Cravings

Har veldig lyst på fisk for tiden. I dag ble det kokt laks med rømme og agurksalat.

Fikk akutt lyst til å bestille skinke og champignonpizza med maaaasse oregano! Er av en eller annen grunn veldig viktig med den oreganoen... :hilarious:

Har lenge hatt så godt som null matlyst, men kjenner at lysten har økt de siste to ukene Pizza er høyt der oppe for meg, som jeg ser flere craver. Her skal det være italiensk pizza med spekeskinke (stekes sammen med pizzaen for å sikre meg)!! Kunne spist det til middag hver dag.
Påsmurte baguetter eller blingser gir meg også vann i munnen.
Kjenner også lysten på meieriprodukter øker, noe jeg også var helt vill etter forrige gang. Yoghurt, ost, cappuccino eller iskaffe.. jeg har ikke lyst på sjokolademelk enda - dette var det ultimate i forrige graviditet.
Pink lady-epler er nammenam.

Så lyst på gul saft med isbiter om dagen, er bare så godt! Har i dag ellers cravings på «noe», har liggende en pose med minidonuts som lever et farlig liv.. foreløpig har jeg holdt meg unna, men kvelden er ung :angelic:

Helt hekta på Helios sitt knekkebrød med spelt og emmertaler. Bare så dumt at det er vilt dyrt :smiley-ashamed004

Babybel ost.

Fikk plutselig SÅ lyst på ciabatta med mozzarella, tomat og basilikum, så det ble kveldsmat. Spiste 1.5 stykk, var så sykt godt!! Helt sprengt mett nå da, men så verdt det!

Tør ikke tenke på hvor mye penger jeg kommer til å bruke på blå Farris... Og så er den ABSOLUTT best fra halvlitersflaske... Lurer på om man kan kjøpe seg en pall fra fabrikk liksom... Hjelper ikke at man kan kjøpe Ramløsa etc i Sverige- for det er jo bare blå Farris som duger...

Og godteri fra Swizzels, mmmmm. En del av de hjelper jo mot halsbrann og!
Dette er meg :laughing002

Er spent på om jeg får samme cravings som med jentungen. Da var det blå farris (Check), alkoholfritt øl, julemarsipan, autumn crisp druer, smurfedrops og en kort periode sånne «godterikjeder»…

Blå farris er allerede veldig godt- mer enn vanlig. Drikker oftest bris med smak, men nå må det være god gammeldags blå farris.

Håper på priskrig på julemarsipan, og salg etter jul, sånn at jeg får hamstra…
Haha jeg koser meg med kommentarene dine. Jeg har det helt likt. Blå Farris, druene, fizz, og ja, julemarsipan! Gomler kveldens fjerde nå :laughing002 :laughing002 :laughing002 :greet025

Haha jeg koser meg med kommentarene dine. Jeg har det helt likt. Blå Farris, druene, fizz, og ja, julemarsipan! Gomler kveldens fjerde nå :laughing002 :laughing002 :laughing002 :greet025
Hehe- her har alle de cravingsa gitt seg :happy: Sitter igjen med NULL appetitt, akkurat som første…

Havaristen har billig julemarsipan nå- jeg hamstra noen poser for sikkerhets skyld.

Back
Topp