Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Melk her og går vell en liter om dagen, men det er vell neppe det verste en kan få i segJeg bare MÅ ha melk. Til hvert eneste måltid. Før jeg ble gravid tålte jeg ikke melk, ble kjempe dårlig. Nå er det alt jeg vil ha.
Og sterk mat, som funker dårlig med halsbrann. Jaja
Samme her, har bare ting jeg IKKE klarer, men ikke noe jeg må ha.En av tingene jeg gleda meg litt til med å bli gravid, var å oppleve cravings.....
Ikke fått én eneste craving
Så jeg er nesten litt småsjalu på dere som bare mååå ha nudler, melk, epler eller hva som helst
Ja jeg har én ting jeg ikke takla, men det er ikke så gøy.... Er det for seint for oss å få cravings nå tro?Samme her, har bare ting jeg IKKE klarer, men ikke noe jeg må ha.
Hahaha! Håper ikke det, skulle gjerne bytta ut det med kvalme iallfallJa jeg har én ting jeg ikke takla, men det er ikke så gøy.... Er det for seint for oss å få cravings nå tro?
Nam! Nå fikk jeg lyst på tacoFått cravings på Taco, kunne levd på det resten av svangerskapet!
Skjønner jeg godtNam! Nå fikk jeg lyst på taco
Enig, jeg også venter på detHar ikke opplevd noe cravings til nå. Taklet ikke kaffe 1. trimester, men nå går det helt fint. Trodde jeg skulle få cravings, så nesten litt skuffet over å ikke oppleve det