Cravings

Mango Fanta helst, men all mangobrus går. :hilarious:
 
Jeg vil ha ALT! :smiley-ashamed004 :nailbiting: Men jeg er dårlig å spise ordentlig mat. Er mye småspising av alt mulig rart for tida.
 
Jeg bare MÅ ha melk. Til hvert eneste måltid. Før jeg ble gravid tålte jeg ikke melk, ble kjempe dårlig. Nå er det alt jeg vil ha.
Og sterk mat, som funker dårlig med halsbrann. Jaja:p:hilarious:
 
Jeg bare MÅ ha melk. Til hvert eneste måltid. Før jeg ble gravid tålte jeg ikke melk, ble kjempe dårlig. Nå er det alt jeg vil ha.
Og sterk mat, som funker dårlig med halsbrann. Jaja:p:hilarious:
Melk her og går vell en liter om dagen, men det er vell neppe det verste en kan få i seg :hilarious:
 
En av tingene jeg gleda meg litt til med å bli gravid, var å oppleve cravings.....

Ikke fått én eneste craving :bored:

Så jeg er nesten litt småsjalu på dere som bare mååå ha nudler, melk, epler eller hva som helst:hilarious:
 
En av tingene jeg gleda meg litt til med å bli gravid, var å oppleve cravings.....

Ikke fått én eneste craving :bored:

Så jeg er nesten litt småsjalu på dere som bare mååå ha nudler, melk, epler eller hva som helst:hilarious:
Samme her, har bare ting jeg IKKE klarer, men ikke noe jeg må ha. :hilarious:
 
Frukt, smoothie og enkel norsk husmannskost uten for mye krydder er det jeg craver mest og kan spise uten halsbrann. Har både veldig lyst på det og tåler det best - heldigvis! :joyful: Rart å ikke ha lyst på sjokolade hele tiden… Godt dette svangerskapet er så mye lettere.. kanskje jeg slipper å gå så mye opp i vekt nå.:hilarious:
 
Jeg graver smultringer. Kjøpesenteret nær meg har en egen smultringbu på utsiden. Det lukter himmelsk! Tenker på de flere ganger om dagen,men klarer å motstå suget etter dem veldig ofte. Tørr ikke å gi etter hver gang, da hadde vel vekten hoppet tenker jeg:angelic: Pleier også å elske Pepsi Max,barnefar er en Cola drikker. I dette svangerskapet smaker ikke Pepsi Max godt,men Cola smaker fantastisk.Barnefar liker den utviklingen da han ikke liker Pepsi Max som meg og ungene.
 
Altså, alt av julekaker OG sjokolademelk går ned på høykant om dagen! Skal til jordmor på tirsdag og er veldig spent på hvor mye vekta har steget den siste måneden :hilarious:
 
Har ikke opplevd noe cravings til nå. Taklet ikke kaffe 1. trimester, men nå går det helt fint. Trodde jeg skulle få cravings, så nesten litt skuffet over å ikke oppleve det :)
 
Back
Topp