Cravings

Jeg har så sinnsykt lyst på yoghurtnøtter idag. Går snart på veggene - får vann i munnen bare av tanken :dead:

Kjenner det her kan bli en litt trist jul siden jeg ikke kan spise spekemat til rømmegrøten :hilarious: Så det spørs om vi må finne på noe annet å invitere folk på.
Å herregud, spekemat til julegrøten har jeg ikke tenkt på en gang, men fyyyy det blir hardt :arghh:

Nystekt fin baguette med smør, jarlsberg, løvtynn skinke, agurk, paprika og rødløk!!!!

Nypresset/kaldt appelsinjuice fra sunniva og presset eple og appelsinjuice med vanilje/kanel/Kardemomme

Vanlig cola… eneste som er SKIKKELIG godt å drikke, så unner meg et glass 2-3 kvelder i uka. Har kutta både kaffe og te, så tenker noen få glass ukentlig er innafor- man kan vel strengt tatt drikke en liter daglig og være «innafor».

Denne uka har jeg hatt lyst til sånn kjipt, tørt brød, ala kneip :hilarious: helst bare med smør.

Hjemmebakt brødskive med leverpostei og syltede rødbeter. Jeg drømte til og med at mannen hadde spist opp mesteparten av leverposteien i kjøleskapet, og ble SÅ lei meg :laughing005

Potetgull (Maarud) med ost og løk, av alle ting. Aldri spist noe særlig av den før. Nå kan jeg ikke tenke på noe annet:smiley-ashamed008

Back
Topp