med alt tullet med syklusen og at jeg ikke hadde sex dagen jeg hadde el så er det så himla kjipt når det ikke går! Begynner å bli ganske motløs nå :dead: Ifølge Flo så har jeg el 16 januar. Vurderer å teste etter el så vi får se..

Jeg tenker også å teste el-tester neste pp!:) Håper det gjør susen for oss begge :smiley-angelic001
 
Back
Topp