Pez
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skulle akkurat til å skrive det samme! De siste tre dagene har jeg spist grillpølser og jeg pleier ikke å spise pølser mer enn maks et par ganger i året til vanlig! Godt å lese at det er flere av oss, og at det kanskje gir seg! Føler kanskje ikke at grillpølser er så sunt i lengden!Jeg var hekta på og alt jeg ville ha var grillpølser i et par uker! (Og jeg er ikke noe glad i pølse i det hele tatt til vanlig ) men nå har det gitt seg litt, så ikke vært noe spesielt etter det
Så vittig at vi er fler Jeg er bortreist så kanskje derfor det forsvant litt siden jeg ikke har det tilgjengelig her, så blir morsomt å se om det kommer tilbake når jeg kommer hjemJeg skulle akkurat til å skrive det samme! De siste tre dagene har jeg spist grillpølser og jeg pleier ikke å spise pølser mer enn maks et par ganger i året til vanlig! Godt å lese at det er flere av oss, og at det kanskje gir seg! Føler kanskje ikke at grillpølser er så sunt i lengden!