Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er megTør ikke tenke på hvor mye penger jeg kommer til å bruke på blå Farris... Og så er den ABSOLUTT best fra halvlitersflaske... Lurer på om man kan kjøpe seg en pall fra fabrikk liksom... Hjelper ikke at man kan kjøpe Ramløsa etc i Sverige- for det er jo bare blå Farris som duger...
Og godteri fra Swizzels, mmmmm. En del av de hjelper jo mot halsbrann og!
Haha jeg koser meg med kommentarene dine. Jeg har det helt likt. Blå Farris, druene, fizz, og ja, julemarsipan! Gomler kveldens fjerde nåEr spent på om jeg får samme cravings som med jentungen. Da var det blå farris (Check), alkoholfritt øl, julemarsipan, autumn crisp druer, smurfedrops og en kort periode sånne «godterikjeder»…
Blå farris er allerede veldig godt- mer enn vanlig. Drikker oftest bris med smak, men nå må det være god gammeldags blå farris.
Håper på priskrig på julemarsipan, og salg etter jul, sånn at jeg får hamstra…
Hehe- her har alle de cravingsa gitt seg Sitter igjen med NULL appetitt, akkurat som første…Haha jeg koser meg med kommentarene dine. Jeg har det helt likt. Blå Farris, druene, fizz, og ja, julemarsipan! Gomler kveldens fjerde nå