Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lukten av bensin synes jeg er helt fantastisk gravid eller ikkeTrodde ikke jeg fikk særlig til cravings og/eller pica denne gangen, men NÅ vet dere… Nå er lukta av klorin, bensin, jif skurekrem (dusjen har aldri vært så ren ) og kald bil heeelt magisk! Bare jeg ser bilder av en bil, tenker jeg på hvordan det lukter i bilen og fantaserer om at alt er bensinbiler Åsså er det jo fantastisk å stikke hodet ned i frysedisken på butikken - den lukta!!
Tygger isbiter hele tiden og har fått en greie for coop sin juice som heter frisk og rød (med isbiter såklart) Ellers spiser jeg mye frukt
Hehe det er en skikkelig anti-lukt for meg, uansett tilstand. Lukten av litt sånn kald, rå kjeller derimot- nyyydelig.Lukten av bensin synes jeg er helt fantastisk gravid eller ikke
Jeg også, men det er på et helt annet nivå nåLukten av bensin synes jeg er helt fantastisk gravid eller ikke
Sier meg enig i detJeg også, men det er på et helt annet nivå nå
Trodde ikke jeg fikk særlig til cravings og/eller pica denne gangen, men NÅ vet dere… Nå er lukta av klorin, bensin, jif skurekrem (dusjen har aldri vært så ren ) og kald bil heeelt magisk! Bare jeg ser bilder av en bil, tenker jeg på hvordan det lukter i bilen og fantaserer om at alt er bensinbiler Åsså er det jo fantastisk å stikke hodet ned i frysedisken på butikken - den lukta!!
Tygger isbiter hele tiden og har fått en greie for coop sin juice som heter frisk og rød (med isbiter såklart) Ellers spiser jeg mye frukt
Jeg var takknemlig for at jeg slapp unna, for det er ganske slitsomt å bli så opphengt i en lukt eller smak at du lar deg selv se ut som en idiot bare for å oppnå det du vil; som feks å henge med halve kroppen ned i frysedisken Eller vente på at eieren av bensinbilen skal komme og starte bilen så du får sniffe Føler meg så dust, men så er det litt verdt det ogsåHaha. Så gøy!! Kunne ønske jeg fikk noen cravings
Jeg var takknemlig for at jeg slapp unna, for det er ganske slitsomt å bli så opphengt i en lukt eller smak at du lar deg selv se ut som en idiot bare for å oppnå det du vil; som feks å henge med halve kroppen ned i frysedisken Eller vente på at eieren av bensinbilen skal komme og starte bilen så du får sniffe Føler meg så dust, men så er det litt verdt det også
Her også! Elsker fruktFrukt er fortsatt det beste jeg får
Ikke direkte cravings, men når vi har taco eller andre ting med ananas kan jeg plutslig sitte å maule det. Og jeg liker egentlig ikke ananas?!
Sånn har jeg vært med sylteagurk dette svangerskapet. Er egentlig ikkenoe glad i det, men nå er det plutselig himmelsk på burgeren og kan finne på og møvle en bit her og derIkke direkte cravings, men når vi har taco eller andre ting med ananas kan jeg plutslig sitte å maule det. Og jeg liker egentlig ikke ananas?!
Ja, nå smaker det så godt!Ananas som er såååå digg på taco! Og enda bedre smaker det som gravid