Cravings

Kokt egg, med sennep og sylteagurk oppå, mmmmm… :hilarious: Har vært kveldsmaten min det nå..Samt skive med majones og tomat:joyful:

Har skikkelig lyst på bløtkokte egg, og det liker jeg egentlig ikke. :laughing002 Tør ikke ta sjansen nå heller, med pågående salmonellautbrudd.. :dead:

I går kveld etter UL hadde jeg sååå lyst på is!! Hadde selvfølgelig ingenting i fryseren, samboer kom litt sent hjem, men kjøpte med seg. Gjett hvem som kastet opp mengder og var megakvalm akkurat når han endelig kom hjem :depressed: tvang i meg litt :hilarious:

Jeg har lyst på alt jeg teoretisk sett ikke kan spise :hilarious: Selvfølgelig..

Nå er det blåmuggost. Men heldigvis!! Kan gravide spise den varmebehandlet. Så i morgen blir det pizza med blåmuggost! :hello2
Føles ut som jeg tok en liten finte på restriksjonene der ja :hilarious:

Gleeeedeer meg til pinnekjøtt!!

Men i kveld gleder jeg meg til INDISK! Vi bestemte oss for takeaway, og selv om det er litt dyrt var begge sånn «ehm egentlig veldig lyst på indisk…» så da splurger vi på det i kveld!

Gleeeedeer meg til pinnekjøtt!!

Men i kveld gleder jeg meg til INDISK! Vi bestemte oss for takeaway, og selv om det er litt dyrt var begge sånn «ehm egentlig veldig lyst på indisk…» så da splurger vi på det i kveld!
Pinnekjøtt er sååå godt! Det blir neste!

Pinnekjøtt er sååå godt! Det blir neste!
Jaaa! Min desiderte favoritt! Maxer ut antall ganger jeg klarer å få det i løpet av sesongen, haha :hilarious: I år blir det på minst to julebord, en tur (julebuffet), en venninnemiddag og julaften :greet008

Synes julemat er litt tungt enda, men gleder meg veldig til jul og til formen forhåpentligvis er såpass at jeg kan glede meg til julematen. :love017 Elsker pinnekjøtt, og ribbe med kålrabistappe. :excited001

Har etter positiv test hatt ekstrem lyst på salami. I dag fant jeg salami fra Grilstad. Hvor det sto:
"Mange gravide savner salami og annen spekemat under graviditeten. Fersk salami er kokt, og kan på lik linje med andre typer varmebehandlet kjøttpålegg, spises av gravide". Ikke like godt som den jeg pleier å spise, men mer en GOD nok til å nytes nå og sannsynligvis resten av svangerskapet. FANTASTISK!
:smiley-bounce016

Vedlegg

• 20231031_204454.jpg
    20231031_204454.jpg
    1,9 MB · Visninger: 6
  • 20231031_204508.jpg
    20231031_204508.jpg
    343,4 KB · Visninger: 6
Har etter positiv test hatt ekstrem lyst på salami. I dag fant jeg salami fra Grilstad. Hvor det sto:
"Mange gravide savner salami og annen spekemat under graviditeten. Fersk salami er kokt, og kan på lik linje med andre typer varmebehandlet kjøttpålegg, spises av gravide". Ikke like godt som den jeg pleier å spise, men mer en GOD nok til å nytes nå og sannsynligvis resten av svangerskapet. FANTASTISK!
Veldig god den der:love017 Husker den kom ut når jeg var gravid sist, mot slutten av svangerskapet. Jeg ble såååå glad!:laughing002 Da var det jo litt «fuzz» rundt den i media også, så husker den ble revet bort av hyllene - tok jo evigheter før jeg fikk smakt:hilarious:
Kos deg med salami, kan tenke meg den følelsen var god!❤️

Veldig god den der:love017 Husker den kom ut når jeg var gravid sist, mot slutten av svangerskapet. Jeg ble såååå glad!:laughing002 Da var det jo litt «fuzz» rundt den i media også, så husker den ble revet bort av hyllene - tok jo evigheter før jeg fikk smakt:hilarious:
Kos deg med salami, kan tenke meg den følelsen var god!❤️
Jaa, veldig. Ble sykt glad. Åå, da har den vært en stund. Tusen takk for det :hello2:Heartblue:hungry:

Den fungerer absolutt, men fy som jeg gleder meg til go og mager salami, fenalår og skikkelig spekefat :D

Back
Topp