Cravings

Vært SÅ glad for at jeg ikke har savnet alkohol i det hele tatt på 9 uker, men NÅ fikk jeg plutselig syyykt lyst på rødvin! Håper det går over fort! :banghead:
 
Jeg har lyst til å ha lyst på noe :wacky: spiser lite pga oppkast og dårlig matlyst. Orker kun hjemmelaget suppe nå, såvidt litt brød på morgenen (kommer ofte i retur)
 
Godteri som man ofte kjøper til barn ! Som hockeypulver, mentos, kjærlighet med pulver som popper i munnen :excited001
 
Begynner å få skikkelig lyst på alt som er søtt: smågodt, kake, boller… Men vet det gjør kvalmen verre og burde vel strengt tatt ikke spise så mye sukker. Så prøver å holde meg unna.
 
Ryvita knekkebrød med skinkeost, skinke, gulost og agurk. Må ha det vær morgen med kaffe og fløte
 
Er hekta på Bris. Ellers har jeg ingen cravings bortsett fra det jeg alltid bruker å få - junkfood. Pizza, pasta, etc. Sånne ting vil jeg heller ha enn søtt for tida. Fruktcravingen er borte dessverre. :smiley-ashamed004
 
Colasnop! Helt sykt hvor godt dette plutselig er :p Ellers har jeg sykt lyst på kaffi med melk, men kan jo ikke drikke for mye av det:rolleyes:
 
Har ingen cravings, selv om kvalmen endelig har roet seg og matlysten er på vei oppover igjen. Eneste jeg "må ha" er vann med isbiter, fordi det er den eneste drikken som frister:p Men av mat/snop etc har jeg ingen "must haves". Har derimot sterk avsmak for fet mat, gatekjøkkenmat o.l, det byr meg bare skikkelig i mot (og det er jo bare kjempefint, så det må gjerne bli et permanent mén fra graviditeten for min del) :angelic::D
 
Sniker fra april-gjengen.

Jeg fik AKUTT behov for kavringer og melk i morges, så måtte kjøpe det på vei til jobb. Kjørte i meg to porsjoner, og har følt meg oppblåst og uvel siden. Orka ikke lunsj på jobb. Spiste noen sjokoladebiter, men nå er jeg bare uggen. Bah!
 
Jeg var hekta på og alt jeg ville ha var grillpølser i et par uker! (Og jeg er ikke noe glad i pølse i det hele tatt til vanlig :hilarious:) men nå har det gitt seg litt, så ikke vært noe spesielt etter det
 
Jeg var hekta på og alt jeg ville ha var grillpølser i et par uker! (Og jeg er ikke noe glad i pølse i det hele tatt til vanlig :hilarious:) men nå har det gitt seg litt, så ikke vært noe spesielt etter det
Jeg skulle akkurat til å skrive det samme! De siste tre dagene har jeg spist grillpølser og jeg pleier ikke å spise pølser mer enn maks et par ganger i året til vanlig! Godt å lese at det er flere av oss, og at det kanskje gir seg! Føler kanskje ikke at grillpølser er så sunt i lengden! :laughing002
 
Jeg skulle akkurat til å skrive det samme! De siste tre dagene har jeg spist grillpølser og jeg pleier ikke å spise pølser mer enn maks et par ganger i året til vanlig! Godt å lese at det er flere av oss, og at det kanskje gir seg! Føler kanskje ikke at grillpølser er så sunt i lengden! :laughing002
Så vittig at vi er fler :D Jeg er bortreist så kanskje derfor det forsvant litt siden jeg ikke har det tilgjengelig her, så blir morsomt å se om det kommer tilbake når jeg kommer hjem:hilarious:
 
Jeg har en vill craving etter potetmos og Big Bite sin ost og skinke bagett, heldigvis hver for seg :hilarious:
 
Ikke direkte cravings,men sånn at jeg akutt får lyst på noe. Har fått ekstra ofte lyst på smil sjokolade og smultringer. I tillegg smaker xmas iskaffe himmelsk godt!
 
Back
Topp