Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selvfølgelig..

De ser helt amazing ut og!
kan heldigvis spise litt, da!Naaaaam, heldiggris!!I dag skal vi ha julemiddag! Ribbe, julepølse, rødkål, rosenkål… ingenting høres bedre ut! Gleder meg skikkelig!
Ååååh nå ble jeg misunnelig kjente jeg! NaaaamI dag skal vi ha julemiddag! Ribbe, julepølse, rødkål, rosenkål… ingenting høres bedre ut! Gleder meg skikkelig!
Pinnekjøtt er sååå godt! Det blir neste!Gleeeedeer meg til pinnekjøtt!!
Men i kveld gleder jeg meg til INDISK! Vi bestemte oss for takeaway, og selv om det er litt dyrt var begge sånn «ehm egentlig veldig lyst på indisk…» så da splurger vi på det i kveld!
Jaaa! Min desiderte favoritt! Maxer ut antall ganger jeg klarer å få det i løpet av sesongen, hahaPinnekjøtt er sååå godt! Det blir neste!
I år blir det på minst to julebord, en tur (julebuffet), en venninnemiddag og julaften 
Vi hadde julepølse, medisterkake, kålrotstappe, surkål, potet og sausI dag skal vi ha julemiddag! Ribbe, julepølse, rødkål, rosenkål… ingenting høres bedre ut! Gleder meg skikkelig!

Veldig god den derHar etter positiv test hatt ekstrem lyst på salami. I dag fant jeg salami fra Grilstad. Hvor det sto:
"Mange gravide savner salami og annen spekemat under graviditeten. Fersk salami er kokt, og kan på lik linje med andre typer varmebehandlet kjøttpålegg, spises av gravide". Ikke like godt som den jeg pleier å spise, men mer en GOD nok til å nytes nå og sannsynligvis resten av svangerskapet. FANTASTISK!
![]()
Husker den kom ut når jeg var gravid sist, mot slutten av svangerskapet. Jeg ble såååå glad!
Da var det jo litt «fuzz» rundt den i media også, så husker den ble revet bort av hyllene - tok jo evigheter før jeg fikk smakt
Jaa, veldig. Ble sykt glad. Åå, da har den vært en stund. Tusen takk for detVeldig god den derHusker den kom ut når jeg var gravid sist, mot slutten av svangerskapet. Jeg ble såååå glad!
Da var det jo litt «fuzz» rundt den i media også, så husker den ble revet bort av hyllene - tok jo evigheter før jeg fikk smakt
Kos deg med salami, kan tenke meg den følelsen var god!![]()

Den fungerer absolutt, men fy som jeg gleder meg til go og mager salami, fenalår og skikkelig spekefatHar etter positiv test hatt ekstrem lyst på salami. I dag fant jeg salami fra Grilstad. Hvor det sto:
"Mange gravide savner salami og annen spekemat under graviditeten. Fersk salami er kokt, og kan på lik linje med andre typer varmebehandlet kjøttpålegg, spises av gravide". Ikke like godt som den jeg pleier å spise, men mer en GOD nok til å nytes nå og sannsynligvis resten av svangerskapet. FANTASTISK!
![]()
Jeg skal ha go og mager salami og lev litt lettere spekeskinke i fødebagenDen fungerer absolutt, men fy som jeg gleder meg til go og mager salami, fenalår og skikkelig spekefat![]()