Høres ut som en god plan! Tror jeg også må detJeg skal ha go og mager salami og lev litt lettere spekeskinke i fødebagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som en god plan! Tror jeg også må detJeg skal ha go og mager salami og lev litt lettere spekeskinke i fødebagen
Jaa! Støtter den 100%Jeg skal ha go og mager salami og lev litt lettere spekeskinke i fødebagen
Ååå, ja. Nam. FenalårDen fungerer absolutt, men fy som jeg gleder meg til go og mager salami, fenalår og skikkelig spekefat
Kjenner det her kan bli en litt trist jul siden jeg ikke kan spise spekemat til rømmegrøten Så det spørs om vi må finne på noe annet å invitere folk på.Jaa! Støtter den 100%
Ååå, ja. Nam. Fenalår
Ja, der sa du noe. Rømmegrøten blir ikke det samme. Vi får finne på noe annet lurtKjenner det her kan bli en litt trist jul siden jeg ikke kan spise spekemat til rømmegrøten Så det spørs om vi må finne på noe annet å invitere folk på.
Å herregud, spekemat til julegrøten har jeg ikke tenkt på en gang, men fyyyy det blir hardtKjenner det her kan bli en litt trist jul siden jeg ikke kan spise spekemat til rømmegrøten Så det spørs om vi må finne på noe annet å invitere folk på.
Ikke santÅ herregud, spekemat til julegrøten har jeg ikke tenkt på en gang, men fyyyy det blir hardt
Unn deg en kinder-julekalender i år! Vurderer det selv, haha! Eller smarties!Ingenting frister, men kindersjokolade... mmm NAM!
hehe- har sendt bilder til mannen av nettopp de to, og sagt at jeg ønsker meg en av de (han får lakrispipekalender)Unn deg en kinder-julekalender i år! Vurderer det selv, haha! Eller smarties!
Appelsinjuice har vært go-to drikke her ass!!Nypresset/kaldt appelsinjuice fra sunniva og presset eple og appelsinjuice med vanilje/kanel/Kardemomme