Cravings

Altså- iskald cola er det eneste som er skikkelig godt å drikke! Og siden jeg har kutta te og kaffe helt, og sjokolade nesten, så unner jeg meg en boks noen dager i uka ass. Mmmmm
 
Fersk salami på surdeigsbrød med majones og agurk:joyful:
 
Ananas! Gjerne den hermetiske fra Dole, men billigmerkene duger og. Det fantastiske er at etter at jeg begynte å spise en liten boks hver morgen, er at fordøyelsen er blitt sååå bra! Sorry tmi, men jeg får gjort nr 2 HVER dag- frem til nå har det vært 1-2ggr i uka liksom. Funker som ei kule, er sikkert all fiberen :angelic: :hilarious:
 
Lomper med spekeskinke, krydderkremost og ruccola. Det var min "go to" lunsj, og jeg savner den!! Kjipt med cravings en ikke vil/kan gi etter for. :p
 
Jeg prøvde den kokte salamien i dag- og den var ikke så kjip som jeg husket den som fra sist :happy: Hjelper LITT når man venter på real deal på barsel.
 
Jeg har nesten ikke spist godteri hittil i svangerskapet pga kvalme. Plutselig fikk jeg lyst på vaniljeis med nonstop og det var så sinnsykt godt! :dance018
 
Jeg har så lyst på ferskt rundstykke med bremykt, majones og SILIANA salami :sad015 hadde gjort ganske mye for det akkurat nå. Det hjelper ikke å steke den heller, den må komme rett fra pakka. Får vann i munnen av tanken :whacky011
 
Sjokolade, is, godis, iskalde og friske/sure drikker, pleier blant annet å blande farris og appelsinjuice som faktisk er veldig digg. Skulle ønske jeg ikke var så sinnsykt fysen på noe digg hele tiden, tenker bare på mat og digg :hilarious:
 
Nå er det kun cottage cheese med Start granola og bringebær som duger til frokost her igjen altså :Heartred Sååååå godt!
 
Kanelsnurrer med osteglasur (sånn gulrotkakegladur) - oh heaven!! Tror jeg kommer meg i pluss på vekta ganske kjapt nå…
 
Back
Topp