Cravings

Appelsiner, grønne epler og mineralvann med smak. Iskalde ting. Og innimellom drømmer jeg om italienske og spanske skinker og pølser, men får bli med drømmen… :confused:

I dag har jeg egentlig bare spist akkurat det jeg har følt for - så en salig blanding... og jeg eeeer så uggen nå. Nei fra nå må jeg altså skjerpe meg!

Kanskje smoothie er et fint måltid som er litt sunnere. Litt havregryn, frosne bær, banan og noe drikke. Jeg craver jo mest friske ting. I dag har jeg bare hatt lyst på alt fordi jeg følte meg så fin i formen.. angrer nå da.

Her går det i frukt og bær enda! Jordbær, melon, smoothie, alt som er friskt og godt. Jeg tåler ikke mat met mer fett, svinekjøtt for eksempel brekker jeg meg av tanken

Jeg er fortsatt på nudler-kjøret :happy7
Men har også fått dilla på pistasj-is med sjokoladebiter.
Ingen god mix :hilarious:

Vil plutselig ha ALT av mat, men så snur det og tanken på det gjør meg uggen. Istedet for middag ble det frukt og saltkjeks i dag... Får dårlig samvittighet for lille i magen, for jeg bør jo spise ordentlig mat. Men nå blir det bare det jeg klarer på. :sorry:

Det motsatte av cravings, kanskje, men jeg tåler ikke stekt/frityrstekt mat. Brekker meg av tanken :hungover:

Endelig fikk jeg laget meg eplekake, og det smakte sååååååå godt! Sjelden med gode smaker i disse oppkast tider, kommer til å sluke hele i morgen. Brukte alt for mange epler ifølge mannen :hilarious:

Vil plutselig ha ALT av mat, men så snur det og tanken på det gjør meg uggen. Istedet for middag ble det frukt og saltkjeks i dag... Får dårlig samvittighet for lille i magen, for jeg bør jo spise ordentlig mat. Men nå blir det bare det jeg klarer på. :sorry:
Akkurat samme her! Og jeg blir kvalm npr jeg er sulten, kvalm når jeg er mett..!!

Craver av og til brødskiva med kaviar,majo og hardkokt egg. Men ellers har jeg ikke veldig mye cravings. Sliter en del med kvalme og forskrudd lukt og smakssans. Frisk frukt hjelper litt på kvalmen da,så har spist masse frukt denne sommeren.

Appelsin... :shy: Jeg er plutselig hekta. Jeg er ikke et fruktmenneske til vanlig, så det er litt gøy å endelig digge frukt. Det smaker som godteri!

Begyntå spise mye asiatisk mat: miso suppe, våruller, sushi (uten rå fisk), nudler. Er selv halvt vietnamesisk uten at jeg kan lage sånn mat, men syns det var ekstremt!

Back
Topp